wij gaan zondag! wisten jullie ook dat je met je entreebewijs van de negenmaandenbeurs toegang hebben tot de huishoudbeurs?
Ik zou ook zo graag willen, maar dat trek ik nu echt niet meer met mn bekken... Voor wie wel gaat: Veel plezier!
@cizmo, balen zeg Hier ook last van rug en bekken. Denk dat het met een rolstoel nog te doen valt dus die heb ik dan ook gereserveerd voor donderdag! Was de laatste volgens de beste man, gelukje!!
Wij gaan zondag! Nemen onze dochter van bijna 4 niet mee, heeft ze niets aan (het is voor ons enkel al 3 uur rijden richting Amsterdam...). Even een dagje lekker met deze zwangerschap bezig zijn!
Ik ga donderdag met manlief en een bevriend koppel, zei is 25 weken zwanger. Ik ga nog even de Nestlé tas en het nuby(?) lepeltje kijken. Ben gek op gratis en aanbiedingen
Heb me geregistreerd bij Nuby, maar vind nergens een bewijsje dat ik dat lepeltje kan afhalen? Ook niet in de mail. En op de site van nestle vind ik helemaal niets? Help!!
Hebben jullie het blad van Wij Ouders van Nu? Ik heb in mijn 12e week de "Blije Doos" aangevraagd in de Prenatal winkel zelf.. maar heb nog geen blad op de deurmat zien vallen..van horen zeggen staan er allemaal kortingsbonnen in voor de 9 maandenbeurs.. die loop ik nu mooi mis..! Dikke baal! Ik wil ook gratis aanbiedingennnnnnnnnnnnnnn het leven is al duur genoeg!
@FiefeR, als het goed is zit er idd een boekje bij de ''wij jonge ouders''! Maar ik dacht dat je vorig jaar ook zo'n soort boekje kreeg bij de ingang vd beurs... Weet niet of dat hetzelfde was?
Ik ga dit jaar voor het eerst.. dus heb geen flauw idee of je dan een boekje uitgereikt krijgt.......... Ik kan trouwens geen bon uitprinten van de Nuby Thermolepel.. jullie wel? De bon van de Fisher price rammelaar is opgeslagen, ga ik morgen even printen!
Hebben hebben hebben! Hoe heb je precies gezocht? Wat heb je ingevuld in de zoekbalk? Ga ik morgen ook ff lekker doen.. heerlijk!
Volgens mij moet je hem eerst opslaan in je 'Archief" ik heb het probleem dat ik hem niet uit kan printen.. RAAR!
Dames!! Hier nog iets leuks! ASN Bank deelt babydozen uit op de Negenmaandenbeurs @ Puur Baby Plaza Wel even aangeven op welke dag je hem wilt halen.. allebei even liken op Facebook.. en in een mail uitleggen welke dat je hem dus komt halen en waarom jij hem wilt hebben Kan iemand de link plaatsen over de Nestle Beurstas? Kan ook niets op de site vinden.. Need help!
http://www.nestlebaby.com/NR/rdonlyres/CA8A332B-8700-4143-BDA6-6890E6B1275C/0/Beursaanbiedingen.pdf Nestlé link Bij nuby moet je registreren en daarna in de zoekbalk op de site zelf negenmaandenbeurs intypen. Toen vond ik de bon