Negativiteit topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 3 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Gisteren te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt. Echt niet op gerekend, dacht een vast contract te krijgen. Ben nu weer op zoek naar een nieuwe baan.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Deze week erachter gekomen dat ik een zenuw beklemming heb. Enige positieve is dat ik de fysio over mag slaan en gelijk naar de neuroloog. Alleen duurt dat nog enkele weken voor ik daar terecht kan.

3. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Maar hoe dan? Ik werk op een woning met 10 clienten met zzp 6 en 8 en wij zetten maar 126 uur in per week.. Als daar 70 uur vanaf moet? Is er structureel teveel ingezet vanuit de zzp's zodat er echt een tekort ingehaald moet worden?

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.170
    113
    Teveel plannen in mn hoofd om op 1 dag te doen zodat ik niet kan kiezen wat ik eerst ga doen en daarom maar niks doe waardoor ik mij weer verveel terwijl er wel dingen moeten gebeuren

steenbokje, Nescio en Marchella vinden dit leuk.
  5. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ik moet iets anders verzinnen voor het avondeten want ik heb de stoofperen te laat opgezet en die zijn dus nog niet klaar.

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.801
    8.470
    113
    Vrouw
    Bij 2 cliënten is de meerzorg niet verlengd en we hebben een kamer leeg vanaf augustus. Ivm de meerzorg hadden we 210u pw en we moeten dus naar 140. In mijn beleving is die meerzorg juist nog steeds nodig dus dat gaan ze nu weer aanvragen in de hoop dat er dan weer wat minder af moet

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Gisteren een rekening van het CJIB. Mijn man is door rood gereden, kosten €250. Ik vind de boete terecht hoog, door rood rijden is potentieel levensgevaarlijk, maar ik baal er ongelooflijk van.

De gastouder gaat over 2 weken met zwangerschapsverlof. Het gastouderbureau hielp totaal niet mee met zoeken naar vervanging, dus zelf op zoek. Iemand gevonden, bijna alles rond, heeft ze opeens haar huis veel sneller dan verwacht verkocht en gaat ze dus veel eerder dan gepland verhuizen. Dus moeten we opnieuw gaan zoeken en we komen inmiddels heel krap uit.

8. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Ohh zoo.. wel erg vervelend dat soort dingen!

9. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.801
    8.470
    113
    Vrouw
    Ja... je merkt dat iedereen van slag is door al die bezuinigingen en dat komt de werksfeer niet echt ten goede..

Maar goed, gelukkig is mn werk wel leuk ;)

10. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

O heerlijk!! Even klagen!

Ik had vandaag een super afhankelijke patiënt, wilde niks zelf doen, alles was hem teveel. Toen ik stiekem om het hoekje keek zat hij gewoon op de rand van bed lekker te eten.. grrrr...
    Vervolgens komt er bezoek die "even de knopjes uitprobeerd".
    Oftewel ik liep naar ze toe omdat de bel ging, voor niks dus.

Daarbij heb ik barstende koppijn.

Zo. Klaagmodus uit:p

11. Graag een 2de

Graag een 2de Actief lid

26 jul 2016
    136
    25
    18
    NULL
    NULL
    Oh fijn ff klagen . Hier een lekke band gereden met de auto daar door te laat op mijn werk . De auto laten keuren was niet goed koste 250 euro. Ook nog ongesteld geworden. Hopelijk volgende week beter

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.633
    5.661
    113
    Ik heb elke dag rugpijn, door mijn werk in de zorg. Vandaag is het helemaal bal, alles doet zeer :( morgen ochtend nig werken maar wil graag weekend bah.

13. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Haaahahahaha zit hier seireus hardop te lachen, Ben nogal een beeld denker en ik zie die was al vliegen :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

14. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Al dagen pijn in mijn nek en ik moet nog het hele weekend typen aan mijn afstudeerscriptie :(

15. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Oh heerlijk even dit!

Ik ben moe!!! Sinds ik een dochter heb ben ik moe! Ik vind haar fantastisch maar poeh ik weet nu pas wat de defenitie van ‘moe zijn’ is! En ik baal van mijn fobie, ben er gigantisch klaar mee, en van mijn afwijkende uitstrijkjes, en van mijn onregelmatige cyclus. Blegh!

Zo dat was even fijn :D

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  16. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Kan je dan de gastouder niet bij thuis de kinderen laten opvangen? Zo doet een vriendin dat ook. Bovendien, tussendoor ruimt ze een beetje op en het eten staat klaar als ze thuiskomt.

17. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik heb al 8 jaar een whiplash, oftewel al 8 jaar elke dag pijn. Wat nooit meer overgaat.
    Nu was de laatste jaren goed te doen met een pijn van 3-4 gemeten van 0-10. Mits ik geen rare dingen deed.
    Tot vorige week vrijdag; de buschauffeur maakte
    een noodstop. Hij wilde invoegen, maar kreeg geen voorrang. Gevolg; de pijn is gestegen tot ruim 10. (Vergelijkbaar met weeen pijn) Kan me hoofd amper bewegen; lig verplicht weer hele dagen plat. Vd HA medicijnen gekregen, waar ik heel duf van word.
    Ik werk als zzp-er. Dus vervanging moeten regelen. En het kantoor zou deze week verbouwd worden. Dus enkel via whatsup foto en video kan ik meekijken. En nu moet ik gaan bedenken hoe ik de werkruimte moet gaan aanpassen om over een aantal
    weken toch te kunnen gaan werken. Er moet nl iets komen waar ik af en toe kan gaan liggen.

1 besluit genomen; maandag ga ik kijken of ik de RET aansprakelijk kan stellen.

18. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Haha leuk topic. Mijn negatieve kloteweek: weer hele week ziek. Ben chronisch ziek maar deze week is weer rottiger dan andere weken. Ik word er zo moe van. Letterlijk en figuurlijk.

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Ow djeez, dat is ff heftig zeg. Jeetje, daar ben je mooi klaar mee. Was het echt een fout van de buschauffeur? Hij had voorrang, maar kreeg het niet? Of had hij geen voorrang, wilde het toch nemen en kreeg het niet? Dat is natuurlijk wel een wereld van verschil in het al dan niet aansprakelijk kunnen stellen.
    Hoe is het je toen eigenlijk gelukt om uberhaupt thuis te komen? Ik kan me voorstellen dat je onmiddelijk ondraaglijke pijn hebt gevoeld namelijjk. Jeetje.....

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Deel Deze Pagina