als mijn 6weken echo goed is gaan wij ook. heb er al heel veel zin in. hebben jullie ook zo'n leuk boekje gehad over de 9maanden beurs die zat bij wij jonge ouders. ik vond dat er erg veel leuke aanbiedingen in stonden. maar denk dat er er ook wel 1 krijg als je op de beurs zelf ben. ik heb trouwens kaartjes voor de huishoudbeurs gehad maar als we daarmee eerst de negen maanden beurs op willen mag dat toch ook?
ik wil ook naar de negenmaanden beurs gaan... alleen weet ik niej of ik dat wel ga volhouden:S aangezien ik dan op het einde loop.... is het dan verstandig om te gaan of niet...? groetjes
Ligt eraan. Ik moet het dan ook even zien, zou het momenteel niet kunnen vanwege pijn in het bekken. Met de auto is een crime (parkeren bij de Arena vanwege de drukte) en er stopt geen trein bij de RAI, dus moet je met tram of metro ofzo, bleeeeeh!
Er stopt wel een trein bij de RAI hoor. Ben zelf een paar jaar terug naar de huishoudbeurs met de trein geweest, we moesten iets van een paar minuten lopen. Dit jaar gaan we ook weer met de trein. Wij gaan de 19e, heb er erg veel zin in, maar zie er ook wel een beetje tegenop met lopen enzo. Maar als we maar vaak genoeg gaan zitten, komt het vast wel goed. Kreeg gister ook het beursboekje bij 'wij jonge ouders'. Maar vind het met de hoeveelheid kortingen op een product nog wel tegenvallen.
Volgens mij heeft de RAI alleen een metrostation, waar je naartoe kunt vanaf station Duivendrecht of Holendrecht. Vanaf daar is het nog een eind lopen hoor!
Nee dat klopt niet ik kan me herinneren van vorig jaar toen ben ik ook met de trein geweest, dat je wel vlakbij de RAI uit kan stappen en dan is het miss 10 minuten lopen. Ik ga ook de 19e heb er echt heel erg veel zin in
Vorig jaar had ik al kaartjes en een paar dagen voor de beurs kreeg ik een miskraam. Maar als mijn echo volgende week goed is, ga ik voor de herkansing! Ik ben trouwens 1 januari nog in de rai geweest en het treinstation staat er nog steeds naast
De routeplanner zegt dat het 12 minuten lopen is vanaf het dichtstbijzijnde treinstation.... Met de auto is echt een ramp hoor en duur ook! Ik moest een keer met de bus vanaf de Arena waar je moest parkeren, vreselijk!
Heb eerst voor 14 februari gereserveerd. maar aangezien de 9 maanden beurs 18 februari begint , heb ik het nog kunnen verzetten. Dus ga nu de 18e heen.. Nog meer mensen die op de 18e ook gaan?
Ik zou gewoon lekker mijn auto bij de posjesweg of de lelylaan neerzetten (gratis) en dan de metro naar de Rai pakken. Daag ga echt geen 20 euro betalen...
ja hoor een grote parkeerplaats achter het station en anders kan je altijd nog in de wijk erachter parkeren. Vanaf daar is het ongeveer 10 min met de metro en dan nog 5 min lopen ofzo. Als je een tom tom heb moet je Pieter Calandlaan intoetsen. Daar kan je het beste parkeren. Is wel een hele lange laan maar je moet op het einde zijn vlak bij een benzinestation (dus niet bij al die nieuwbouw) Ik zit ff te denken waar je nog meer makkelijk kan parkeren... Bij de arena moet je wel betalen... Bij metrostation Gein kan je ook gratis parkeren maar dat is wel weer iets meer haltes...
ik heb niet alles gelezen, maar wij hebben vorig jaar onze auto op een speciale parkeerplaats neergezet en werden van daar afgezet bij de Rai met een bus. Ging prima! Was veel goedkoper en de buschauffeur stopte zelfs op 3 plaatsen opde parkeerplaats met het terugbrengen, zodat iedereen vrij dicht bij z'n auto kon uitstappen!
Wij mijn man en ik gaan 18 februari, de eerste dag dus. Hadden een poosje terug de kaartjes bij Prenatal gekocht met 4 euro korting en willen ideeën opdoen, info inwinnen en weet dat zoiets druk is, maar het is onze eerste en dan wil je gewoon alles weten. Ja het is gekoppeld aan de huishoudbeurs, maar daar draait mijn man zijn hand niet voor om. We maken er gewoon een gezellig dagje van. Hadden bij Blokker toen een treinkaartje gekocht voor ons tweeën voor 25 euro en dan kan je t/m maart een hele dag met de trein reizen, dus vertrekken hier optijd en gaan lekker naar onze hoofdstad! Voor iedereen die gaat veel plezier, gaan wij dat ook doen.