Negativiteit topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 3 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Dl is ziek: uitslag om haar mond neemt extreme vormen aan. Té zielig!!!

2. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Beterschap!
    Is ze ergens allergisch voor of gewoon ziek?

3. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Dochter is al een week ziek thuis (oorontsteking) ik denk dat ik al een week nog geen volle nacht heb door kunnen slapen, kuur is bijna afgelopen dus vandaag weer naar school, afgelopen dagen had ze even een leuk nieuw ritme ontwikkeld. Half 7 naar bed en half 3 wakker, niet ziek, gewoon lekker beneden spelen. Heel lief enzo maar ik ben kapot :’) hopelijk vannacht slaapt ze weer door omdat ze weer naar school gaat

4. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Gossie beterschap

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Mag ik ook even klagen? Ben vandaag al óver de 41 weken, en ben het zat...

Noorie vindt dit leuk.
  6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb een koortslip denk ik. Er zit een bultje op mijn lip met een paar stipjes erin. En omdat ze altijd zo snel en vaak snachts op komen zetten is het meestal al te laat voor een last minute preventie. Mijn moeder heeft ibs en nu wordt mijn vader er ook op onderzocht. Hoera voor mij! Natuurlijk vind ook het heel vervelend voor mijn vader als hij ook ibs heeft, maar ik kan op dit moment alleen maar denken dat ik dan van 2 kanten kans heb om het zelf ook te krijgen. Al is het niet erg duidelijk of het nou erfelijk is of niet. De ene site zegt van wel en de andere zegt misschien. Oh ja ik heb ook nog spierpijn in mijn rug. En het is koud buiten en het regent!

7. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ooh snap het helemaal!
    Veel succes en hopen dat je snel bevalt!

8. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Thanks!

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik ook even hoor. Zoontje slaapt sinds een week totaal niet meer door. Nu dan ook nog eens verkouden!
    Ik was afgelopen nacht om 22:30 naar bed gegaan en werd om 1 uur wakker. Viel pas 06:30 in slaap en moest er 07:30 uit. Voel me echt een zombie ni.

10. DemiHeuveling

DemiHeuveling Nieuw lid

17 nov 2017
    1
    1
    1
    #190 DemiHeuveling, 21 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2017
    Sinds vorig jaar begon ik last te krijgen van haaruitval en het kwam ook niet meer terug.
    Toen heb ik maar overwogen om een haartransplantatie te laten doen.
    Ik heb dit laten doen. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Chocolat vindt dit leuk.
  11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.290
    17.174
    113
    Eerst al te laat naar bed gegaan gisteravond *naaipiet moest aan de slag*, toen de jongste een uur wakker geweest en toen sliep ik net weer kwam de oudste me wakker maken omdat hij oorpijn had/heeft. Standje zombie vandaag en ik wilde zoveel doen!

12. Chocolat

Vanmiddag van de trap gevallen, ben 1 of 2 treden vergeten en lazerde voor over. Zere enkel en ik was nog niet klaar met schoonmaken en juist ons beddengoed moest er nog op en morgen nog 2 uurtjes werken, maar voldoende paracetamol nemen.

13. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ik ben super blij weer zwanger te zijn maar ben dat misselijk en kotsberoerd zijn nu al zó zat.
    Iedereen die maar riep: jaaa een volgende zwangerschap kan weer zo anders zijn! Waarschijnlijk ben je dit keer helemaal niet misselijk. Ik wist gewoon dat ik dat geluk niet heb aangezien ik al ziek wordt van de pil, kan gewoon echt niet tegen die hormonen.
    Vorige keer werd het minder bij 16 weken dus nog 'maar' 6 weken als het weer net zo is. Spoel de tijd door pleasssee.

14. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Ik zit met 1 hyperactief en 1 ziek moppie. Hij heeft het echt goed te pakken. Papa is pas thuis als de nacht begint en ik ben zelf ook helemaal gammel.

15. Chocolat

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hopelijk ben je snel van de misselijkheid af.

Emsy vindt dit leuk.
  16. Noorie

Noorie Niet meer actief

Ik moet nog 3 dagen werken.
    (Ik heb een hele leuke baan, maar ben zo toe aan weekend momenteel)

17. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ben het zo zat dit weer alleen maar regen regen regen oja en wind kan het niet even niet regenen en waaien maar gewoon even een zonnetje en dat de lucht gewoon even mooi blauw kleurt ipv dat deprimerend grijs:cry:

En heb ook geen zin meer om te werken maarja nog even door knallen en dan naar huis:thumup::)

18. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ben het zo zat dit weer alleen maar regen regen regen oja en wind kan het niet even niet regenen en waaien maar gewoon even een zonnetje en dat de lucht gewoon even mooi blauw kleurt ipv dat deprimerend grijs:cry:

En heb ook geen zin meer om te werken maarja nog even door knallen en dan naar huis:thumup::)

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dat het bijna een week geleden is dat mijn verstandskiezen zijn getrokken en ik nog steeds op ibuprofen en paracetamol leef.
    Klote pijn

20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ken het gevoel en het is vreselijk vermoeiend. Sterkte en ook gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina