zwanger worden en silliconen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door limbootje26, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Ik weet niet of ik het hier goed plaats hoor...

even het verhaal...

Ik heb in het verleden een borst correctie gehad omdat ik verschil in mijn borsten had... ze hebben een borst vergroot door middel van silliconen en een borst gelift (dus niet gevuld) zodat ze gelijk staan...

Heeft iemand hier ervaringen met zwanger zijn en silliconen??
    worden deze ook dikker zoals met natuurlijke borsten gebeurt?? of heb ik dus dadelijk gewoon kans dat de natuurlijke borst wel dikker word en de gevulde borst niet??

hoor graag jullie ervaringen :)

2. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Hangt er ben ik bang van af in hoeverre je melkklieren er nog zitten..

3. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    ok das een goeie vraag, weet niet of die er nog zitten... hij is boven achter de spier geplaats en onder voor de spier... dus geen idee :(

4. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Zou je vraag neerleggen bij de plastisch chirurg dan.. die weet wat er zit en wat niet:)

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Vriendin van mij heeft beide borsten vergroot en deze groeide gewoon. Dus denk dat een silliconen dan even hard groeit dan de ander...

Maar inderdaad als je het de plastisch chirurg vraagt kun je meer duidelijkheid krijgen. In ieder geval succes met zwanger worden...

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik had 2-3 cupmaten verschil en door veel afvallen was het ook nog slap geworden. Mijn rechtborst is gelift (van slappe c naar b) en mijn linkerborst is vergroot (van a naar b) in 2004 voor mijn zwangerschappen.

In 2007 ben ik zwanger geraakt van de oudste. Tijdens de zwangerschap zijn beide borsten gegroeid naar een c dus niet heel veel. Ik wilde borstvoeding geven, maar na de bevalling bleek ik weinig melkproductie te hebben (weinig last van stuwing, baby viel af) en ben ik overgestapt op flesvoeding.
    Ik weet niet of dit gewoon familiaire aanleg (mijn moeder had ook geen melkproductie, maar zij heeft cup aa/a) is of dat het met de operatie te maken heeft.
    In 2008/2009 was ik zwanger van de jongsten, ook toen zijn mijn borsten niet meer dan 1 cupmaat gegroeid.

Je hoort wel eens verhalen van vrouwen die tijdens hun zwangerschap enorme borsten krijgen, daar heb ik dus geen last van gehad. Maar nogmaals, ik weet dus niet of dit met de operatie te maken heeft of dat dit gewoon bij mij hoort.

7. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik hoorde inderdaad ook eerder dat je problemen kunt hebben bij het geven van borstvoeding met een borst waar aan gesneden is, omdat het klierweefsel geraakt kan zijn, maar dit hoeft dus niet. Verder kun je _ net zoals alle andere vrouwen _ na de bevalling/borstvoeding een andere cupmaat overhouden dan voorheen en kan het ook wat meer gaan hangen.

Deel Deze Pagina