Hoi dames, Al maanden hebben mijn vriend en ik het over kinderen en op pakjesavond hebben wij besloten om er voor te gaan. Ik ben dus al weken alleen maar met baby's bezig (gek genoeg is iedereen om ons heen ook opeens zwanger of net bevallen....) en kan niet wachten totdat het zo ver is! Alleen is daar opeens de onzekerheid...! Steeds lig ik te malen over hoe en wat. Ik weet zeker dat we er helemaal klaar voor zijn en ook zoveel liefde kunnen bieden, maar mijn werk is niet stabiel en dat maakt mij onzeker. Mijn vriend en ik hebben wel aardig wat gespaard dus we komen er wel, maar het maakt het wel extra spannend. Zijn hier nog meer meiden met dit 'dilemma'? Ik weet dat ik het van me af moet zetten, vriendlief en ik hebben het er vaak over gehad maar die onzekerheid blijft toeslaan en dat geeft soms zo'n rotgevoel
Soms ben ik ook onzeker... Als je zo hoort is het erg kostelijk om een kindje te hebben. Wij hebben nog maar net een huis gekocht en volledige verbouwing gedaan! Eindelijk kunnen we weer sparen.... Maar met een baby zal ons sparen weer even stil liggen.... Maar oooooh..... Het is mij een miljoen waard, een wondertje ontstaan ui liefde... Dat is onbetaalbaar!
Toen we voor een kindje begonnen 3,5 jaar geleden, had mijn man een vaste baan ,en ik ook. Nu beide geen vaste aanstelling meer, man per 31 maart op straat, en ik krijg aan t einde van t jaar te horen of ik mag blijven, of moet gaan. Op t moment kan alles heel goed geregeld lijken, maar er kan altijd iets veranderen qua werk. Volg je hart,
@ brabbel88: Wauw ik zie dat je al 23 weken zwanger bent, gefeliciteerd wat geweldig ! Is die '88' in je naam je geboortejaar?! Over je berichtje: dat is precies wat mijn vriend ook zegt....je kan het nog zo goed voor elkaar hebben ook dat kan elk moment voorbij zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie beide weer snel vastigheid hebben! Geniet van je zwangerschap..... @ hopesept2012: Grappig jouw reactie, ook wij hebben net na een jaar een verbouwing achter de rug. Deze zomer verbouwing nr 2: een dakkapel! Grappig dat iedereen al suggereert dat we dat 'vast en zeker doen om een kinderkamer te creeëren....' Je laatste zin herken ik me ook in, wij willen dit zo graag! Het maakt me niet eens zoveel uit als we niet heel veel kunnen sparen, als we maar mooi rondkomen en niet moeilijk hoeven te doen