negenmaandenbeurs 2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yvonne1, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow voor de mensen die nieuwsgierig zijn..hier een foto van de weinige aankopen :D (Ik zie mijn poezenkind al kijken van: NEEEEEE HEE... WAT EEN ZOOI!!!)

Bijgevoegde bestanden:

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hier ook vandaag naar de negenmaandenbeurs geweest en veel leuke dingen meegekregen.

- Rammelaar Fisher Price (gratis af te halen met bon)
    - lepeltje Nuby (gratis af te halen met bon)
    - lepeltje en slabbetje Nestlé (gratis af te halen met bon)
    - Friso bewaarblik, Friso 2, spuugdoekje (gratis na inschrijving nieuwsbrief)
    - Baby bodylotion Kruidvat (gratis af te halen met bon)
    - Badeendje (Prenatal)
    - Wikkeldoeken van Minimonkey (gratis af te halen met bon)
    - Karikatuur laten tekenen van onze ongeboren knul bij de Moeders voor Moeders stand (gratis met foto van de beide ouders)

Bij ISI mini stond echt een mega lange rij, dan maar geen nachtlampje gratis na inschrijving voor de nieuwsbrief...
    De gratis sokjes bij Noppies en Miss Etam heb ik niet gezien helaas.

En natuurlijk de vooraf gekochte Kikker tas, inhoudt stelde niet zoveel voor, maar ik kon de tas echt niet laten liggen.

Verder was ik 1 vd gelukkigen die nog voor 11.15 bij de Friso stand en dus op tijd voor de gratis echo was. Was toen al na 16:00 uur aan de beurt. Maar wel een hele leuke echo gehad, aardige echoscopiste en ze deed het erg leuk. Duurde maar zo'n minuut of 6 maar voor m'n gevoel veel langer. Heb ook 4 foto's meegekregen en onze kleine man staat er erg leuk op. Ze heeft zelfs nog 1 foto ingezoomd op z'n piemeltje die hij maar al te graag wilde showen meegegeven. Hij was het overigens niet eens met de echo, begon er tegenaan te slaan. Hahaha

Heb lekker ook nog een leuk limegroen ledikant dekentje gekocht voor niet al te duur, een hele mooie dikke van fleece. En een heel leuk pakje met uiltjes erop voor z'n eerste dagen na z'n geboorte. Van m'n moeder een heel lief schapen knuffeltje gehad en van m'n zus een heel lief blauw-wit gestreept truitje.

En voor mezelf nog een leuk t-shirt set gekocht, eentje met lange mouwen en dan eentje met korte mouwen (kleur combi mag je zelf kiezen) er bovenop waar je dan een tekst op kon laten drukken. Ik heb gekozen voor 50% mama, 50% papa en 100% ikke, maar je had ook nog andere leuke.

Ook nog zo'n zwangerschapsketting met zo'n balletje eraan gekocht die je op je dikke buik kan laten 'tingelen'.

En nu... zit ik na een heerlijke warme douche, alweer een paar uur gesloopt op de bank. Heb geen voeten, rug en buik meer over geloof ik. Gelukkig was het wel gezellig.

Hebben ook nog even heel snel een klein rondje over de Huishoudbeurs gelopen, maar was blij dat ik daar weer weg was, pffff... wat zijn die huisvrouwen met karretjes toch irritant zeg! Hoe groter en voller het karretje, des te minder ze opletten volgens mij.
    Wat doen die vrouwen trouwens op de 9maandenbeurs tussen al die dikke buiken...? Ik irriteerde me er mateloos aan, ze liepen alleen maar in de weg.

Voor de meiden die vh weekend gaan, heel veel plezier!

Oja, en je kunt echt bij heel veel stands gewoon pinnen. Ik had 50euro contant bij me en daar heb ik me prima mee gered, de rest gewoon kunnen pinnen.

3. Ellebel85

Ellebel85 Lid

28 nov 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er iemand die toevallig weet van wie de stand met badjes en aquazitjes (hal 8) is? Ze hadden er een heel leuk Stoer badje staan, maar kan deze online nergens vinden.. :(

4. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Hoe kom je aan al die bonnen? Krijg je die bij de beurs?

5. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die kun je op internet vinden ;) even zelf printen en meenemen :)

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jammer dat je alles op moet zoeken en moet printen. heb geen printer. ik wil zonder bon :)
    naja dan maar niet..kijk wel!

7. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Wij rijden over een uurtje heen. Ben benieuwd hoe het bij jullie ging
    Met parkeren? Hoop dat dat een beetje lukt want wil niet helemaal
    Met een drukke pendelbus aangezien ik ook nog een kinderwagen mee heb

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wij gaan morgen met de trein :) nemen de trein van 09:05 en dan komen we aan om 10:17 :)

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Trinity wij ook hmm welk ststion?

10. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Vanuit Overijssel ^_^ en dan naar Amsterdam RAI. Jij?

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mja bijna overijssel naar rai dus we zitten vast in dezelfde trein haha

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die stand ook een beetje gemist.. maar was dat niet van Bebejou? Ik heb wel een badje aangeraakt die aan de rand stond.. dat zitje in het badje stond geloof ik weet ik bijna zeker, maar niet 100% Bebejou op ofzo.. met zo'n zilver plaatje..en toen zei ik "Na de lunch moeten we hier even kijken" toen werd vriendlief sago..en dus helemaal die stand vergeten arggghh!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Vorige keer was dat idd bebejou..zal nu wel weer er zijn

14. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Lol zou best kunnen!!! ^_^

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een heel andere vraag hoor (wil niet het onderwerp verstoren ofzo..) maar ik wil mijn buik op gaan meten en het bij gaan houden per week.. aangezien ik nu merk dat de vorm wel gaat toenemen.. ik vraag me af hoe moet je meten? Op Google kan ik er weinig over vinden.. Ja hoe een VK meet..

16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    op navelhoogte...
    en dan met meetlint helemaal rondom :) succes!!!

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dus niet op bijv. 3 plekken? (onder de borst, navelhoogte en onderbuik ofzo..)

Dank je wel voor je reactie! :D

Heb alleen geen meetlint..maargoed doe ik het met de rolmaat :p

18. LouiseB

LouiseB Lid

22 feb 2013
    16
    0
    0
    Ik ga morgen met mijn zus en neem de trein vanaf 9:42, ben nu alle bonnen aan het uit printen, hoop dat niet alles op is omdat het de laatste dag is :(
    Iedereen die vandaag gaat veel plezier

Groeten Louise

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg : Vroeg aanwezig zijn en rennen naar de stands! Zeker als je een gratis echo wilt bij de Friso stand..! Ze hebben maar 50 plekken dames!!!!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Print voor mij ook even dan kan je het zo geven in de trein haha

Deel Deze Pagina