Hoi Allemaal, In feb is weer de negen maanden beurs. Nu vroeg ik mij af wat is daar allemaal te doen? Ik heb al even op de site gekeken maar krijg er niet echt een beeld bij. Zoals kun je er koopjes doen of is het meer product informatie? Hoelang doe je over zo'n beurs, hoeveel tijd moet ik er voor uittrekken? Waarom ga jij wel of niet naar de beurs? Of dingen die je kwijt wilt over de beurs. Ik heb wel zin om erheen te gaan maar ben wel benieuwd wat er allemaal te doen is en wat leuk is..
Ik heb ook al op de site gekeken, kon ook niks vinden.. Ik denk dat je wel spulletjes daar kunt kopen..en informatie kunt krijgen.. Ik ga er ook heen, omdat ik nieuwschierig ben van wat er allemaal is.. ben 2 jaar terug ook heen geweest maar toen was die beurs er nog niet volgens mij.. Toen was ik ook nog niet zwanger dus lette ik daar niet op..
Ik wil ook gaan, maar met wie Niemand is verder zwanger in mijn omgeving. En ja, dan is zo een beurs lang niet zo leuk. Hmmm...misschien met mijn mannetje gaan?
Ik neem alleen mijn schoonzussie mee.. haha mijn vriend wil niet mee..had hem al gevraagd. Hij zei die beurs is voor vrouwen, ga ik niet tussen lopen haha.,naja dan niet..
Ik neem mijn mannetje ook mee! Hij vindt het wel leuk. Maar ik wilde ook nog even naar de huishoud beurs. Dat gaat niet van harte maar als ik verder tegen iedereen zwijg dat hij mee was, gaat hij wel mee.
ik ga met mijn zus me lief wilde ook niet mee. Maar op de huishoudbeurs heb je altijd nieuwe producten die je goedkoop kan kopen en een hoop proefmonsters die je gratis krijgt. Ik denk dat de 9 maanden beurs hetzelfde consept heeft. En je kan er zeker de hele dag vertoefen wij gaan de vrijdag en dan eerst ff over de hhb en dan naar de 9 maanden beurs dus ik denk dat wij er van 10 tot 10 zijn haha
De huishoudbeurs is er tegelijkertijd en je kaartje is voor beide geldig. Je hebt idd koopjes en leuke nieuwe dingen erg leuk hoor!
ik ben de laatste 4 jaar naar de huishoudbeurs + de negen maanden beurs geweest met m'n zus, dit jaar gaan we weer, maar nu ben ik eindelijk de zwangere! Je hebt gewoon vanalles staan, van babyvoeding, tot knuffels, babykamer ideeen (verleden jaar Rafje gezien, zo schattig) flesjes, prulletjes.. lekker gratis spulletjes meenemen.. haha.. Ga dit jaar eerst weer met zus een hele dag en daarna met vrienden + mijn vriend, denk dan half dagje.. Heb er wel zin in!
Ik ben al wel bij de huishoudbeurs geweest maar nog niet de 9 maandenbeurs. Ik ga er nu ook heen, samen met mijn moeder en schoonmoeder. Die mannen willen er vaak toch niet heen Dus ik ben erg benieuwd hoe de 9 maandenbeurs is en met wat ik mee terug neem
De 9 maanden beurs is leuk voor de koopjes en voorheen kon je ook een echo laten maken, ik weet niet of dat dit jaar weer is. Ik sla dit jaar over, het is hier carnaval en als echt brabander slaan we die niet over
Je kunt er inderdaad ook nog steeds echo's laten maken. Ik ben vorig jaar geweest en het was erg leuk! Allemaal leuke pakketten voor kleine prijsjes etc.. Leuke info.. Aanrader
Haha, hier hetzelfde! Vorig jaar ben ik wel geweest, toen was ik nog zwanger. Vriendlief wilde niet mee, maar een paar vriendinnen en mijn zusje wel. Was erg gezellig vond ik. Ik heb alleen niet zoveel gekocht toen, omdat ik toen nog niet wist wat het zou worden, dus ook nog niet echt een idee had wat ik met 't kamertje enzo wilde doen. Maar het is ook heel leuk om daar alvast wat ideeën op te doen!
Hebben ze daar ook grote zaken als kamers, wagens etc? Ik hoop niet dat het zo'n graaibeurs is waar iedereen 3 big shoppers loopt te vullen met gratis producten (die je bij thuiskomst toch niet wou hebben). Zinnige info is altijd welkom natuurlijk!
Ik ben vorig jaar geweest. Het was wel erg druk hoor, moest mezelf echt even vermanen om rustig te blijven gewoon met de stroom mee te gaan. Met een half dagje heb je het ongeveer wel gezien. Maar inderdaad wel leuke koopjes. Ik heb toen bij miss etam nog leuke kleding gekocht en verder wat pakketjes, o.a natusan en een verzorgingssetje met knippertje vijltje, neusspray etc, dekentjes, rompertjes; goh nog best wat eigenlijk! Ook zagen we daar de hangwieg die we wilde kopen van internet in het echt hangen (dat wisten we) dus dat was ook wel even prettig. En ik vond het als zwangere ook gewoon leuk om er tussen te lopen! Dit jaar wil ik eigenlijk nog wel een keer, maar ik vind de kaartjes zo duur, vorig jaar had ik kaartjes gewonnen, dus dat scheelde enorm!
Jaaah ik ga ook ben vorig jaar ook geweest met mijn moeder we ginge naar de hhb maar toen was ook 9 mnd beurs dus ook daar gelijk gekeken voor mijn zus die was toen zwanger en nu ben ik zwanger. Weet iemand hoe duur dat is daar die echo laten maken? Zogelukkig ik heb vorig jaar wel kinderwagens gezien of ze ook kamers hebben weet ik niet meer...
Daar was ik ook benieuwd naar. Of het de moeite is om daar heen te gaan, wij moeten er wel 2 uur voor in de auto zitten nl
Ik zou zelf niet alleen voor de 9 mdn beurs gaan als je 2 uur in de auto moet zitten. Als je ook nog over hhb struint dan is het wel de moeite. Mijn moeder en ik waren er vorig jaar van 10 uur s ochtends tot 7 uur s avonds ofzo...En zijn toen ook naar beide geweest alleen 9 mnd beurs hadden we wel snel genoeg van.
Ik ga ook naar de 9maandenbeurs. Lijkt me erg leuk! Mijn mannetje twijfelde geen moment om te beslissen of hij mee ging, hij wilt alles zien proberen en horen haha Met de 9maandenbeurs kaartje kan je doorlopen naar de huishoudbeurs. Ben je die baby dingen ff zat of heb je genoeg gezien? Loop dan ook even de hhb op. Waarschijnlijk vinden onze mannen dat niks maar ach we zijn er dan toch Toen ik ben geweest, gok 3/4jaar geleden? Toen hadden ze de Amstel Tent. Kon je daar je kerel dumpen en zelf rond neuzen De mensen die mee gaan naar 9maandenbeurs zijn ik, mijn vriend, mijn vader met vrouw en mijn schoonvader met vrouw. Iedereen wilt mee haha
Hahah ja dat hadden ze vorig jaar ook zoiets waar je je vent kon dumpen maar weet niet meer of dat ook die Amstel tent was..ze zullen dit jaar ook wel weer zoiets hebben.
ben benieuwd! Gok dat mijn schoonvader en eigen pa daar heen gaan En wij vrouwen lekker rond neuzen op de hhb. Weet wel dat die Amstel Tent ongelofelijk druk was haha