ik von dhet leuk.. ben op foto geweest..maar bij welke stand.. misschien weet iemand het? stand wara je dingen vast kon houdne bij de foto.. papieren aap rose/ blauwe/ brilletje e.d.
Dus als ik het goed begrijp moet je je dus inschrijven wil je het pakketje van de ASN bank ophalen?? Heb nog teruggemaild of ik nog iets moest uitprinten, nog geen reactie gehad.......
Hey meiden, Net alle bonnen uitgeprint en heb een reactie dat ik de Baby be good doos mag ophalen. Ik ga zaterdag naar de beurs met een collega. Vl wou niet mee haha
ik probeer me te registreren voor de nuby site, maar hij pakt mijn postcode niet. Doe ik nou iets zo fout? Ik heb allerlei manieren geprobeerd, maar lukt niet. Wie kan mij helpen....
Ik ga donderdag met vriendlief! Hij zit nu al te stuiteren haha, heeft er heel veel zin in! Net als ik
Zijn er nog meer gratis af te halen producten? Heb nu: Nuby thermolepeltje Fisher Price Rammelaar Kruidvat Bodylotion Nestle Babybag Baby n Good doos van de ASN bank
Bij de gratis doos van asn bank, krijg je ook een mail als je de doos niet krijgt? Heb namelijk in de vooravond gemaild maar krijg geen reactie..
Zo heb ik even geluk! Maar ehhmm..apart dat ze dus geen reactie sturen of ik de mail uit moet printen..nou ik doe dat maar voor de zekerheid.. anders zijn ze zo weg............
Ik vond het top gisteren! Geweldige opening door Ali b, normaal geen fan van maar hij deed het leuk. Gratis echo gehad bij Friso, net voor de grote meute aan, je krijgt 2 fotos mee (wel inschrijven nieuwsbrief) oh en je krijgt een verrassingsdoos
Hoe ging dit, jij bent toen je binnenkwam eerst naar de Friso stand gehobbeld en hebt je vast ingeschreven voordat je verder ging? Ik zou het namelijk echt heel leuk vinden om morgen een echo te krijgen, mijn moeder heeft dit nog nooit meegemaakt en ik weet zeker dat ze het heel speciaal gaat vinden om haar kleinzoon op beeld te kunnen zien ipv enkel op foto's.
net op fb berichtje van de begoodbaby/asn doos dat ze op zijn als je geen mailtje hebt gehad dat je het op mag halen heb je pech! Boehoe
Voor degenen die WEL een mail hebben gehad van de Baby be Good box je kan beter voor de zekerheid WEL je mailtje uitprinten! Je naam staat wel genoteerd zeggen ze op Facebook, maar ik zei: hoe gaan jullie dat controleren dan.. ? Dus zei ze dat je het ook kan uitprinten.. lekker handig daar..