Dames ik heb even jullie hulp nodog want ik zit mezelf helemaal gek te maken Vanaf zondag test ik positief, mooie oplopende lijnen die duidelijk positief waren. Woensdaf gaf de cb zwanger 1-2 aan. Nu vanochtend d8 ik he ik heb er nog 1 liggen laat ik die ook nog even doen misschien krijg ik dan een mooie knaller...had ik dat nou maar niet gedaan want hij is dus echt omo wit! Ik bloed niet, voel me super zwanger en ben zelfs al exht misselijk. Maar hoe komt die test dan omo wit? Zou het een defecte test zijn of is het toch echt slecht nieuws en kan ik een miskraam verwachten? Heeft iemand wijze raad?
Nog eentje doen. De kans is klein maar ik heb ook 1 doosje KV gehad die wit bleef.... keep us posted😘😘 succes!!!
Ik ga straks met een vriendin de stad in dan zal ik even nieuwe kopen. Maar vind dit echt niet tof...ik kan vanaf mn telefoon geen foto's uploaden maar zal straks even kijken of ik achter de computer kan. Het was trouwens een normale action test...ik ben vannacht wel al vaak naar de wc geweest dus er zat denk ik maar iets van 2 uur tussen mn plasjes. Zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben? Ik heb zojuist mn temperatuur gecheckt en die is gewoon nog steeds hoog. Ook nog geen druppel bloed en ik heb nogssteeds enorm veel doorzichtige afscheiding (sorry voor de tmi) Daarbij lees ik overal dat ze af zouden moeten lopen en dat je pas negatief kan testen als je het vruchtje verloren hebt. Zoals jullie lezen ik maak mezelf helemaal gek
Temperatuur checken nadat je bent opgestaan heeft totaal geen nut. Daar moet je dus niet naar kijken. Even een andere test doen en kijken wat die zegt. Op 10-10 zat je op 11 dpo . Dan zit je nu op 16 dpo (4+2). Feit dat je nog geen bloed verliest wil niks zeggen helaas. Ben je wel zeker van je eisprong ruim 2 wkn geleden??
Bij mijn vroege MK begon die ook met een CB die ineens niet zwanger zei ipv de gehoopte 2-3 :/ par uur later begin het bloeden. Het kan dus alle kanten op. Ik zou snel nog een keer testen, dan weet je meer. X
Spannend... Heb je al een nieuwe test gedaan? Toen ik mijn vmk had, had ik ook 'opeens' een omowitte test. Terwijl de eerste paar testjes opliepen. Ik hoop heel erg voor jou dat het inderdaad een foute test was en dat je nog wel zwanger bent!! Ik duim voor je! Houd je ons op de hoogte? Liefs
Hier nogsteeds geen bloed. Zijn inmiddels 10 uur verstreken na de negatieve test. Zojuist met urine een nieuwe test gedaan en wel weer een streep. Wel wat lichter dan normaal maar ik heb slechts een uurtje gewacht nadat ik voor het laatst naar de wc geweest was. Blijft dus nog even spannend maar ben wel ietsjes geruster inmiddels.
Oh wat spannend! Fijn dat er weer een streepje was. Blijf je doortesten nu of bel je ma de h.a voor bloedtest?
Als ik niet begin te bloeden test ik morgen ochtend nog een keer als die normaal is laat ik het er bij en geloof ik dat die van vanochtend een foute test is. Word het een twijfel dan bel ik de gynacoloog waar ik bij loop maandag even
Dag meiden! Kan iemand bij helpen. Ik zit inmiddels in de derde terugplaatsing van de eerste ISCI. Het is een cryo van 5 dagen oud. Op de 6e dag na de tp testte ik positief. Ik kon het niet meer houden! Nog twee testen gedaan en het was echt zo! Vandaag was de testdag van het ziekenhuis. Maar nu zijn de testen ineens super licht. Ik heb een foto, maar zie dat het op de foto vrijwel niet zichtbaar is. Het is geen tuurstreep vandaag, maar wel gewoon met blote oog zichtbaar, maar je moet wel goed kijken. Wat nu? Ben ik zwanger? Hoe kan het dat testen ineens lichter zijn? Ik ben nog steeds misselijk en blijf krampen houden. Ongesteld word ik niet door de medicijnen. Kan iemand helpen??
Beetje verwarrend als je in iemand anders haar topic en vraag stelt. Misschien is het handiger en eigen topic te openen? Als je onderste test de meest recente is denk ik helaas niet dat t goed zit.
Wat spannend! Wel fijn dat je toch nog een streepje zag op de meest recente test! Ben benieuwd naar morgen.
Helaas ik werd vanochtend wakker in een groot bloedbad...zo boos en verdrietig nu. Het was zo'n wonder dat ik zwanger was want we zouden eigenlijk de IUI in gaan en toen opeens was het gewoon spontaan raak. En dat word me nu weer afgenomen....weet even niet wat ik nu moet Maar bedankt voor het duimen dames!