negen maanden beurs-huishoud beurs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hahaha.. Ja helaas ;) Mannen :(

2. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hier zit er nog 1,geen 020 voor hem!

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hahaha, blij dat ik de enige niet ben.. Soms flink irritant haha! Maar goed is net zo gezellig met me vriendin en moeder hoor.. Offuh nog wel gezelliger haha..

4. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ja zo is dat,mijn mannetje moet toch werken,ik ga met me moeder en tante,net zo gezellig of gezelliger hahha

liefs danielle

5. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja dat is idd ook gezellig! Vrouwen vinden dat toch wat leuker over het algemeen.. Haha

6. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ja dat geloof ik ook wel,mannen zijn wat nuchtiger daarin(de mijne wel in iedergeval)

7. Niet meer actief

Ik ga ook met mijn moeder en zus, maar mijn zus is te vroeg bevallen.... 2 weken geleden van een mooi prinsesje, en ze mag waarschijnlijk a.s. vrijdag naar huis JOEHOE! voor me zus en mijn nichtje natuurlijk.. maar mijn moeder durft niet in het donker te rijden... moet anderhalf uur rijden ;) Dus jaaaaaaaaaaaaaaa dan gaat manlief gewoon mee hoor... hij wilt ook het liefst niet want hij werkt op de Rai hahahaha maar ja iedereen weet dat hij papsie wordt dus hij moet lekker normaal doen en gewoon mee gaan luiers uitzoeken whahahahaha

heb hem wel beloofd om niet naar de HHB te gaan, want dat wordt hem dan echt teveel... echte liefde he hahahaha

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    :)
    Die van mij krijgt ook altijd hele rare tics als we vlak bij de arena moeten parkeren. Ik ben dan wel zo aardig om hem op dat ozo mooie stadion te wijzen. En of we dan ook nog even naar Villa Arena kunnen.
    Hopeloze gevallen, die voetbalfans

Deel Deze Pagina