Ben echt ingestort van vermoeidheid, afgelopen weken veel te veel gewerkt. Vandaag eindelijk een dag vrij en het is echt helemaal op. Kan niet wachten tot het kinderbedtijd is , ga ik gelijk met ze mee!
Vandaag hap ik heb me zo verheugd op de kerst! Ik had er zon zin in zoveel op de planning alles voorbereid Blijkt dat mijn kaakgewricht enorm is gaan ontsteken vannacht wakker van de vreselijke pijn niet kunnen slapen en mag alleen paracetamol lig als een krant op de bank , gek word ik van de pijn Flink wat tranen al gelaten daar gaat de kerst en misschien oud en nieuw.
Ik ben ziek, griep, loop de hele week al te snotteren en hoesten maar je wilt die laatste week voor de vakantie niet ziek zijn...... Vanmorgen flinke koorts.... En een uur geleden heeft mijn dochter over gegeven.... We hadden ons het begin van de vakantie anders voor gesteld.... Mijn man ook
Beterschap, hier hetzelfde! Vorig jaar ook trouwens. Wij vieren kerst bij schoonouders op kerstavond, nu heeft mijn man zojuist gehoord dat hij toch morgenavond moet werken (hij was al vrij geroosterd en ze zijn al 20 jaar dicht op kerstavond) nu moet ik zonder hem kerst vieren bij zijn leuke(not) familie.
Dat mijn kerstcadeaus, die ik ruim optijd besteld heb, woensdag 27 dec geleverd worden ipv gisteren. Dat ik vandaag jarig ben en mn vriend nu de stad in is om een cadeau te kopen. Mannen...
Buren hebben een luid feestje dat net is gestart nadat we dochterlief na 5 kwartier in slaap kregen. Wie duimt mee dat ze erdoorheen slaapt?
Ik duim met je mee! Vanmiddag tijdens het middagdutje (ook van ons want we zijn nog wat grieperig en hebben migraine) vonden de bovenburen het een goed idee om (ik vermoed) hun hele woonkamer te versieren. Ze zijn uren bezig geweest en hebben minimaal 50 gaten geboord. Onze kinderen zijn heel bang voor dit geluid. Gelukkig sliep onze oudste erdoorheen en de jongste op een gegeven moment ook.
Een schoonzus hebben die bijna alles kopieert wat ik heb of doe. Zoals het dessert voor kerst, ik zet dus al weinig op fb. Nu heeft mijn man op zijn app status wat gezet over onze vakantie om haar jaloers te maken. Zo ontzettend stom, ik heb gezegd dat hij niet meer zulke domme dingen moet doen. Ik weet al jaren hoe ze is en trek mij er niks van aan dat moet hij ook maar eens doen.
Mijn kind komt maar niet uit zijn allergische reactie. Hij heeft zn onderbuik al kapot gekrabt vanmiddag. Hij is bleek en ziet er gewoon niet lekker uit ik denk dat ik hem in een gouden kooitje ga stoppen
Heel oppervlakkig maar ik heb zo’n startpakket voor gelnagellak gekocht en daarna al mijn nagels afgebeten ...
Ok, dus zo voelt het om 39 graden koorts te hebben, te blaffen als een ontsnapte zeehond uit Pieterburen en een neus die harder loopt dan Usain Bolt. O ja, dan nog niet te spreken over de spierpijn...
Morgen borstonderzoek in het AvL, ik vind het zo spannend en hoop zo ontzettend dat het vals alarm is....
Man slaapt sinds een week aan de kant van de ledikant ipv ik. Hij blijft bij alles liggen tot ik opsta en dan staat hij op dus is hij sneller bij t ledikantje. Voordeel voor mij is dus 0 want ik sta alsnog naast bed.