negenmaandenbeurs 2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yvonne1, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop er waarschijnlijk toch de hele dag.. dus als ik bij wijze van om 14u terecht kan is ook geen drama.. dacht al dat die producten zeer beperkt houdbaar zijn.. is niet voor niets dat ze het gratis weggeven natuurlijk..........

2. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Dat je pas later aan de beurt bent geeft ook niet, maar om kwart over 11 zijn alle plekken al vergeven helaas! Dat gaat zo snel

Over pinnen: in diverse hallen zitten ook dames waar je 50 euro op kan nemen. Erg makkelijk! De stands voor kleertjes ed zijn gewoon met pin

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee gelukkig! Ja verwacht ook niet 11.15 aan de beurt te komen ;) Kan het altijd nog meevallen :p

Ja ik ken die dames nog van vorig jaar op de HHB! Dus die zijn natuurlijk ook op de 9MB aanwezig :D Fijn!

4. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Was er vandaag rond 11.15 denk ik en had tegen half vier, vier uur terecht gekund voor een echo (niet gedaan, was met kinderen) ze plannen tot 18 uur in en om 18 uur opnieuw, vanwege de avondkaarten.

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee.. heb je best lang moeten wachten.. maar eerlijk gezegd verwacht ik dat ook.....

6. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Loop maar niet over de huishoudbeurs ;) kreeg/hoorde veel mensen zeggen aah wat zielig voor die kinderen, hebben ze toch niets aan, blabla
    Terwijl wij een erg gezellige dag hebben gehad :) (maar ik zie dan ook niet alles wat ik zou willen, maar nu was het leuk voor me dochters en voor mij)

Tip frietje halen bij remia! (3,50 twee remia producten, shopper en een patatje)

7. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Ik ga morgen met m'n man!
    Heb er echt zin in!
    we gaan met de auto, iemand nog tips? Hoe zat het met de drukte naar de parkeerplaats?

8. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Ben dus niet geweest ;) hielden me dochters niet vol

9. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik zie veel mensen die zaterdag gaan, wij zelf gaan zondag. Ik vraag me af of het dan net zo druk is als zaterdag.

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee met kids is dat heel begrijpelijk! Weet ook niet of ik het uberhaupt vol hou hoor..zeg het wel stoer.. maar loop wel met mijn moeder van 64 en mijn vriend die soms best kan zeuren whaha vooral tussen babyspullen (en tig vrouwen en drukte) heeft ie het dan snel gezien whaha dus ik ga niet te hard juichen..

11. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben vanavond geweest, ik heb zo'n starters set lakentjes, dekentjes e.d gekocht, ik heb wat nijntje dingen gekocht en natuulijk ( veel te veel ) dikkie dik dingetjes. Ik heb het lepeltje bij Nuby opgehaald, de rammelaar bij FP was er s'middags al niet meer, maar ik heb wel bij ze een super groot speelkleed gekocht die ze na sturen ( was ook uitverkocht ) Ik heb ook zo'n luier emmer gekocht die een soort worsten slinger van de luiers maakt.Kleertjes vond ik best wel prijzig dus die heb ik niet gekocht. Bij friso heb ik me laten inschrijven voor de gratis echo ( ga bv geven hoor ) die ik later op de avond kreeg ( zo leuk ) Het pakket wat je van friso krijgt is opvolgmelk nr2 en een bewaarblik van plastic voor de poedermelk. Ik heb een hele leuke avond gehad, veel geld uitgegeven ( dankzij dikkie dik, hahaha ) en nu ga ik lekker naar mijn bedje toe. Vond het wel jammer dat ik niet op zaterdag of zondag kon gaan maar morgen beginnen mijn nachtdiensten weer:(

12. Within

Within Niet meer actief

Ik ben ook gisteravond geweest en ik heb de rammelaar gewoon op kunnen halen! Echo's zaten al wel vol.

Hier vooral Nijntje, Zwitsal en Pampers gescoord. Kleertjes vond ik overal veel te prijzig..

