negenmaandenbeurs 2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yvonne1, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook een echo bij Friso! Dus je moet je op de site inschrijven of bij aankomst in op de beurs? Dat je een tijd meekrijgt? Het is weer even geleden (7 februari) dat we onze mooie spruit mochten bekijken, dus het zal wel leuk zijn als we nu nog een keer de kans kregen om hem/haar te zien!

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    FRISO ECHO... :

Ook dit jaar staat Friso weer op de Negenmaandenbeurs van 20 t/m 24 februari.
    Kom langs op onze stand in (hal 8 nummer 206) en profiteer van onze leuke acties en scherpe beursaanbiedingen!
    Ben je zwanger?
    Schrijf je dan op in op onze stand en krijg een GRATIS echo* en neem tevens een verrassingspakket mee naar huis.

Ik wil ook graag maar het zal zaterdag wel erg druk zijn..

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee op de beurs zelf dus inschrijven..da's kut.. want dan is het natuurlijk stervensdruk..! En dan moet je nog zoeken naar die stand.......... Ik ben er als het goed is om 11u .. maar ben dan natuurlijk niet de enigste whaha! Ze hadden het beter via de website kunnen doen..!

Heeft iemand enig idee waar die stand ongeveer staat voor de mensen die al geweest zijn? :p :p

4. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ach balen van de aan doos.
    Majaa ik denk genoeg leuke andere dingen voor:).
    Ik ga miss vanavond en zondag zeker een dagje hhb en zondag negen maanden beurs.
    Ik ga ni eerst de nestlé en nuby aanvragen. Fijn zoon site als deze want ik hou van gratis!! ;)

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he! Heb ik ook gedaan haha, al print ie wel raar hoor van Nuby maargoed.. het is geprint, moeten ze niet moeilijk over doen klaar..

Anders word ik BOOS :p

Vergeet je Fisher Price niet? :D Kan je een gratis rammelaar ophalen! :D

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik ga morgen met mijn zus! weet iemand of je ook een 3d echo met korting kunt laten maken daar?

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede vraag!! Heb er al 3 gehad, maar krijg je nooit genoeg van.. mooiste techniek wat er is! :D Dus wie weet of dit er is ? :p

8. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    #148 Liesjuh1977, 21 feb 2013
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
    Op de site inschrijven van te voren is helaas niet mogelijk, dit kan enkel op de stand en dag zelf heb ik begrepen. Zijn ook maar beperkt aantal plekken beschikbaar dus we moeten geluk hebben...

***ohw... zie dat ik niet de enige was die hierop reageerde, mijn antwoord is dus alweer 'oud' nieuws***;)

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :D

10. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    bij aankomst ingang meteen naar links dan heb je eerst Nestle en dan Friso, aan de rechterhand, even naar de andere kant van de stand lopen daar staan computers

11. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    jazeker! ik heb er 2 gezien met beurskorting, je kunt terplaatse een 3d echo laten maken, bij een kun je pinnen en de ander contant. Een in half 8 en een in hal 9

12. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    bij de ingang meteen naar links en dan heb je aan de rechterhand eerst Nestlé en dan Friso

als je voor friso staat loop je rechts naar de andere kant van de stand daar staan computers en ook dames die je helpen. Als je je aangemeld hebt krijg je een kaartje en op de computer rechts kun je hem inplannen met een dame ook daar krijg je een kaartje met nummer en tijd

13. finiminie

finiminie Actief lid

26 sep 2012
    103
    0
    16
    apeldoorn
    ik ben gisteren geweest, erg leuk en echt de moeite waard.
    Zeer leuke beurs aanbiedingen

veel plezier voor diegene die nog gaan

14. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    ja de rammelaar had ik al maar ik zou hem nog ef voor me schoonzus doen. de rammelaar actie zat in t wij tijdschrift met t kortingsboekje.
    mij inkt is ook bijna op, hopelijk gaat tie nog effe mee! :).
    ik heb er mega veeeeel zin in....

weet iemand of je ook kan pinnen bij de stands????? of moet ik vééééééééél geld meenemen, haha!

15. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen!! Kan lekker lopen naar de RAI, want woon om de hoek :D

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @fiefr ja daar ben ik ook bang voro dat het zo druk is en die stand nog zoeken hahahaha

17. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    goede vraag zou ik ook wel willen weten pinnen of cash bij de stands??

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    was het te doen qua drukte? zaterdag zal wel een hel zijn ben ik bang haha

19. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh? Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Haha :D

Ik probeer het niet eens. Ik denk dat hij elke keer nadat ik die vraag heb gesteld zegt: Pardon? Sorry? Wat zei je?

Maar wel leuk dat hij met je meegaat ;)

20. Within

Within Niet meer actief

Meeste zijn cash, dus als ik jou was zou ik geld pinnen voor je die kant op gaat. De rij voor de pinautomaten daar is vaak langer dan die van de dames WC..

Deel Deze Pagina