negenmaandenbeurs 2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yvonne1, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila2011

Mila2011 Actief lid

14 okt 2012
    268
    50
    28
    Ik zou donderdag gaan, maar helaas laten mijn bekken en rug dat op dit moment niet meer toe. Baal echt ontzettend!

Heel veel plezier allemaal!

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij verklaard me ook voor gek, maarja boeieeeeeeee.. zo kan je gratis dingetjes uitproberen, mocht het je niet bevallen, heeft het je in ieder geval niets gekost jeeeeejj.. Voel me nu net zo'n vrouw van Extreme Couponing ofzo, dat programma op TLC dat die vrouwen met een stapel bonnen naar de supermarkt gaan whaha!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahahaha prachtig, dat programma is ook wel hilarisch moet ik zeggen :p
    Ach, we lopen met z'n allen lekker achter alle aanbiedingen aan en als we alles hebben zijn we weer rustig :D

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie mijzelf al lopen daar.. "Ow ik moet NU naar de stand van Nuby..anders zijn de lepeltjes weg!" Oke deze heb ik..! Nu op zoek naar de stand van Fisher Price! En dan hobbelt mijn vent erachteraan met zo'n gezicht van: VROUWEN...!! :p

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahaha de mijne wou eerst ook mee. Totdat ik hem verteld had hoe het in z'n werk gaat :p

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die van mij MOET mee.. nahja hij moet niets..maar we willen nog even kijken voor een kinderwagen en aangezien we daar allebei achter moeten lopen is dat wel zo handig als hij mee gaat..maar gek genoeg houdt hij wel van die 'vrouwendingen' shopppen bijv vind ie ook helemaal leuk whaha dus ik heb het goed getroffen :p Maar ik denk wel dat we af en toe ff een break moeten nemen, hij kan niet heel erg lang lopen omdat ie 2 jaar terug een auto ongeluk heeft gehad, dus ff zitten is ook geen ramp (geld ook voor mij denk ik .. soms voel ik mijn rug wel goed!) en mijn moeder van 64 vind dat vast ook niet erg.. die's ook de jongste niet meer haha

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha nou gezellig hoor!:D
    Al een idee wat voor kinderwagen je leuk vindt?:D
    Hier een rolstoel gereserveerd ivm rug en bekken klachten:( dus hoop het zo toch lekker vol te houden! Vriendinnetje mee die duwt hihi aahh :p

8. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga donderdag heen met mn mams :)

Wij gaan met de bus die kant op.

9. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je bij de stand si mini je inschrijft voor hun nieuwsbrief krijg je een gratis nachtlampje ;)

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de Mutsy Evo valt wel binnen ons budget en is lekker licht en klein opvouwbaar, maar vriendlief heeft er nog niet achter gelopen..dusja.. wel zo handig als hij dat ook doet, hij is ietsjes langer dan mij (dus denk dat het weinig uitmaakt) maar misschien vind hij het niet lekker rijden bijv.. alles kan natuurlijk..

Beter hebben ze ook nog eens een leuke korting daar! Is weer mooi meegenomen!

Heb afgelopen week een Bopitabox gescoord op Marktplaats.. 30 euro!! Zo goed als nieuw!

11. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Wij gaan zaterdag!
    heb er zin in!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Daphne, leuk!!

@FiefeR, haha ja precies nou lekker wandelen met dat ding!
    Zullen vast aanbiedingen zijn. Ik wil graag een draagdoek kopen daar:)
    Gaaf van die box!

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja draagzak willen wij ook nog hebben idd! Vriendlief wil daar heeeeeeul graag mee lopen whaha die is nogal verzot aan de Media markt en we wonen in het centrum van R'dam zegt ie: Ga ik lekker met mijn kind in de draagzak naar de Mediamarkt :D ... Mafkees.. whaha

Ja he? Dacht die kan ik niet laten staan! Terwijl er op MP niet eens stond dat ie van Bopita was, zag ik pas bij het bekijken ervan.. dus ik dacht echt: "Weten die mensen wel hoe duur die dingen zijn?? Maar hield wijs mijn mond dicht ;)

14. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Ik wil ook een draagdoek kijken! Maar weet al wel ik wel en vraag me af of ze die daar uberhaupt hebben...(hop tye hoppediz)

Veel plezier allemaal!

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk niet dat wij voor een doek gaan.. lijkt me nogal een geklungel om het kind daarin te doen.. plus het lijkt mij niet super voor het ruggetje omdat het kind naarmate het erin zit.. 'wegzakt' met zo'n draagzak heb je meer steun zeg maar.. maarja zitten misschien ook weer honderd nadelen aan whaha

16. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de transaction kinderwagen gekocht waarbij we een maxi cosi en reistas gratis bij kregen bij babydum. De transaction kinderwagen is eigenlijk gewoon van mutsy alleen heeft het een andere naam maar is wel een stukje goedkoper! Op het frame staat trouwens nog steeds doodleuk mutsy :p

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh hoe kan dat dan? Zelfde fabriek zeker? Ja wij willen ook zo'n actie idd dat je dan een reistas en Maxi Cosi krijgt, wel zo makkelijk! De meeste maxi cosi's zitten al tegen de 200 euro.. (170 a 189 euro ofzo..) dus zou mooi zijn.. Geloof dat je bij Babydump nog wel kan kiezen welk type MC je wilt, maar dan word t aangepast in je prijs ofzo.. Wij hebben de Pebble op het oog.

18. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk inderdaad zelfde fabriek.

Wij hebben deze voor 379 euro gekocht incl die maxi cosi en reistas :)

19. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik ga morgen met mn moeder :)

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Da's geen geld zeg.. ! Nou ik zal mijn ogen openhouden tijdens de beurs :D Ik vind 1000 euro voor een wagen te zot voor woorden.. ze zijn er zo weer uit.. !

Deel Deze Pagina