Ik ben misselijk.. Zou het te maken hebben met die Mars, Evergreen liga en zak Hamka's die ik achter mijn kiezen heb zitten?!?
Op de drie dagen in de week dat we vroeg weg moeten krijg ik zoon niet uit bed. Moet hem om kwart over 7 wakker maken en dan is het strijd op strijd om hem klaar te krijgen. M'n bed is zo lekker Ik wil niet aankleden Ik lust geen boterham Etc etc En op die twee dagen in de week dat we vrij zijn en niks hoeven, staat hij om HALF ZEVEN naast m'n bed 'kom je mee naar beneden?' Hij durft niet meer naar z'n kamer ('daar is het donker' 'doe het licht aan' 'dat durf ik niet') en ook niet naar beneden waar het licht al aan is ('ik ben bang van de rookmelder' 'die is weg' 'ik durf toch niet') en maar zeuren en aan me trekken. Echt Totdat ik opsta en ga aankleden, dan zit hij een half uur te spelen op z'n kamer. Maar ja, dan ben ik alweer klaarwakker
Dat mijn zoontje weer niet is uitgenodigd voor een kinderfeestje. Hij heeft zo weinig vriendjes en het is zo'n leuk moppie! Maar dat was even de druppel die de emmer* van dit jaar deed overlopen, ik lig nu in bed te huilen Voor wie nieuwsgierig is naar de emmer: vader kanker diagnose, schoonvader kanker diagnose, moeder kanker diagnose, dochter twee operaties, man overspannen en het bedrijf waar ik werk gaat sluiten. Valt er iets te winnen in dit topic?
Dikke knuffel. Mbt het eerste, mijn 2 oudsten worden ook heel weinig gevraagd. Spelen best veel, maar vallen altijd net buiten de boot met kinderfeestjes. Heel sneu, mijn moederhart doet dan ook zo'n pijn Verder heel veel sterkte!
Mijn oudste dochter doet ook iets leuks.. Doordeweeks op tijd naar bed en dan mopperen of ze niet later naar bed mag want ze is altijd om 6 uur al wakker.. vanmorgen gecheckt. Nou die sliep echt hartstikke vast hoor! En in het weekend wil ze nog later naar bed als ze nu mag en nog eerder naar beneden dan nu. Als het aan haar ligt gaat ze om 1 uur pas naar bed en om 6 uur alweer naar beneden. En als wij zeggen dat ze dat zichzelf aan doet omdat ze al met die mindset gaat slapen is dat natuurlijk niet zo.
Owwww zo herkenbaar. Tijdens schooldagen niet uit bed te branden. En in het weekend zo vroeg op... grrrrr
Oke, van een hele stille lezer zijnde stroom ik vrolijkjes door naar minder stille klager: na eeeeiiindelijk na 10 jaar proberen met de 1e IVF poging voor het eerst in mijn leven een positieve test in handen te hebben gehad, zegt het ziekenhuis dat het HCG veel te laag is en dat dit gaat uitlopen op een miskraam.