Ik maakte net voor bedtijd een lichtjeswandeling blokje om met mijn tweeling van 3 en kindje van 1,5. Allen te voet. Word ik aangehouden door van die irritante deurverkopers. Ik geef aan mijn ogen en handen goed nodig te hebben langs een drukke weg met mijn kleine loslopende grut, krijg ik een grote mond. Stelletje oervervelende mensen.
Ik zit sinds een maand ziek thuis, overspannen door m'n werk, tegen burn-out aan. Vandaag weer bij de bedrijfsarts geweest en ik moet gaan opbouwen. Normaal gesproken ben ik de eerste die (zo snel mogelijk) weer aan het werk gaat, maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet aan toe. De onveiligheid was het laatste jaar zo ontzettend groot, enorme onderbezetting, veel heftige incidenten/agressie, etc. Ik krijg al hartkloppingen als ik de afdeling oploop... en nu moet ik 2x per week gaan. Positief: ik heb de knoop doorgehakt en ga solliciteren. Ik wil me niet langer zo onveilig voelen als ik m'n werk doe. Ik vind het heel jammer voor m'n clienten en m'n collega's maar voor mij is dit gezonder. Heel positief: volgende week vrijdag heb ik een gesprek De onderste alinea mag ik hier natuurlijk niet noemen, sorry
Wat een rare nacht. Ik ben al twee uur lang half wakker en half aan het slapen. En ik ben vreselijk aan het dromen. Verbeelding en werkelijkheid lopen constant in elkaar over en ik word er echt doodsbang van. En omdat ik half wakker ben, denk ik gewoon na en maak ik m'n droom heel bewust mee. In m'n droom zeg ik ook dat ik wil stoppen met dromen, maar t wordt alleen maar erger. Nu dus maar zp erbij gepakt ter afleiding, durf m'n ogen niet meer dicht te doen. Maar ik ben zo moe
Ik heb een uur lang domme kook en bakfilmpjes gekeken op instagram En nu poging 2 voor een goede nachtrust. Als ik zo nog niet kan slapen, is een warme douche wel een goeie ja
Ah een klaag topic. Ik heb nog niet geslapen.. ontzettende ruzie met dronken man gehad. Ik ben weer terug bij af. Een maand lang geen psychische klachten,harde buiken en bekkeninstalibeit was te doen maar nu alle drie weer volop terug. Ik zal zo de spoedlijn van de VK maar eens bellen....
Jammer dit. Mijn man zou gisteravond thuis komen van zijn werk. Vanmorgen zou ik dan boodschappen doen en met zn allen naar de verjaardag van mijn neefje. Ik zou dan na een uurtje weggaan, omdat de oudste een wedstrijd heeft. Mijn man zou na die tijd alle boodschappen in huis halen voor de verjaardag, want morgen vieren we die van onze oudste. Appt hij gisteren dat ze nog tot woensdag a donderdag wegblijven. Gistermiddag had ik geen tijd meer voor alle boodschappen, want de oudste moest kort daarna zwemmen en daarna nog trakteren. 20.00 uur pas thuis dus geen tijd om s avonds nog boodschappen te doen. Vanmorgen kon ik ook niet naar de verjaardag, want mijn neefje moest nog afzwemmen. Als ik heen ga zodra zij thuis zijn, kan ik hooguit een half uur blijven. Maar het is een half uur rijden enkele reis. Al met al gaan we het domweg niet redden. Heel jammer, maar het gaat gewoon niet. Appt mn zus net dat ze morgen heel vroeg komt en maar even kan blijven want tja. Druk druk druk. Mijn zwager gaat niet mee. Die wil uitslapen op zondag. Mijn zwager en ik liggen elkaar niet zo goed, dus ik vermoed dat hij ligt te mokken. En ik snap dat het jammer is, maar ik red het niet met de tijd. Als ze vanmorgen gewoon thuis waren, was ik vanmorgen gewoon een paar uurtjes geweest, maar goed, dat ging niet.
Een vriendje van mijn zoontje zou komen logeren, maar is ziek. Zoontje best verdrietig. #klein leed Positieve is dat ik boven even goed heb kunnen stofzuigen zonder lastig te zijn gevallen, iedereen snapte dat stofzuigen wel handig is als iemand op een matras op de grond moet slapen.
Oké ook ik hier even klagen. Afgelopen tijd enorm veel gewerkt. Of vooruitzicht van 5 vrije dagen. Nu was er donderdag een zieke een aangezien ik woensdag avond al een poosje kwijt wilde deze geruild met donderdag dus wel 1 dag minder vrij. Vrijdag eindelijk vrij!! Dochter ziek balen. Maar goed nog 3 te gaan. Vandaag wasmachine stuk niet handig met achterstallige was plus daar gaat wellicht mijn langverwachte eindejaar uitkering.
Misschien als troost straks al jullie hindernissen lezen. Soms knapt een mens daar toch wel wat van op
Ik wil zo graag carpaccio zo graag dat ik er gewoon boos om kan worden. Jaaaja, ik weet het. Het hoort erbij, moet je er voor over hebben, je moet blij zijn dát je zwanger bent. En dat vind ik ook allemaal, maar ik wil gewoon carpaccio. Nu. Zo. Dan weten jullie dat!
Rot nacht gehad, mijn bekken doen zo'n pijn. Mijn zoon is super druk door alle kerstgedoe..Man moet veel overwerken en ik kan het allemaal maar moeilijk hebben op dit moment. 1 januari uitgerekend maar laat haar nu alsjeblieft komen..
Schoonvader komt een week na de verhuizing naar ons huis kijken. Alsof het af is Terwijl mn ouders gister hard aan het helpen waren hier. Hij is net binnen en begint meteen te klagen dat het ver weg is. (150m van waar we eerder hebben gewoond) Het is niet verder weg, hij heeft zn auto weggedaan.
Ik zit naar het gebrul van een hysterische dochter te luisteren.... Ze is bij haar vriendje wezen logeren en wil nu buiten spelen maar de afspraak was dat ze haar topo toets (heeft ze dinsdag en nog niets aan gedaan) zou leren als ze terug kwam van het logeren.... Nu is ze heeeeel boos op ons.....
Ik ben op mijn werk en ik voel me ter plekke ziek worden Vanochtend voelde ik me nog prima, en nu zit ik te rillen aan m'n bureau.
Zoals ik al verwacht had was mijn MRI helemaal goed. Dus ik weet na bijna 12 jaar nog niet waardoor ik snel pijntjes en ongemakken rond mijn bekken en been heb. Aan de andere kant ben ik wel heel bij dat de ha mij serieus blijft nemen en ik nu naar de pijnpoli mag.