Piek al Gehad????? :?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Wish88, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Zoals de titel al zegt... was benieuwd of iemand mee zou kunnen kijken..

Heb de kv ovulatie testen gedaan dit keer.
    Ben begonnen op 14-10 en heb twee keer per dag getest.. de ene laatste was gisternacht precies om 00.00 voordat we het gezellig hadden gemaakt en de onderste is van een half uur geleden geweest. Lijkt hij weer afgenomen te zijn?

Ik heb een paar action testjes gedaan en die geven negatief aan al de hele week

Heb ook geen klachten of steken of vruchtbaarheidsafscheiding etc

Help help help :(

2. emetje

emetje Fanatiek lid

Sep 24, 2015
    1,163
    0
    36
    16-10 die eerste lijkt mij positief!

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Ik zit op cyclus dag 9.. kan die al zo snel positief zijnn? En een hele rare vraag maar wij hebben gister rond 2100 gezellig gemaakt daarna niet meer. Moet het vandaag nog een keer of is het wel goed zo?

Soory als het domme vragen zijn :)

4. emetje

emetje Fanatiek lid

Sep 24, 2015
    1,163
    0
    36
    Ja kan als hij op cd 9 positief is springt je ei binnen 24-48 uur. Dus even uitgaande van cyclusdag 11. Omdat je ei dus pas later springt dan je posi test zou ik het zeker vanavond nog gezellig maken. Hopelijk is het dan over 2 weken een positieve zwangerschapstest :)

5. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Nou gisteren weer gezellig gemaakt, nu maar even afwachten. Is het wijsheid om nog door te testen? Of niet meer? Ik heb namelijk het gevoel dat mijn ovulatie er nog niet is.. Ik heb namelijk geen enkel symptoom.. Plus de action testen gaven geen enkele streep

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De meeste ovulatietesten mag je niet ' s nachts of 's ochtends doen. Wist je dat? Dan kun je valspositieve testen krijgen vanwege de standaard hoge concentratie LH in de nacht.

Het beste kun je ovulatietesten dagelijks met middagurine doen.

Aangezien je nog geen symptomen van een eisprong hebt en je Actiontesten ook nog negatief zijn, denk ik dat je je piek nog niet gehad hebt.

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    van de ochtend wist ik het inderdaad al, maar de avond niet
    Hmmm het mag in de middag ook na een aantal glaasjes water?

Share This Page