Negativiteit topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 3 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het gaat alleen om de jongste tijdens schooltijd. En ons huis is niet geschikt om andere kindjes op te vangen. Daarnaast verliep het gesprek tussen man en gastouder niet erg fijn. Hij vroeg of ze in ieder geval de eerste maand nog kon om iets te kunnen regelen, maar dat werd niet echt positief opgepakt. Dus zij is echt een gepasseerd station.

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    - De keuken is afgelopen dinsdag al geleverd en kan morgen pas geplaatst worden, ivm lekkage en daardoor achter op schema. En ik leef al 4 weken zonder keuken en drink koffie uit plastic bekers :cry:
    - Ik ben s nachts ongesteld geworden terwijl mijn dochter ziek was en de hele nacht heeft liggen hoesten.
    - Ik kijk scheel van de hoofdpijn. Mijn huis is een rommeltje en ik wil het zo graag weer netjes hebben maar heeft nu geen zin.
    - Er ligt enorm veel was en ik heb de energie gewoon niet om me bij elkaar te rapen.
    Fijn dat zeuren!

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Bij mijn vriendin, werden ook geen andere kinderen opgevangen.
    De jongste was 3, de oudste 5. Nu is de oudste inmiddels 4. En gaat naar school. Dus haalt zij de kinderen van school zo rond 14 uur en is zij er tot 18.30. En in de schoolvakanties compenseren ze het eea

4. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Dan maakt ze wel weinig uren dus ik denk dat dit echt een uitzondering is die dit doet ;)

Ik heb een gastouder die wel aan huis wil komen voor zes kinderen een paar uur maar ja dan zit ze ook meteen vol en verdient ze aardig.
    Ik denk dat het voor weinig kinderen minder loont

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Precies dit heb ik vandaag! Op stap geweest gisteren, te laat thuis.. dus komt daardoor, denk ik.....

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

- moe
    - te dik
    - en voor het eerst in jaren een boete binnen gekregen (parkeermeter vergeten aan te zetten)
    - nu al heel erg blut en ik moet de boete nog betalen..

7. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Grr :(
    Waarom?!?! Echt om heel boos van te worden!!!

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Grrrrr stond net bij ah af te rekenen. Zegt de automaat "pas ongeschikt" bij contactloos betalen. Doet ie wel vaker want het is een oude pas.

Mn man meteen "je moet de kaart verder van het apparaat houden".
    Jongen achter de kassa "je moet de kaart omdraaien".
    Allebei op een belerende toon en me aankijkend of ik gek ben.

WTF alsof ik nooit iets betaal ofzo!

masami, DastyQueen, Bailey07 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Soms zo'n gezeur met die automaten, en iedereen kijkt je aan.:mad:

Blijdorp vindt dit leuk.
  10. Ballon

Ballon Niet meer actief

Pf jaa, die harde piep dan ook.. ze plaatsen er nog net geen zwaailamp bij!

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier (UK) is er blijkbaar een soort 'veiligheid' ingebouwd in contactloos betalen. Na een aantal keer contactloos betalen binnen een bepaalde tijdspanne werkt het niet en moet je dus alsnog met pincode betalen. Ik heb zelf nog geen kaart met contactloos maar ik hoorde het onlangs iemand uitleggen in de winkel tegen de klant die net voor me was.

12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn negetieve verhaal van vandaag...
    Ik ken ook een gastouder die het op die manier doet. En dat met 2 gezinnen verdeelt over de week. Dus elk gezin een aantal dagen daar thuis na schooltijd.

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Heerlijk even klagen

- blut
    Duur jaar gehad en nu gaat alles na elkaar stuk en is onze kitten ook in de lappenmand :(
    - afvallen wil niet lukken
    - zoontje steeds heul vroeg wakker

14. Blijdorp

Ja is hier ook. Na een aantal keer moet je je pincode invoeren.

15. Blijdorp

Grrrr over 5 weken verhuizen we en nu gaat de inbouwoven stuk :cry:

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Mijn weekend is voorbij:cry::cry:

17. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Pff dat is echt klote! Zeker als je het totaal niet aan ziet komen. Wat is de reden daarvan dan?

18. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Dat is serieus veel!!
    Moet het echt in uren of mag je ook bezuinigen op andere dingen?

19. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Er komt wat extra geld aan de komende week en ik had het al uitgegeven/opzij gezet voor dingen zoals Sint.
    Gaat de HR ketel kapot. Onderdeel niet aanwezig. Hele weekend in de kou gezeten. Komt installateur vandaag: ander onderdeel gaat ook kapot, moet echt vervangen worden asap. Kosten? 250 euro..
    Dag geld (hoort windvlaag)
    Doordat we door de kapotte ketel dus ook geen warm water hadden had mijn man een paar kopjes Kokend water in een emmer gedaan zodat ik die met koud water kon bijvullen om mezelf te wassen. Hoor opeens een harde knal, schrok me rot! Bleek er door de warmte het aanrecht gescheurd te zijn..
    Rekening installateur volgt morgen... zucht :cry::cry:

20. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wat een welkom topic zeg :p

1. Rommel! Overal rommel in huis! Opgeruimd? Volgende dag weer rommel! En schoonmaken? Zo geen tijd en fut voor!
    December is 2e zoontje geboren, helemaal verliefd en enorm genieten maar oh wat heb ik me verkeken op de drukte. 2 kids, werken en huishouden is stiekem best een beetje druk.
    Moet minder van mezelf eisen maar dat lukt nog niet zo :(

2. Op werk moeten we een collega missen met groot contract. Open diensten oplossen, veel terugkomen en een hoop geregel rondom clienten. Hoop dat het snel weer normaal is.

3. Envelop voor bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker in de bus gehad.

4. Vannacht gaat het misschien wel vriezen. Hoop zo dat ik niet hoef te krabben morgenochtend.

5. Morgen boodschappen doen en geen inspiratie wat we moeten eten.

6. Bijna ongesteld dus maak van iedere mug een olifant :mad::confused::evil::p

Deel Deze Pagina