Ik heb ook nog even een vraagje. Ik wilde dit jaar heel erg graag naar de 9 maanden beurs, maar nu mag ik vanwege bi niet meer lopen. Nou zat ik te denken om met een rolstoel te gaan om het toch nog een beetje mee te krijgen. Is dit handig denken jullie. Ben er nog nooit geweest en op de site zeggen ze dat het kan, maar is dat ook echt zo? Kunnen jullie mij raad geven.
Je moet dan niet in het weekend gaan dat is echt geen doen. Als je door de weeks gaat is het ook wel druk maar wel minder dan in het weekend. Van wat ik vorig jaar gezien heb kan het idd wel.
ja je kan met rolstoel zeker gaan. Ik heb toen gezien dat ze bij de trappetjes van die schuine stukken hebben gemaakt voor de rolstoelen. Er lopen veel draden (toen) door de hallen en ook daar hebben ze netjes planken overheen gedaan zodat je er met rolstoel en kinderwagen natuurlijk, makkelijk overheen kan.
ja vind ik wel, maar je moet er oo van houden he. Hou je niet van koken of uiterlijke verzorging, tja dan heb je het snel gezien denk ik. Er zijn modeshows, nieuwe recepten die op de markt komen en styling producten. Ik ben geen tuttepopje om het maar even zo te noemen maar heb het er wel naar mn zin
Ik ga voor het eerst heen. Samen met mijn mannetje en 2 vrienden die ook zwanger zijn. Ik heb er heel veel zin in! ben benieuwd wat er allemaal te zien en te doen is. Ik ga vooral voor de info heen. Las het klopt weten we dan al wel wat het gaat worden. Dus kunnen we wat gerichter kijken dat scheelt ook denk ik.
Ik ben vorig jaar met mijn mannetje naar de HHB geweest. We hebben ons lekker vol lopen eten aan alle hapjes die je kon proberen haha. Mijn vriend vond het leuk om mee te gaan. Dit jaar gaan we ook weer samen een ook naar de 9 mnd beurs. Ik ben benieuwd!
er zijn weinig dingen nog gratis op de hhb. het was veel meer jaren geleden. Als er nieuwe vla ofzo is dan krijg je zo'n mega klein bekertje om het te proefen bijv. en 4jaar geleden kreeg je gewoon bakje. Er werden ook blikjes uitgedeeld van nieuwe cola die net op de markt zou komen, krijg je nou ook niet meer. Weet nog dat ik 4jaar geleden bij 1Valess stukje vlees, 2de gratis kreeg. is nu ook niet meer zo. Maar het blijft gezellig!
ja zeker weten hollander als er niks gratis is vind ik het ook prima hoor. daar kom ik tenslotte niet voor maar wel mooi meegenomen niet dan?
In de Amsterdam RAI, dus best een eindje voor jou! Prijs weet ik niet meer, maar vond het niet duur. Zie de banner bovenaan deze pagina!
Je krijgt geloof ik ook korting in de voorverkoop van de kaartjes (bij prenatal en zo) Ik ga niet, ben vorig jaar geweest, vond het verschikkelijk maar lag meer aan mijn eigen lichamelijke toestand toen. Was er erg druk (het was op zaterdag!) en gratis dingen vielen wel mee. Je krijgt wel een boekje waar kortingsbonnen in zitten en ook bonnen voor gratis dingen (stelt niet veel voor, vorig jaar bv een goedkoop slabbertje en een sleutelhanger) Veel plezier aan iedereen die gaat!
Nou ik heb vandaag kaartjes gehaald bij de prenatal. Ik vond de kaartjes wel meevallen opzich. Maar het parkeer geld hebben jullie daar al naar gekeken? Heb ook wel zin om naar de huishoudbeurs te gaan heb me altijd al afgevraagd wat ik daar kon doen. Trouwens je kan ook zo'n tasje kopen voor 3 euro en daar zitten dan leuke dingen in. hadden ze vorig jaar ook zo'n tasje? Zo ja wat zat er in dan? Oja ik ben ook echt wel een hollander! En schaam me er niet voor. Ik probeer graag wat spullen uit haha!
ik heb gister via internet mn kaartjes gekocht, 12.95 ipv 16.95. vind het ook wel mee vallen. je kan tenslotte naar 9mb én naar hhb parkeer geld? ehm ja wij gaan met trein heen smiddags, want smorgens hebben we de 20weken echo. en savonds komen de 2 opa's met hun vrouw. en dan lekker met zn 6e over de beurs slenteren. en met auto terug naar huis.
Ja zijn niet veel dingen meer gratis maar mij boeit dat niet hoor tis wel leuk als je gratis dingen krijgt natuurlijk. Dat tasje heb ik vorig jaar ook gekocht, maar zaten wel oude bladen enzo in dat vond ik dan wel weer een domper... Ik heb kaartjes 2 voor prijs van 1 hhaha weet niet meer was geloof ik 12 zoveel ofzo. Ohja als je niet per se in het weekend hoeft te gaan moet je dan ook niet doen door de weeks is het wel wat 'rustiger'