Vanavond komt er een Driedelige serie van de BBC op NPO 2, over het ontwikkelingsproces van de mens, van bevruchting tot geboorte.. Het schijnt heel mooi te zijn, eerste aflevering gaat over de eerste 8 weken, misschien zijn er dames hier die het willen zien? Ik ga het ieder geval kijken, vanavond om 18.15 uur komt de eerste aflevering. Driedelige BBC-serie 'Negen Maanden in de Maak' op NPO 2 | TVvisie
Ik had het opgenomen, net gekeken. Ik vond het zeker interessant, had alleen gaar iets meer over de ontwikkeling gezien en iets minder al die mensen waarbij er iets mis is gegaan. Heb wel zitten huilen bij dat kleintje dat geopereerd moest worden. Ga zeker volgende week weer kijken!
Ik heb het ook gezien en mijn reactie is ongeveer net zo als die van Averna. Ik snap wel dat de voorbeelden het leuker maken om naar te kijken, maar de balans schoot iets te ver door naar die kant.
Helemaal mee eens! Het was wel interessant maar ook ik had meer over de ontwikkeling verwacht. In het begin had ik zelfs zoiets van...Gambia? Waarom is dit interessant voor ons? Maar dat was toeval dat dat verhaal toevallig uit dat deel van de wereld kwam. Ik ga de volgende delen ook wel kijken. Want ik vond het zeker wel boeiend.
Precies wat jullie zeggen!!! Vond het tegenvallen, had meer willen zien van de ontwikkeling er was meer naar de andere kant ind, ik ga ook de andere delen kijken, het was toch wel interessant maar had er ook wat anders van verwacht!!
Ik vond het wel leuk. Dacht alleen wel gelijk. Oeps... de eerste twee weken van mijn zwangerschap waren niet bepaald gezonde weken wat betreft groene eten enzo Normaal eet en kook ik heel gezond maar zat toen in een tentamenweek die voor geen meter liep omdat ik me niet lekker voelde. Goh hoe kwam dat
Ik keek het vanmiddag en toen ineens werd ik wakker en was het afgelopen haha kortom, ik vond wat ik gezien heb best interessant maar blijkbaar was het ook best slaapverwekkend .