negenmaandenbeurs 2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yvonne1, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Volgens een andere vriendin krijg je een aanbiedingenboekje bij de ingang. En je kan de wij ook online lezen dus eventuele bonnen uitprinten?

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Bedankt voor de link! Heb ik ook gelijk FF gedaan! Me man verklaart me voor gek;)

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Yeahhhh hier ook een beursganger...
    Word voor het eerst de negenmaandenbeurs (ook nog nooit op de huishoudbeurs geweest)
    Ivm bekken ook een rolstoel gereserveerd.
    Ga zaterdag gezellig met mn moeder, lekker keuvelen over de beurs, zwanger zijn en een soort van laatste moeder-dochter-uitje... daarna zullen t alleen nog maar moeder-dochter-kleindochter-uitjes worden ;)

Ik heb t geluk gehad toegangskaartjes te winnen

Nog een aanbieding (denk dat de meeste die wel kennen)
    Als je je gegevens registreert op negenmaandenbeurs.nl krijg je een bon voor een gratis baby bodylotion van de kruidvat :)

4. Luja

Luja Niet meer actief

FiefeR bedankt voor de link! Ik heb ook meegedaan :)

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ga donderdagavond

6. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Zaterdag samen met mijn vriend:)
    Echt naar uit gekeken!!!:)
    Wil graag een belly paint maken!!

7. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Aahh leuk! Wij gaan vandaag, idee van manlief haha

8. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Wij vertrekken zometeen, heb er zin in!

9. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    ik ga vrijdag met mijn moeder en haar vriendin. VIP arrangement. Dus Huishoudbeurs over en 9 maandenbeurs.
    Ga eigenlijk ieder jaar naar de Huishoudbeurs en loop dan ook even over de 9 maandenbeurs, al was ik toen nog niet zwanger. Maar vond het gewoon leuk om te kijken wat ze hadden.
    Dit jaar zwanger, dus MOEST echt naar de 9 maandenbeurs. Heb er nu al zin in :)

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
  11. Within

Within Niet meer actief

Ik ga morgen avond met mijn schoonmoeder! Lijkt me erg leuk :D

12. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Haha, dus jullie zijn die mensen die ik onderweg in de trein tegenkom, van wie ik me dan afvraag waarom ze in hemelsnaam zo opgewonden zijn over een bij elkaar geraapt zootje reclamestands :) misschien beinvloed door rampverhalen van bekenden die zich ooit hebben laten strikken voor een dagje huishoud/9 maanden... niks voor mij, maar wel heel veel plezier gewenst allemaal!

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt vast door de hormonen ;) En dan ook nog eens de normale 'vrouwenhormonen' erbij.. alle gekheid op een stokkie..eeehh in een treincoupe :p

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vrijdag met vriendlief en mijn lieve moeder, heb er zooooooooooveel zin in! Word voor mij de 1e keer 9 maandenbeurs dus volgens mij staan mijn 'grijpklauwtjes' oftewel handen.. klaar om alles aan te pakken whaha! Het schijnt dat je ook een 'wedstrijd' hebt voor de vaders wie het beste achter de kinderwagen kan lopen whaaaaaaaaaaaaahahaha dus als het even kan mag vriendlief mee doen :p Vind ik wel grappig en stoer tegelijk :p Heb je namelijk een heel parcours zie je het al voor je..vooral die hoekjes en opstapjes..moeilijk doen .. omdat ze er niet langs of overheen kunnen whaha

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar vinden jullie dat dat je de bon van Nuby uit kan printen? Ik heb mij wel geregistreerd, ben ingelogd, hij staat in 'mijn archief' maar zie geen print icoontje of iets.. Help! Wil vandaag alle bonnen gaan verzamelen :D

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem opgeslagen! Fijn dat ze dat er even bij vertellen.......... Dames: Rechtermuisknop (op de afbeelding).. Opslaan als..en dan PRINTEN MAARRRRRRR :p

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Manlief heeft gisteren 2 kaartjes gewonnen van Difrax voor de Negenmaandenbeurs op FB..
    Heb er zin in!!
    Wij gaan zaterdag:D

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dames.. ik zie dat de dagkaart op vrijdag geldig is vanaf 11u!!!! Ik heb een mail gestuurd en gevraagd of dit ook geldt voor als je de kaarten bij de Blokker hebt gekocht (zoals bij mij het geval is) en of dat ook voor de HHB hetzelfde is..anders pakken we voor jan lul 9u de trein.......

19. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hem mee, uitgeknipt uit Wij jonge ouders

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu al antwoord terug! :D De beurs is vrijdag vanaf 11u geopend, de HHB is 1 hal al om 10u geopend, Festival Fantastique ofzo heet dat.. weten we dat ook weer :D

Deel Deze Pagina