Negen maanden beurs

Discussie in 'De lounge' gestart door tiepmiep, 25 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Door de week in de middag vond ik het niet zo heel erg druk.
    Mijn zus gaat op zaterdag.... ik vroeg al of ze zelfmoord wilde plegen... veels te druk op die dag.
    Nee, doe maar lekker een door de weekse dag, niet in de avond, dan is het prima te doen op de 9mnd beurs en de hhbeurs

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Vreselijk, ik zou er echt nooit heengaan. Ben een paar jaar geleden nog wel naar de Boekenbeurs geweest in Antwerpen maar dat viel eigenlijk ook altijd tegen. Die drukte ook, brr..

3. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Isde opvang voor alle leeftijden?

4. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Dan Kun je beter thuisblijven wat moeten kinderen daar in de hitte drukte en lawaai 😳

En je man verplicht mee jeetje.. en dat allemaal omdat je de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs wil bezoeken?

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Vorig jaar op donderdags geweest met mijn moeder, vond het qua drukte wel meevallen.. waren daarna nog even de HHB gebied ingegaan, toen heb ik toch even na een half rondje aan mn moeder gevraagt of we niet terug naar het "rustige" 9MB gedeelte terugkonden!
    Ik ga dit jaar weer, maar weet nog niet welke dag en met wie..mogelijk VL (+baby)

6. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    Ik ga voor het eerst naar de beurs.
    Ben ook wel benieuwd wat nu echt de must sees zijn.
    Ik ga wel met zo'n gratis kruidvat kaartje.
    Drukte boeit me niet, kom zelf uit een drukke stad.
    De huishoudbeurs en de crea beurs vond ik leuk, 1x geweest, maar dat is al een aantal jaren geleden.
    Ik verheug me er op, hier alleen positieve reacties gehad.
    Maar weet niks van gratis dingen krijgen, en waar. Zie het daar wel of ik iets krijg of niet. Maar het is natuurlijk wel leuker als je niet zonder lege handen naar huis gaat. Ik laat me in ieder geval verassen en ga genieten van alles wat ik zien mag.
    Iedereen die gaat wens ik ook veel plezier!

7. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga ook. Jaren geleden ben ik al eens naar de Huishoudbeurs gegaan. Het was er druk, maar het is maar wat je er zelf van maakt. Ook hoe lang je blijft zal van invloed zijn op je beleving. Ik doe het gewoon rustig aan en hoef niet per se alles te zien / mee te maken.

8. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Vorig jaar voor t eerst geweest zoontje was net een maand oud dus vond het t wel waard de 9 maanden beurs.. ging trouwens zonder man en kids hoor alleen met een vriendin! Ik heb ontzettend genoten maar van de HHB nog het meeste echt super! Dacht er zelfs aan om dit x me dochter van 5 mee te nemen maar ik ga het toch maar niet doen :) ga dit jaar met nog 2 andere en shop me weer rot! Ik vond het zo leuk!
    Je moet er zelf wat van maken en niet zo op andere letten! Heerlijk!

Tja en sommige mensen zijn chagrijnig op zo'n beurs etc etc maar hier in dit topic lijkt de sfeer ook een beetje tegen het chagrijnige aan :D

Deel Deze Pagina