Dochterlief slaapt de laatste weken steeds 2 slaapjes van meer dan 1.5u. Vandaag tot nu toe 2x 50min. Alles is dus drama want ze is moe maar wil niet slapen.
Ik doe ook mee. Gelukkig niet zo heftig deze keet, tweede x na de bevalling van de jongste, cyclus van 65 dagen maar had nog wel langer mogen duren. Voel me gewoon down en juist deze week vol gepland :/ .
Vervelend hè Het kan ook je dagelijkse bezigheden zo fijn overhoop gooien. Ik heb de afgelopen dagen ook lekker overemotioneel zitten ruziën met m'n vriend Kon me wel voor de kop slaan toen ik me besefte dat het door de menstruatie kwam. Arme jongen
Ja, gek hè. Had het aangegeven bij het ha consult, toen zeiden ze dat de pil inderdaad zou helpen. Niet dus... Maar ben zo'n persoon die geen zin heeft om terug te gaan, en vervolgens boos op mezelf te worden als ik weer ongesteld ben Maar ik ben nu ook gewend aan deze pil en hou er niet zo van om constant over te stappen qua medicatie. Met aleve feminax overleef ik het wel
Wat dat betreft kan je beter zwanger zijn, gewoon 9 maanden niks. Helaas vind man dat geen optie meer na 4 kinderen Ik zit 24/5 alleen dus als man geluk heeft is het over als we elkaar weer zien wel stuk minder contact gehad dan normaal deze week, gewoon niet zo'n zin in sociaal doen
Haha ja, zo herkenbaar! Alleen zou mijn vriend het geloof ik niet erg vinden als ik non stop zwanger zou zijn, die wil het liefst twee huizen vol met kinderenHelaas het geld en de ruimte niet voor Maar ik heb gisteravond gewoon weer de hele avond zitten zeuren tegen hem, ook al wist ik dat het door de menstruatie kwam. Maar ik kon het gewoon niet tegenhouden Voel me nu zo lullig haha.
Ben in een Sago bui vandaag. Mijn schoonloeder zit ineens moeilijk te doen over de kerst. ik irriteer mij mateloos aan het hele kinderachtige gezeik over die Zwarte Pieten, snap niet dat er voor een handjevol mensen straks een onschuldig kinderfeest verdwijnt. Mijn vent stapt net vrolijk met zijn smerige schoenen gewoon naar binnen terwijl net alles gedaan is. Het verse brood was hier net nog niet bijgevuld bij de Aldi dus kan ik zo weer terug voor de kinderen en de overlijf kindjes komen. Grrrrrr Kan nog wel even verder gaan maar eigenlijk geen zin. Gewoon een klote dag dus.
Ik moest naar de kaakchirurg om 1 verstandskies te laten trekken. Na een foto zei ze dat er 2 uit moesten en me 3e ook. Vanochtend 2 getrokken en shit wat doet dit zeer En dan mag ik 12/01 weer
wakker geworden met koppijn en het is zich nu aan het omzetten tot een migraine linkerkant van mijn lichaam is al aan het verlammen, aura in mijn ogen, dat word dus weel dolle pret vanavond en vannacht Morgen de intocht van Sinterklaas dus ik hoop dat het vanavond helemaal doorzet zodat ik toch nog kan gaan met mijn zoontje.
Mag ik ook even Ben ziek thuis wegens psychische klachten. Mijn werkgever heeft me over het randje geduwd en maakt me het leven nu ik thuis ben nog steeds zuur. Verder probeer ik alle zaken van mijn overleden vader te regelen maar mijn god die klantenservicemensen van diverse bedrijven..... gek word ik ervan. Een van mijn familieleden krijgt de auto van mijn vader. Krijgt he, hij is van mij en ik geef hem aan hem. Weet ie al 6 weken. Morgen gaan we hem over laten schrijven. De accu is leeg vanwege het lange staan. Weet ie ook al weken. Appt ie net dat ie geen startkabels heeft. Ja is dat oooook nog mijn probleem dan????
Mijn eerst zo egale huid is sinds de griep 2 weken geleden vol met irritaties en rode plekken. Zo ontzettend vervelend! En iedere keer als ik denk dat het bijna weg is komen er nieuwe plekjes bij. Ik wil mn mooie huid terug
Tandje 5 en 6 breken door bij DL. Heel schattig, behalve die koorts en het niet willen slapen! Gisteravond tot 23.15 bezig geweest. Vanavond moet echt beter gaan en we gaan ook nog eens een weekend weg
Ik type me elke dag suf aan mijn Masterthese. Pffff...... en hierna nog een implementatieplan en presentatie (met bijbehorende factsheets, samenvatting etc etc)..... Op zulke momenten moet ik echt goed nadenken waarom ik dit ook alweer wilde..... Als ik straks klaar ben ga ik maar eens een hele tijd heeeeeeeeel goed uitrusten.
Ik wel zwanger lijk, hoop klachten zoals bij mijn zoontje, maar dat dit waarschijnlijk gewoon door die stomme spiraal komt. Maar mijn vriend geen knip wil doen. ( en ik mag geen andere conceptie gebruiken) en dan loopt te chagrijnen dat ik die spiraal niet meer wil!
Ik ben om 7 uur in slaap gevallen en een uurtje terug wakker gemaakt... Helemaal klaar wakker. Had mij ajb laten slapen...