Ik wil ook een echo bij Friso! Dus je moet je op de site inschrijven of bij aankomst in op de beurs? Dat je een tijd meekrijgt? Het is weer even geleden (7 februari) dat we onze mooie spruit mochten bekijken, dus het zal wel leuk zijn als we nu nog een keer de kans kregen om hem/haar te zien!
FRISO ECHO... : Ook dit jaar staat Friso weer op de Negenmaandenbeurs van 20 t/m 24 februari. Kom langs op onze stand in (hal 8 nummer 206) en profiteer van onze leuke acties en scherpe beursaanbiedingen! Ben je zwanger? Schrijf je dan op in op onze stand en krijg een GRATIS echo* en neem tevens een verrassingspakket mee naar huis. Ik wil ook graag maar het zal zaterdag wel erg druk zijn..
Okee op de beurs zelf dus inschrijven..da's kut.. want dan is het natuurlijk stervensdruk..! En dan moet je nog zoeken naar die stand.......... Ik ben er als het goed is om 11u .. maar ben dan natuurlijk niet de enigste whaha! Ze hadden het beter via de website kunnen doen..! Heeft iemand enig idee waar die stand ongeveer staat voor de mensen die al geweest zijn?
Ach balen van de aan doos. Majaa ik denk genoeg leuke andere dingen voor. Ik ga miss vanavond en zondag zeker een dagje hhb en zondag negen maanden beurs. Ik ga ni eerst de nestlé en nuby aanvragen. Fijn zoon site als deze want ik hou van gratis!!
Leuk he! Heb ik ook gedaan haha, al print ie wel raar hoor van Nuby maargoed.. het is geprint, moeten ze niet moeilijk over doen klaar.. Anders word ik BOOS Vergeet je Fisher Price niet? Kan je een gratis rammelaar ophalen!
Goede vraag!! Heb er al 3 gehad, maar krijg je nooit genoeg van.. mooiste techniek wat er is! Dus wie weet of dit er is ?
Op de site inschrijven van te voren is helaas niet mogelijk, dit kan enkel op de stand en dag zelf heb ik begrepen. Zijn ook maar beperkt aantal plekken beschikbaar dus we moeten geluk hebben... ***ohw... zie dat ik niet de enige was die hierop reageerde, mijn antwoord is dus alweer 'oud' nieuws***
bij aankomst ingang meteen naar links dan heb je eerst Nestle en dan Friso, aan de rechterhand, even naar de andere kant van de stand lopen daar staan computers
jazeker! ik heb er 2 gezien met beurskorting, je kunt terplaatse een 3d echo laten maken, bij een kun je pinnen en de ander contant. Een in half 8 en een in hal 9
bij de ingang meteen naar links en dan heb je aan de rechterhand eerst Nestlé en dan Friso als je voor friso staat loop je rechts naar de andere kant van de stand daar staan computers en ook dames die je helpen. Als je je aangemeld hebt krijg je een kaartje en op de computer rechts kun je hem inplannen met een dame ook daar krijg je een kaartje met nummer en tijd
ik ben gisteren geweest, erg leuk en echt de moeite waard. Zeer leuke beurs aanbiedingen veel plezier voor diegene die nog gaan
ja de rammelaar had ik al maar ik zou hem nog ef voor me schoonzus doen. de rammelaar actie zat in t wij tijdschrift met t kortingsboekje. mij inkt is ook bijna op, hopelijk gaat tie nog effe mee! . ik heb er mega veeeeel zin in.... weet iemand of je ook kan pinnen bij de stands????? of moet ik vééééééééél geld meenemen, haha!
Huh? Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Haha Ik probeer het niet eens. Ik denk dat hij elke keer nadat ik die vraag heb gesteld zegt: Pardon? Sorry? Wat zei je? Maar wel leuk dat hij met je meegaat
Meeste zijn cash, dus als ik jou was zou ik geld pinnen voor je die kant op gaat. De rij voor de pinautomaten daar is vaak langer dan die van de dames WC..