Iemand vroeg hoe duur de echo's waren.. Het scheelt niet heel veel met de normale prijzen hoor.. Weet wel dat je 10 minuutjes een 2d echo kunt laten maken (incl. geslachtsbepaling) voor 25 euro.. Was vorig jaar! Ik zou de dames wel adviseren om eigen broodjes e.d. mee te nemen want dat was vorig jaar gewoon niet te betalen, net als drankjes!
klopt het is erg duur kwa eten en drinken daar. ik wilde broodje dobbe kroket halen en die was tot mijn schrik 3,- ofzo
Ja dat vroeg ik idd, maar dan doe ik het denk ik niet want dan kan ik het net zo goed gewoon ergens anders laten doen.
ik heb hier een bon liggen van kruitvat, als je die inleverd krijg je het tweede entreekaartje gratis, ik doe er niks mee dus als iemand hem wil hebben, pb me maar je adres en dan stuur ik hem op
De echo koste vorige jaar 75 euro.Gewoon normalen echo met 3 foto;s Ik vond het erg duur. Hier bij in friesland krijg je voor 75 euro dvd,7 foto's en heel veel tijd om met die vrouw te kletsen daar had je maar 10 min
Nee ik ga het daar sowieso dan niet doen iemand anders zei idd dat het heel erg duur is..Maar omdat mijn moeder niet mee gaat met pretecho (ik heb geen zin om dan ook schoonma+vriend en schoonpa+vrouw mee te nemen) wilde ik dat daar doen dat ze dr kleinkindje toch op die manier een keertje gezien heeft, maar ik vind dat wel erg duur hoor!
Ik ga niet naar de negen maanden beurs. Hou helemaal niet van drukte enzo, dus ik doe mezelf er absoluut geen plezier mee. Dames die wel gaan: veel plezier!
ik ben jaren geleden een keer op de hhb geweest en daarna op de 9mb. vond het op zich wel leuk maar wel super druk. ik wou dit jaar ook graag maar ben 1 maart uitgerekend. dus dat word hem niet jammer genoeg. liefs mij
hoihoi! ik heb de bon vandaag aan iemand verstuurd, hij is dus weg liefs en veel plezier voor iedereen die erheen gaat!
Heb net gereserveerd voor zo'n touring bus, ik heb geen zin om van friesland naar amsterdam met men auto te gaan rijden haha.. Maar zit die 9md beurs ook gewoon in de RAI of? staat het ook wel aangegeven met bordjes waar die beurs zit in de RAI? Sorry voor de domme vraag..
Ja die is gewoon in de RAI, het is in ieder geval in hal 8 heb ik gezien op de site van de hhb. Als ik me niet vergis hangen er wel bordjes van naar welke hal je toegaat. Op de site van de hhb staat in ieder geval een plattegrond.
Ik wil eigelijk ook gaan alleen het parkeren... E20! euh.... moet ik nog ff over denken.. Of het moet zo zijn dat iemand een andere suggestie heeft om te parkeren? Liefs
Ik kijk net op de site van de 9mnd beurs, en daar zie ik staan van 18 t/m 22 feb...en ik heb voor 14 februari gereserveerd.. Of is het 14 feb wel gewoon open..?