Haar snel vet e.a. zwangerschapsfenomeentjes....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Modigliani, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hallo iedereen,

Wie heeft er ook last van snel vet wordend haar? :(

Intense, rare dromen? :confused:

Een slaap die op een coma lijkt.... :)

Gasontwikkeling bij het leven? :oops:

Groetjes,

Modo

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb wel last van rare dromen maar mijn haar word niet sneller vet ik heb juist dat mijn haar veel voller en mooier is dan normaal :D ... en die gasontwikkeling :) laat ik me daar maar niet over uit, laat ik het zo zeggen we hebben gen plantjes meer in de woonkamer want die overleefde de stank niet hahahahah :)

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Mijn haar is ook juist voller en mooier maar word niet sneller vet dan normaal.

Mijn dromen zijn sinds het begin van mijn zwangerschap heeeel erg intens(als ik de kans heb om te dromen want ik moet om de 2 uur naar het toilet! :( )
    In de eerste maanden van mijn zwangerschap sliep ik ook heel vast en veel maar de laatste 2 maanden slaap ik niet meer veel door die BI en alle andere kwaaltjes :)

En die gasontwikkeling is bij mij niet erger geworden :D (gewoon normaal)

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb al vanaf het begin veel vetter haar en het valt ook uit :( . De meeste vrouwen hebben dit na hun zwangerschap, maar helaas heb ik het nu al. Ach ja, ben ik er ook meteen vanaf. Ik was mn haar om de dag, te vaak wassen is namelijk niet goed, maar als het echt vet is wil ik het ook wel dagelijks doen.

Liefs,
    Duveldraakje

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Aha, die gasontwikkeling heb ik dus niet als enige...... dat geeft moed :D .
    Mijn haar is wat voller, maar wel sneller vet.
    Ik slaap niet, maar lig inderdaad ook in coma, ik droom wel heftig, maar dat is niet iedere nacht zo.
    Verder merk ik dat ik wat meer in mezelf gekeerd ben, soms best vervelend voor de mensen om mij heen, maar ik ben gewoon heel vaak in gedachten verzonken.... hebben meer mensen hier last van? Normaal gesproken ben ik juist een zeer aanwezig persoon.
    Groetjes, Anakin.

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zelf ben al niet echt een typ dat heel veel praat. Ik luister liever, maar zelfs luisteren is nu af en toe een echte onderneming. Ik moet me echt concentreren op diegene anders komt het totaal niet aan.

Liefs,
    Duveldraakje

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    In het begin had ik ook supersnel vet haar, maar ik moet nu zeggen dat het veeeel minder snel vet wordt. Minder snel dan voordat ik zwanger was.

Rare dromen heb ik geen last van (op een enkele uitzondering na misschien).

Een slaap die op een coma lijkt, jaaa! Haha, wat kon en kan ik slapen zeg. In het begin van de zwangerschap was ik zoooo moe en had ik zoveel slaap nodig, nu is dat wat minder geworden, gelukkig maar.

Gasontwikkeling? Haha, niet meer dan anders.... (Al kon ik er altijd al wel wat van hoor.)

Groetjes Miep

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb een enorme bos krullen(album), voor de zwangerschap kostte het soms al veel werk om het in orde te houden. maar nu zou ik niets liever willen dan de schaar erin zetten. ik doe het niet maar jeeeeeeeeeees wat een klitten. mijn haar is vet, en zit voor geen meter. :(

9. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad ik heb ook veel minder last van, van vet haar. Maar wel van 'overbeharing'. Het groeit als kool en als dat dan alleen op mijn kop was dan was het niet zo'n ramp.

Rare dromen of coma slaap heb ik ook geen last van.

Wel meer gasontwikkeling dan gewoonlijk.

Deel Deze Pagina