Negen maanden beurs..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pippa2, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    De 9 maanden beurs is pas vanaf de 18e open.
    Misschien kun je het nog verzetten, die touringcarbussen rijden vast ook wel op andere dagen.

Ff een tip voor de mensen die eigenlijk met de auto willen. Je kunt op de site van de hhb treinkaartjes bestellen voor €17,50 vanaf elk station in nederland. Ik wou eigenlijk ook met de auto maar dit is toch echt goedkoper, dus gaan we gewoon met de trein :D

2. Hoi,

Ik zou dit jaar ook heel graag heen willen maar ik ben over 6 weken uitgerekend dus denk niet dat het er in zit.

En voor een echo raad ik jullie Sandra Hinke van Twinkelster aan zij staat ook op de beurs.
    Ik heb bij haar met 22 weken op de jongegezinnenbeurs een echo laten maken en was zoooo tevreden dat ik gister weer naar haar geweest ben om weer een echo te laten maken.
    Op de beurs koste het toen 75 euro en kreeg ik foto's en een dvd.

Kijk op mijn babysite voor de foto's.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Volgens mij is die 20 euro alleen voor parkeerplaatsen heel dicht bij, die moet je ook van tevoren reserveren. Op de site van de hhb staat dat parkeren 14 euro is en dat parkeerplaatsen aangegeven staan, kan wel zijn dat je dan met een shuttel bus op en neer moet naar de RAI, dat is verder wel kostenloos (mag ook wel voor dat geld).

De treintip is ook wel handig maar als ik erheen ga (weet nog niet zeker) dan is met de auto veel sneller als met de trein, zo'n 3 kwartier, dus dan wordt het zowiezo toch de auto.

4. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Ja wij moeten ook uit friesland komen. Wist niet dat er bussen rijden. Zou ik anders ook doen maar mijn mannetje had vandaag een fijne verrassing voor me... we rijden meteen door naar Limburg en daar lekker in een hotel zitten met een wellness(?) center. Heerlijk ff lekker ontspannen.

Wij gaan trouwens op donderdag ik hou niet van enorme drukte dus hoop dat het meevalt.

Kun je met 16 weken ook een geslacht bepalende echo laten doen? Is zeker nog te vroeg?
    Als het wel kan doe ik het mooi daar.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ga samen met mn zusje en een vriendin van mn zusje.... en inderdaad vanaf Friesland lekker samen met de bus. Wij gaan alleen wel op de zondag, gezien de verschillende werkroosters van ons 3-en.

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja, ik ga maandag even weer bellen naar paulusma touringcars of ik het nog kan verzetten..(hoop dat het nog kan)
    Me schoonzus en ik willen nu dan op woendag de 18e heengaan..:D
    Want wil die 9mnd beurs natuurlijk niet missen..:p
    Over 3 weken weet ik wat het wordt dus dat komt mooi uit..!
    Kan ik mooi al inkopen doen..;)

7. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    De 9 maanden beurs is een leuke beurs waar je veel informatie kan inwinnen.

Zelf ga ik er ook al jaren naartoe.

Je kunt er van alles vinden, geboortekaartjes, meubeltjes, kleine winkeltjes, babykleding, kinderwagens ga zo maar door.

Dit jaar een nieuw concept op de beurs, dat is babyplein (hier komen webwinkels tot leven).

Echo kun je ook op de beurs laten maken bij Sandra van Twinkelster.

Zelf sta ik dit jaar niet op de beurs met mijn kraamkado/luiertaarten maar ga wel weer een kijkje nemen op de beurs.

Voor iedereen die gaat, heel veel plezier!

8. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Wij gaan met de ns mee 8)
    Maar vorige keer was ik 8 maanden zwanger en het was zo druk dat ik moest blijven staan bah

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga ook naar de negen maanden beurs met mijn zus en moeder.
    Maar wat ik altijd een nadeel vindt is dat je een hoop spullen krijgt, op een gegeven moment kun je je tassen niet meer dragen.
    Dat had ik teminste wel bij de jonggezinnenbeurs.
    Iemand tips om je spullen kwijt te kunnen :)

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Daarom zie je heel veel mensen met een trolley altijd!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    blijven staan als je 8maanden zwanger bent? Nou dan gaat toch iemand even voor je op staan zodat een hoogzwangere vrouw lekker kan zitten. Wat een brutaliteit. Nou moeten ze niet bij mij doen hoor haha Of als ik dat zie dat er een hoogzwangere vrouw moet staan.. nou dan sta ik toch echt wel even op ookal ben ik rugpatient.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We gaan toch met de auto. Ik ga met mijn mannetje en 2 vrienden. Met zijn vieren is de benzine delen toch goedkoper dan de trein voor ons.

Gelukkig heb ik mijn mannetje die alles kan dragen aan het einde van de dag hahaha :D

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik ben er nog niet over uit.. aan de ene kant wil ik wel gaan gewoon voor de leuk...en mischien komen we wel handige dingetjes voor de baby tegen.

aan de andere kant weer niet want ik kan heeeel slecht tegen drukte en lange rijen enz. dus dan wil ik na een uurtje alweer naar huis.

we zien wel

14. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht

Ja ze mensen hebben geen liefde meer voor elkaar.Om even te gaan.Het was zo druk bij de neenmaanden beurs vorig jaar dat ik na een uur al weg ging.Kon der echt niet meer tegen.En onse kleine man zat de hele tijd te schoppen.Nu is onse kleine 4 weken dus daar voel ik nog niet veel van.chocolade fontein echt een aanrader.Nadeel over al moet je zo lang wachten pffffff.al die mutsen die voor dringen.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zie je berichtje nu pas ik ga 19 feb lekker door de weeks. En ik las treinkaarten voor 17 zoveel...jeetje mijn entreekaartje is goedkoper hoor...Maar ik woon in de randstad dus hoef niet zo ver te reizen.

16. puk

puk Lid

18 mrt 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    Zie hier een hoop positieve reacties, maar wij (mijn vriend en ik) vonden er helemaal niets aan...sorry...Ik had me er heel wat van voorgesteld en vond het ontzettend tegenvallen, toen ik zwanger was van mijn zoontje (2006) zijn we geweest. Ik had gedacht dat er alllemaal vernieuwende/trendy dingen zouden zijn, maar dat vond ik erg tegenvallen, heb toen niets gezien wat ik al niet eerder in babywinkels, magazines of het internet had gezien.. tuurlijk waren er wel aanbiedingen (zoals op elke beurs), en dan die drukte...je kon met goed fatsoen eigenlijk nergens bijkomen...Voor ons was het niet echt geslaagd,maar hoor ook hele positieve verhalen hoor ( mijn schoonzusje gaat bijna ieder jaar met d'r zussen, vind het geweldig) Ik vond persoonlijk een middagje naar kidsfactory in breda een stuk leuker...lekker shoppen, ideetjes op doen....maar ja ieder z'n ding....toch heel veel plezier! Maar wij slaan deze zwangerschap de beurs toch maar over...

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben vorig jaar geweest met mijn zus en vond er echt helemaal niets aan! Ja, even naar het hartje geluisterd met mijn zus maar we hadden een week later ook gewoon naar de vk kunnen gaan ;) Verder vond ik het druk, niets zeggend, ongelofelijk veel suffe dingen te koop die je helemaal niet nodig hebt en heel weinig plek om even te kunnen uitblazen. En dan die huishoudbeurs.. yech, niets voor mij!

18. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Wij gaan ook, heb er zin in.. had al kaartjes gekocht vorige week en heb deze week positief getest, dus ben ook echt zwanger als we gaan.
    Mijn vriend wilde wel mee, ik dacht dat vindt hij niks, maar hij zei meteen dat hij het leuk vindt om te gaan.
    Gezellig met z'n tweetjes. :D Ben heel erg benieuwd.

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    heej huismus wie weet kom ik je wel tegen ;)

20. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ga zaterdag 21 feb met een vriendin die tevens ook zwanger is. Ben al wel eens naar de huishoudbeurs geweest dus ik weet ongeveer wel wat ik er kan verwachten. Heb er zin in! :)

Deel Deze Pagina