Negenmaanden beurs

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kun je al ergens zien wat de aanbiedingen zijn?

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Iemand zei hier in dit topic dat het 's avonds gratis is, maar ik zie staan dat het vanaf 18:00 uur iets van 10,50 nog is?
    Zou er wel eens heen willen maar vind het nog best prijzig om te betalen om er alleen te zijn.

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Met een Kruitvat voordeelkaart is het op donderdagavond 21-2 en vrijdag 22-2 gratis, van 18u-22u. Via de kruitvat site kan/kon je één avondkaart per voordeelkaart uitprinten.
    En bij de Zeeman kreeg ik na aankoop vorige week ook een gratis avondkaart.

4. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik ga de zaterdag, maak er echt een meidendag uitje van met mijn zus. Dus we dachten, laten we gewoon eens gek doen en VIP-kaartjes bestellen :D Ben erg benieuwd!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    die pinautomaat is meeeeegaaaa druk!!! dus pin van te voren!!

saja leuk wie weet kom ik je tegen, zal wel ff schreeuwen :)

6. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik ben er met mijn man vier jaar geleden geweest. En wat een hel vond ik het toen. Het is een hartstikke leuke beurs, maar ik sjokte er met dikke buik rond en was er meer mee bezig dat ik geen por, duw, stoot, buggy, nijntje goodiebag of wat dan ook in mijn buik zou krijgen. Niet echt relaxed dus. Ik zou het echt niet aan raden aan hoogzwangere en bolle buikjes mamma's. Maar voor de rest, zoals een beurs ook is, veel kraampjes, veel leuke aanbiedingen en activiteiten. Dus als er geen buik in de weg zit en een leuke (gemotiveerde) vriend(in) aan de arm hangt zou het best leuk zijn :p

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben de geen met de trollie:D:D

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik ook dus als je wat tegen je hakken aan voelt duwen ben ik het haha

9. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ben ook erg benieuwd! Ik ga donderdag met mijn zus. Zij vier maanden zwanger en ik heb een kleine van 6 weken dus is wel leuk om nu eens te gaan. Al laat ik die kleine wel thuis...
    Ik ga toch maar eens achter een trolly'tje aan haha, ik schaam me echt om met zo'n ding naar binnen te gaan daar, zo van, kieper dat ding maar vol... maar ja, er zijn er meer zo te lezen :)

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben al een aantal keren geweest, steeds met dezelfde vriendin. Donderdag gaan we weer, wij nemen onze kleintjes wel mee, de mijne is 4 weken en die van vriendin 10 weken. Omdat ze zo klein zijn nemen we ze mee, waren ze een aantal maanden ouder, dan niet.

Deel Deze Pagina