Lijkt een beetje zinloos. Het virus dat dat soort dingen veroorzaakt is besmettelijk als je nog geen klachten hebt. Daarbij overleven die virussen toch niet lang buiten een lichaam. Die zijn na het weekend toch al dood toch?
Onze buren hebben weer eens visite van een stel met heule harde stemmen. Paar weken geleden hadden ze karaoke om 3.00 uur s nachts......... in de slaapkamers.......
Hoorde vandaag dat het om noro ging, blijkbaar is dat virus tegen het een en ander van gewone schoonmaak bestand dan. Op woensdag ineens 39 leerlingen en 10 leerkrachten thuis erdoor. Vandaar ook deze grove aanpak. Ik ben geen viroloog dus weet er het fijne niet van maar als de gemeente hier zoiets doet dan moet het wel iets zijn want normaal gezien gaan ze niet zo ver.
Dat is ook zo. Ze zullen er wel over nagedacht hebben. Mogen ze bij mij ook wel komen doen trouwens. Wil ik best een dagje voor weg gaan
We zijn nu alweer voor de zoveelste avond bezig om de jongens in slaap te krijgen. Het was van de week al een paar avonden 21uur.
We hebben een van de katten moeten laten inslapen. Hij was al 15, kwam nauwelijks nog thuis (het eten van de overbuurman was lekkerder en het was een echte buitenkat), had al 2 jaar pillen ivm een slechte schildklier en toch was het heel opeens. Hij reageerde vandaag opeens nergens meer op, terwijl hij gisteren nog vrolijk rond liep. De dierenarts gaf aan dat ze het nog een week of wat konden rekken, maar volgens mij doe je daar niemand een lol mee. Dus heeft mijn man aangegeven dat ze hem mochten laten inslapen. Ik denk dat hij een heerlijk leven heeft gehad, maar het is toch even moeilijk.
Vervelend is dat hè. Hier sliep hij vanavond om half 9. Dus is nog vlot als ik het vergelijk met de afgelopen tijd Succes! Hopelijk gaat hij snel slapen. Duurt het al lang dat hij slecht slaapt?
We zijn al 5.5 jaar zo goed als elke nacht wakker doordat onze twee kids enorme slechte slapers zijn. Ben het werkelijk zo ontzettend zat! Word er wanhopig van. De moeheid beheerst al jaren in meerdere of mindere mate ons leven. Verjaardagen en uit eten gaan zeg ik soms af omdat ik na weer weken van 3u slaap per nacht weer eens helemaal op ben. Soms wel 8x per nacht wakker, de jongste. Nu zitten we weer in de beter nachten omdat hij ‘maar’ 3x wakker wordt. Maar nu is het middagslaapje en s avonds naar bed gaan weer een DRAMA. gillen, overstuur, Pff We wilden graag meer kinderen maar nu de jongste ook zon dramatische slaper is durven we nooit meer aan een derde te beginnen en dat maakt me zo verdrietig soms. Maar als we nog zon slechte slaper krijgen dan komen we daar niet weer doorheen. En geloof maar dat we echt van alles proberen om het beter te krijgen, van slaappoli tot prikkelverwerkingstherapie. Houdt dit ooit nog op? Het positieve is dan weer dat ik enorm verliefd en trots ben op mn kids en mn man, ze zijn echt alles voor me.
Dat klinkt heftig zeg! Dat met die middagslaapjes, heb je ook al wel eens geprobeerd dat over te slaan? Of heeft hij het nog wel echt nodig. Hier leggen we onze jongste op bed 's middags, dan is ze ook helemaal overstuur. Soms wordt ze dan rustig na een paar minuten, zo niet dan halen we haar er weer uit. Dan gaat ze 's avonds om kwart over zes al naar bed. Helemaal uitgeput. Ze wordt dan minder vaak wakker dan wanneer ze 's middags slaapt lijkt het.
Poeh wat pittig zeg. Hier ook 2 slechte slapers maar gelukkig niet zo erg als bij jou. En de oudste slaapt sinds hij 2 is een stuk beter. Echt heftig joh. Dat is toch geen doen zo
Sint vieren zonder pepernootjes. Mijn man heeft gisteravond alles opgevreten. Doet hij wel vaker, dingen van de kinderen opeten. Ik heb er zo'n schoon genoeg van! "Ja, maar ik fiets heel veel, dan moet ik meer eten". Sukkel!
Zo wat een heerlijk topic! Ik word toch zo gestoord van mijn medeweggebruikers in de ochtend... Ik zit altijd al om 06.15 in de auto, 5 x per week 50 km per ritje dus ik maak nogal wat mee. Voornamelijk mannen halen het bloed onder mijn nagels vandaan én ze brengen me nog in gevaar ook! Dit is alleen al vanochtend: - voor mijn neus schieten mijn rijbaan op (er nog snel ff tussen) zónder knipperlicht - vreselijk bumperkleven - opeens keihard remmen om een afslag nog gauw te kunnen nemen - 100 rijden op de linkerbaan waar je 130 mag terwijl ze niemand inhalen en rechts leeg is, en als ik dan na 5 minuten rechts in wil halen SNEL NAAR RECHTS GAAN EN KEIHARD REMMEN - heb er wel 4 gespot die van hun rijbaan afdwaalden omdat ze op hun telefoon zaten Echt.. wtf is er mis met jullie..
Oei! Ik zou er grapjes over maken, zo vaak dat hij er flauw van wordt. Dan stopt hij er vanzelf mee... of een slot op het kastje doen