Negen dagen voor mijn nod licht positief

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luna1, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna1

Luna1 Lid

22 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand dit ook meegemaakt ?
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 28 oktober 2015 . Ik heb een cyclus van de ene keer 26 tot 28 dagen .nu teste ik 9 dagen voor dat ik ongesteld moest worden al heel lichtjes positief . Ik teste zo vroeg omdat ik de vorige dag zo misselijk werd en alles wat ik at of dronk ging er gelijk weer allemaal uit . Dit duurde anderhalve dag ,ik Ben al drie keer zwanger geweest bij die zwangerschappen was ik met vijf weken elke dag misselijk en veel overgeven alle drie de zwangerschappen heb ik met zeven of acht weekjes een miskraam gehad . De laatste zwangerschap is bijna 2 jaar geleden nu .Ik Heb nu elke dag wel een test gedaan en het streepje werd steeds duidelijker . Heb nu alleen last van moeheid en me darmen rommelen en ben chagrijnig tegen iedereen .En me tepels zijn best pijnlijk. Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden en weer een test gedaan nu is de streep veel dikker geworden .Hoelang kan ik zwanger zijn ?

2. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    De eerste dag van je laatste menstruatie is 28 oktober. Dus op basis daarvan ben je 3 weken en 3 dagen. Maar als jij 9 dagen geleden al positief testte lijkt mij dat vreemd omdat je volgens mij rond die tijd je eisprong had.

3. Luna1

Luna1 Lid

22 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt daarom vind ik het zelf ook zo vreemd omdat ik al zo vroeg een heel licht tweede streepje had en echt bij alle testen, heb er zo veel gedaan omdat ik het niet kon geloven , morgen ga ik de gynaecoloog bellen daar liep ik al omdat ze aan het zoeken waren waarom ik drie keer in een vroeg stadium een miskraam kreeg . Uit de eerste bloed onder zoek kwam dat ik te weinig foliumzuur aanmaakte.Ik moest het nog verder met onderzoeken doen maar opeens onverwachts zwanger geworden

4. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Kan het misschien dat je vorige 'menstruatie' een innesteling bloeding is geweest?

In ieder geval gefeliciteerd, hopelijk een mooie plakker :)

5. Luna1

Luna1 Lid

22 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel:) nee dat denk ik niet ik was toen zeven dagen ongesteld en afgelopen keer zes dagen en daarvoor altijd vijf dagen

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Liep het streepje op of heb je negen dagen geleden getest en nu weer? Anders zou ik toch denken dat eerste streepje posi was door eisprong en later pas ging oplopen door zwangerschap.

7. Luna1

Luna1 Lid

22 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanaf de eerste keer dat ik teste negen dagen geleden elke dag opnieuw getest van super licht na steeds wat duidelijker soms wel twee op een dag de eerste drie dagen dat ik testte waren ze wel echt super licht dat ik bij het raam moest kijken om het goed te zien

Deel Deze Pagina