Negatieve zwangerschapstesten, maar toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marvelous, 25 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Zij heeft inderdaad geen bloedtest laten doen, omdat de zwangerschapstesten negatief bleven.

2. Marvelous

Marvelous Lid

25 mrt 2018
    26
    5
    3
    Vrouw
    Zou je dan ook geen maagpijn er bij hebben? Want dat heb ik niet. Ik heb licht pijn rechts van mijn navel en in mijn lies. Maar je hebt mss wel gelijk, het kan inderdaad ook iets anders zijn. Nog even wachten en als de misselijkheid blijft, dan naar de huisarts voor onderzoek denk ik.

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Wanneer heb je voor het laatst een zwangerschapstest gedaan dan? Ik krijg namelijk sterk de indruk dat je denkt zwanger te zijn ondanks je negatieve zwangerschapstesten.

Sado vindt dit leuk.
  4. Marvelous

Marvelous Lid

25 mrt 2018
    26
    5
    3
    Vrouw
    Woensdag voor het laatst.

Ja omdat ik ten eerste een onregelmatige cyclus heb en ik niet precies weet wanneer mijn nod was en ten tweede door al die klachten die ik plots heb en mij gewoon heel anders/raar voel.
    Het zal geen schijnzwangerschap zijn, omdat ik niet bezig ben met zwanger worden. Ik ben 25 dus het hoeft niet direct voor mij ofzo, maar zal wel heel blij zijn als het wel zo is.

5. Marvelous

Marvelous Lid

25 mrt 2018
    26
    5
    3
    Vrouw
    En na hoeveel weken/maanden kwam ze erachter dat ze wel zwanger was? En hoe?

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Maar zoals hierboven al vaker gezegd, met al die symptomen zou je écht positief testen als ze van een zwangerschap zouden komen.

nizzie86 en bozoe vinden dit leuk.
  7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Dan kun je morgenochtend nogmaals een zwangerschapstest doen. Bij een zwangerschap (met zoveel klachten die je hebt) test je dan echt wel positief. Probeer je niet vast te houden aan verhalen over vrouwen die geen positieve test hadden maar toch zwanger bleken, dit komt echt heel sporadisch maar voor.

Nogmaals denk ik eerder dat je gewoon een menstruatie over hebt geslagen en nu rondom je eisprong zit.

Overigens ben ik 3 keer zwanger geweest en alle keren kwam de misselijkheid/symptomen rond de 6 weken. In het geval van zulke extreme kwaaltjes moet je HCG echt al vrij hoog zijn en dus meetbaar via een test.

nizzie86 vindt dit leuk.
  8. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Tijdens de bevalling pas ;)

Uiteraard een zeer uitzonderlijk geval, maar wel écht gebeurd!

9. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Nee helemaal niet zelfs naar wel mogelijk. Sommige mensen dragen die bacterie zonder symptomen te hebben. Heb je ook last van maagzuur trouwens?

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik met 29 weken en dat vond ik al mega laat

Theetante vindt dit leuk.
  11. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Blijf me verbazen over het feit dat vrouwen er zo laat achter komen.. er moeten toch alarmbellen rinkelen. Is het geen positieve test dan wel je hormonen, uitblijven van menstruatie, misselijkheid, bewegingen en schopjes van de baby en gaat zo maar door.

En de programma i didnt know i was pregnant neem ik al helemaal met een korreltje zout. Alles voor de kijkcijfers :roflmao:

Tessa89 en nizzie86 vinden dit leuk.
  12. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ik heb het wel gehad.
    Oudste zoon zak volgens de zwangerschapstesten absoluut niet bestaan :eek:
    Alle testen die ik gedaan heb inclusief die van de huisarts zeiden negatief waren omo wit.
    Tot ik een paar weken later wat voelde bewegen.

Volgens huisarts die me die dag weer een zwangerschapstest af nam zat de zwangerschap tussen mijn oren :eek:
    Gelijk naar de echo buro gegaan mijn verhaal gedaan en kreeg gelijk een echo.

Gefeliciteerd mevrouw u bent 16! Weken zwanger.

Ben toen met echo naar de huisarts gegaan met de echo.
    Wat tussen mijn oren! Ben al gewoon 16 weken zwanger! !!

Dokter had het toen nooit meegemaakt dat dit kon.

Nooit een positieve test in handen gehad.

En quess what! Hij is vrijdag 18 jaar oud geworden :)
    Mijn oudste bijzondere wonder.
    IMG_20180326_101142.jpg

Sweety30, Louise11110, jeanney5 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Haha ik ben dus zo'n sporadisch voorkomend geval.
    Hier dus bij oudste zoon nooit een positieve test gehad.
    Nooit een bloedtest laten doen dacht ik.
    De echo op eigen kosten omdat volgens mijn huisarts de zwangerschap tussen mijn oren zat,die gaf dus echt aan dat ik al 16 weken zwanger was :eek:

Die volgens de test negatieve zwangerschap is vrijdag 23 mrt alweer 18 jaar oud geworden :)

14. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw

Ok nou begin ik het allemaal eng te vinden... :|

Ps: knap kind en gefeliciteerd! ;):thumup:

15. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

Heel bijzonder verhaal, dat was vast schrikken :).

Maar je hebt het dan wel over meer dan 18 jaar geleden. De thuistesten waren toen totaal niet te vergelijken met die er nu op de markt zijn. Ze zijn nu zoveel gevoeliger dat de kans dat je negatief test én toch zwanger bent heel klein is.

nizzie86 en Sado vinden dit leuk.
  16. Marvelous

Marvelous Lid

25 mrt 2018
    26
    5
    3
    Vrouw
    Update: nog steeds geen menstruatie.. ook al 2 weken geen test meer gedaan..

17. Marvelous

Marvelous Lid

25 mrt 2018
    26
    5
    3
    Vrouw

18. Marvelous

Marvelous Lid

25 mrt 2018
    26
    5
    3
    Vrouw
    Oh wauw. Vragen om een echo te maken dan?

19. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Ik heb het met mijn eigen ogen van heel dichtbij gezien. Mijn beste vriendin. We waren wezen shoppen en ze voelde zich niet lekker na de hele dag slenteren dus uit eten ging niet door. Volgende ochtend ging ik bij haar langs, haar man deed open en zag er niet uit, totaal cerwilderd en hij ratelde aan een stuk door. Of ik de baby wilde zien. Dacht dat ik in de zeik genomen werd, hoe nou baby, we hadden zelfs bikini’s gepast.

En daar zat vriendin op de bank, met haar 7 pond zware zoon. Midden in de nacht geboren. Meerdere bloedingen gehad tijdens de zwangerschap dus ze dacht dat ze gewoon ongesteld was. Geen buik. Geen dikke enkels. Geen kotsen niks. Zomaar een voldragen zoon gekregen op de badkamervloer.

Bij haar volgende zwangerschap 2 jaar later was ze tonnetje rond. Onvoorstelbaar maar echt waar .

MamaTuttebel, joepy en margarethd vinden dit leuk.
  20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Of gewoon nogmaals een testje doen? Als de bloeding van twee weken geleden een ovulatiebloeding was dan zou je nu rondom je NOD zitten.

Ik weet niet of je in die periode onveilige seks hebt gehad maar je zou dan nu pril zwanger kunnen zijn.

Of denk je nog steeds zwanger te zijn sinds je openingspost?

Deel Deze Pagina