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik lig nu op bed met een beschuitje en een banaan :) straks aankleden, makeuppen en haartjes doen en om 9.15 de trein in.. Zijn we om 12.00 in a'dam

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik ga vanavond met mijn man.
    ik heb verschillende bonnen , maar die van de fisherprice rammelaar krijg ik maar niet uitgeprint. pc zegt dat ie is beveiligd :(

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik vond de 9 maandenbeurs leuk!!! :D Wel erg duur. 2x 19 euro entree, 16 euro parkeren, 3 euro garderobe. Ok, dat weet je. Maar de prijzen van het eten! :$ 4,50 voor een plastic bekertje sinaasappelsap, 6,50 voor een tomatensoepje, 4,50 voor 2 boterhammen met jam, etc. Ik heb momenteel de hele dag door honger, dus ze zijn daar rijk van me geworden :). En een fatsoenlijke avondmaaltijd hadden ze niet eens. Maar met alle gratis dingetjes heb je ook zo weer de kosten eruit hoor :p. Maar ik zou een volgende keer toch ook zelf wat te eten/drinken mee nemen.

Ik heb de volgende gratis dingetjes;
    Inbakerdoeken bij Minimonkey
    Opvolgmelk bij Friso
    Nachtlampje bij Isi
    Flesje bij ??? (bij die leuke badjes met pompjes en aquastoel)
    Bodylotion bij kruidvat
    Rammelaar bij Fisher Price
    Hangertje met voetjes bij ???
    Chocolade-babyvoetjes bij ??? (geboortekaartjes)
    Tijdschriften bij meerdere stands
    Billenspray bij ???
    En een zelf uit te kiezen positiebroek bij Noppies na deelname aan het testpanel :D (wat wel 3 kwartier duurde, maar wel leuk was. En je kreeg er nog een hapje en een drankje bij)

16. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Heeft iemand ergens draagdoeken zien staan, anders dan de by kay?

17. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ja heb ze wel gezien, maar dat waren er niet veel en ook allemaal rekbare doeken..

18. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Ow jammer, zocht een geweven of een drager. Zag dat babybij in 20111 wel op de beurs stond, maar zie nu niet echt iemand op de beurs staan die doeken verkoopt jammer zeg

19. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    wij zoeken ook nog een draagzak, dus hopen dat we iets tegen komen..

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag was het een zeer geslaagde dag! We hebben een hoop dingetjes gekocht en gratis gekregen..

-Mutsy Evo kinderwagen besteld
    *gratis Maxi Cosi erbij
    *gratis voetenzak van Mutsy erbij
    *gratis luiertas van Little Company erbij
    -2 bedkruiken
    -4 bedkruikhoezen
    -Nuby startersflessenset
    -Nuby Anti koliekfles
    -Fisher Price rammelaar (gratis)
    -Nuby thermolepel (gratis)
    -2 badcapes
    -"Born in 2013" rompersetje met mutsje en slofjes
    -Bodylotion van de Kruidvat (gratis)
    - Friso bewaarblik, Friso 2, spuugdoekje (gratis)
    - Baby be Good Pakket (zocht me een ongeluk naar die rottent! Gratis of course..)
    -speen van kruidvat (gratis)
    -borstelsetje van kruidvat (gratis)
    -Echo bij Friso (gratis) helemaal leuk! Uk is al 14cm vond de kwaliteit van de echo bagger slecht maargoed..toch gratis :p
    -Slab met uiltjes (ter ere van mn ma die uilen spaart)
    -Hoop papierreclame
    -Monstertjes van van alles en nog wat..
    En nog tig dingetjes die ik waarschijnlijk vergeten ben whaha ben zo moe.. Ga zo lekker slapen! Wat me wel opviel.. er liepen wel heel veel jengelende kids.. kunnen de kids uiteraard niets aan doen..maar ik persoonlijk zou als het even kan, de kids lekker thuis laten...........

Deel Deze Pagina