negenmaandenbeurs 2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yvonne1, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe

Okee thanks dan nemen we wat geld mee ga:)

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    oke tnx dat vermoeden had ik al ;)

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Zowel cash als pinnen. :)

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dank je wel! Dat word hollen :p

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend gaat ook mee! Hij heeft er wel zin in zegt ie, maar dat lopen bleeeghh zegt ie whaha. Hopelijk komen we eindelijk tot n keus welke kinderwagen we willen.. ! :D Ik hoop dat ik alles meekrijg wat ik mee wil krijgen zoals die gratis dingen en echo's!

HEB ER ZIN INNNNNN!!

6. sietsken

sietsken Lid

20 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees van de Friso dat je een echo kunt maken, maar ook een verrassingspakket krijgt, is dat alleen als je ook de echo hebt?
    Weet iemand dat?
    Voordat ik voor niks zo lang in de rij sta om te registreren.

7. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben ook wel benieuwd hoe dat zit met de friso pakket

8. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Hoe groot is de kans op een echo?
    Ik wil er echt wel 11 uur zijn maar moeten 2 uur rijden....
    Zijn er veel mensen die mogen?

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik pak morgen ook al een trein eerder..hopelijk is dat de moeite waard..! Ben ook benieuwd naar het pakket van Friso.. ! Zie op de site niets over inschrijven of goodiebag enz. .........

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd!!

11. sietsken

sietsken Lid

20 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    in het boekje van de negen maanden beurs staat:
    Ben je zwanger? schrijf je dan in op onze stand en krijg een gratis echo en neem tevens een verassingspakket mee naar huis.

12. sietsken

sietsken Lid

20 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand de jonge gezinnen voordeel pas aangeschaft op de beurs? Dan krijg je een tas van lief vol met spullen.
    Ben benieuwd wat er inzit. is er iemand die dat kan vertellen?

13. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Zaterdag :D

14. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb 2 kaarten gewonnen bij moeders voor moeders voor de 9 maanden beurs, ik ben zo zenuwachtig, wij gaan zondag! ik kan echt niet wachten! mn man gaat ook mee, en die vind het ook leuk! :D

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe ben er weer, ben gesloopt na zo'n dag beurs maar het was echt geslaagd ! Ik was om 11.10 bij de Friso stand en ik kreeg om half 4 een plekje toegewezen. Ze hadden toen dus nog maar een paar plaatsjes. Dus als je de gratis echo wilt dan moet je inderdaad hollen ;) Het pakket krijg je sowieso bij inschrijving, er zit een voorraad bus, doekje en een mini verpakking Friso 2 in. Moeite waard dus.

Verder heb ik het bonnetje bij Minimonkey ingeleverd samen met bewijs dat je ze liked op FB en ik kreeg 2 inbaker doeken gratis mee. Super leuk ! Bij Nuby het lepeltje gehaald met bon, en bij Krvat het bodylotion flesje. Bij het afhalen van de rammelaar bij FP was het enorm druk. Ze hebben ook afhaal tijden, van 11 tot 12 en van 15. tot 16. en op dat moment stond er zo'n rij dat ik zoiets had van ...nou laat maar zitten. Verder leuke aanbiedingen voor newborn luiers en andere dingen. Al met al informatief en geslaagd. Veel plezier mocht je nog gaan ! PS> wel druk !!!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Ik had redelijk wat geld mee maar dat is eigenlijk allemaal weer mee naar huis gegaan.
    Veel acties lopen nu ook gewoon in de winkel of producten zijn niet goedkoper dan normaal.
    Ik was op zoek naar een beeld babyfoon en ik wil de Stokke newbornset
    voor de triptrap. Deze wordt niet eens verkocht op de beurs!

17. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wij nemen onze zoontje ook gewoon mee. Het is een hele lange tijd geleden dat wij met zn 3en gewoon alleen weg zijn geweest, en hij vind treinen geweldig en gaan dus ook met de trein zondag. Hij is dan wel bijna 3.5 maar een dagje uit met zn 3en en gewoon aandacht voor ons 3en en de kleine is voor mij een geweldige dag dat ik niet vergeten zal.

18. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Heeft de babydump nog aanbiedingen.?

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij als ik het zo lees.. is het dus alleen voor de mensen die een echo laten doen........ En geloof me.. dat zijn er errug veel geloof ik ! :D

20. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Kwart over 11 zijn alle plekken voor echo's, buikschilderingen en foto's echt al vergeven. Dat gaat zo hard!

Friso en Nestlé maken erg veel reclame en geven veel geld uit aan de merchandising. Als je achter borstvoeding staat moet je die stands ook vooral overslaan. De spullen die je mee krijgt zijn allemaal maar zeer beperkt houdbaar ook. Potje fruit tot juni 2013 bijvoorbeeld. Handig als het advies van de who is om pas vanaf 6 (!!!) maanden bij te voeden en niet zoals de fabrikanten ons adviseren vanaf 4

Deel Deze Pagina