tja het onderwerp veraad het al... Ik ga a.s. donderdag inkopen voor mijn nieuwe webwinkel en nu wil ik ergens gaan lunchen {mam gaat mee} maar waar? Ik zoek een leuk zaakje beetje snelle service... Bakker bart vind ik het net niet maar het hoeft ook niet heel duur te zijn. Met een heerlijk broodje zijn wij tevreden iemand enig idee? ps we moeten op ' de run' in veldhoven zijn. in neunen moeten we bij ' de huufkes' zijn. dus bij 1 van beide een beetje in de buurt is niet gek
ik weet niet waar je zit in veldhoven. Maar ik kom daar (helaas) heel vaak in het ziekenhuis en daar zit een geweldige lunchroom in!! Hebben ze alles van soep tot broodjes, warm en koud, maar ook schotels van nasi enzo... Echt een aanrader!! Zie net dat je op de run moet zijn.... dan zit je dus vlakbij het ziekenhuis!!
in de kromstraat zit brows.. dies enorm lekker en niet duur... er is ook een af haal zaak van browns die zit aan de andere kant van de kromstraat.. tegenover de ah. Verder kun je in het citycentrum lekker en goedkoop lunchen bij panini .. zit aan de markt kant eventueel is creme de la creme ook een optie die is alleen wat duurder. Succes met inkopen doen !!
@mystery in veldhoven? of in neunen? @justins mama tnx, ziekenhuis is natuurlijk wel heel makkelijk te vinden!
@ Aniek: wat mistery bedoelt, bedoelt ze Veldhoven mee. Als je in nuenen bent, zou je lekker een ijsje kunnen gaan eten bij de ijssalon op de Vincent van goghstraat. Errug lekker! Is alleen niet zo heel erg dichtbij, ongeveer 10 min rijden van de huufkes
Als je via Eindh rijd moet je op de Leenderweg zijn.Daar zit Beregoed,tegenover een bruidsmodezaak.Heerlijke salades en broodjes.Echt een aanrader.Dit ligt centraal,en gemakkelijk route om vandaaruit naar Nuenen of Veldh te rijden.Smakelijk alvast...