Negenmaanden beurs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peace, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik ben vorig jaar naar de 9 maandenbeurs geweest samen met mijn schoonzus. Vond het erg leuk maar zeer druk. De aanbiedingen vond ik ook wel meevallen (mijn schoonzus ook waarvan haar kleine toen net 1 jaar was).
    Mijn man krijg ik met nog geen 100 paarden naar zo'n drukke beurs toegesleept.

Daarna ook nog even over de huishoudbeurs heen gelopen. Nog drukker, en ook hier vond ik weinig echt koopjes.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Vond de jonge gezinnen ook niks aan. Hoop dus dat deze beurs een stuk leuker is...We zullen zien

3. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Bedankt voor al jullie reacties!
    Ik twijfel nog steeds :D
    Heb gelukkig nog ff de tijd!

4. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik kan waarschijnlijk niet heen :( pcies dan uitgerekend...

5. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    ja, wij gaan ook. mijn man gaat mee, en mijn broer met zwangere schoonzus. gezellig met ons vieren een dagje uit. heb er al zin in. vrijdag nog een echo en als dan alles ok is dan ga ik de kaartjes bestellen :D

groetjes

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Wij willen ook gaan.Ben wel beniewd! Zo de verhalen te lezen ,lijkt het me best gezellig!

7. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik wil ook graag gaan maar ben 14 feb uitgerekend! Dus dit jaar zit er helaas niet in!
    Ik ben met manlief naar de jonge gezinnen beurs geweest, maar hij vond het helemaal niks haha... veels te druk en chaotisch! Mocht ik in de toekomst nog eens naar een beurs gaan dan ga ik lekker met mams.. hihi

Deel Deze Pagina