Negatieve zwangerschapstesten, wel symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nickyy90, 30 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nickyy90

    Nickyy90 Nieuw lid

    30 dec 2020
    1
    0
    1
    Vrouw
    Wat kan zwanger worden toch stress vol zijn. We zijn er niet bewust mee bezig maar een tweede is altijd welkom. Nu zit ik met het volgende: ik heb een regelmatige cyclus, ben nu 3 dagen overtijd, normaal voel ik mijn eisprong (deze maand niet), geen tekenen dat mijn ongi gaat komen en een aantal symptomen passend bij een zwangerschap zoals niet tegen koffiegeur kunnen (had ik bij de eerste ook), lichte krampen rondom mijn baarmoeder, chagrijnig (volgens mijn man) en ontzettend moe. Maar de testen blijven negatief.

    Wat zouden jullie doen?
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.754
    5.527
    113
    Vrouw
    Ik zou nog even afwachten. Je hebt geen ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd, dus je weet niet wanneer je eisprong is geweest. Je cyclus kan altijd een keertje afwijken dus wellicht heb je een iets latere eisprong gehad waardoor je nu nog niet overtijd bent. De symptomen die je noemt kunnen ook van het progesteron hormoon afkomen of omdat er een naderende menstruatie op komst is. Ben je over 2 dagen nog niet ongesteld zou ik nog eens een testje doen.
     
  3. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Eens met kramertje.
    Helaas kan progesteron je ook flink voor de gek houden, hier ook ervaring mee. Vooral omdat je heel graag zwanger wilt zijn. Als je na 5 dagen over tijd niet positief test dan ben je waarschijnlijk niet zwanger. Advies van de huisartsen is meestal nog 1-2 weken aankijken en als je dan niet ongesteld bent, en negatief blijft testen, langs komen voor bloedonderzoek.
    Helaas nog even in spanning blijven zitten meid!
     
  4. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    En? Hoe is het nu? Al duidelijkheid?:D Klonk wel veelbelovend van die koffielucht
     
  5. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu is?

    Ik herken wat je schrijft. Ik heb ook een topic geopend bij zwangerschapstesten. Ik heb al ruim een week nu alle symptomen die wijzen op een zwangerschap. Maar toch vanmorgen voor de 3e keer negatief getest. Morgen bloedonderzoek bij de huisarts.
     

Deel Deze Pagina