@Angel2: Ooh, dast is wel heel zuur. Maar idd, als je je er prettig bij voelt, gewoon gaan! @Loving: Wat een mooi verhaal! En gefeliciteerd! Wel leuk om te lezen dat er meer zijn die nog niet zwanger zijn, maar wel gaan
ik ga na de huishoudbeurs met me schoonmoeder en zij zei nu dan kunne we ook ff over de 9 maandenbeurs daar ben ik nog nooit geweest en mss kan je ideeen op doen.dus zwanger of niet wij gaan gewoon en dan krijg je mss nog leuke tips of probeersel voor een of ander.maar prioriteit ligt bij de huishoudbeurs heb laatst wel via internet een bon uitgeprint voor een nijntje boekje dat je op de 9 maandenbeurs gratis kan ophalen altijd vast leuk en als ik nooit zwanger zou raken geef ik dat gewoon weg en ben ik er toch een keer geweest.ik maak me niet druk om wat anderen denken.
Dus toch mogelijkheid om met de kaartjes voor de negenmaandenbeurs naar de huishoudbeurs te gaan? Ik had al wel zoiets gehoord, maar zag het niet terug op de kaartjes, dus ik begon te twijfelen. Maar je hebt gelijk hoor sem frummel , eigenlijk moeten we ons niets aantrekken van wat anderen denken, maar gewoon gaan.
Het lijkt mij ook leuk, maar helaas heb ik niemand die mee wil. Vriend moet gewoon werken en mijn moeder vind het maar niks. Wil nog wel even inhaken op dat als je er veel mee bezig bent dat het dan niet lukt. Dat is echt de grootste onzin die er is, dus daar moet je je vooral niet te druk over maken ( dit wordt extra gezegd in het ziekenhuis). Ja er zijn mensen die op vakantie gaan en dan ineens zwanger zijn, maar er zijn ook mensen die 10 x op vakantie gaan en waarbij het nog niet lukt. Ik hoop dat jullie zwanger naar de beurs kunnen en anders snel zwanger zijn! En veel plezier op de beurs.
Hey meiden, Wij zaten hier ook te dubben, gaan we, gaan we niet. Toen hebben we maar besloten om toch te gaan, en toen kwamen we erachter dat we zwanger waren! Dat zal het extra bijzonder maken. Wij hebben alleen wel avondkaartjes (kreeg er 1 gratis van kruidvat voordeel kaart) en moest toch nog wat bij kruidvat hebben dus ach. Dus we gaan 's avonds, waarschijnlijk toch wel lang genoeg voor ons, van 18.00 tot 22.00. Maar voordat we erachter kwamen dat we zwanger waren vroegen we ons ook af of wij er wel tussen zouden passen (met al die vrouwen die vast en zeker al zwanger waren of al kinderen hebben), maar toen hadden we besloten dat er vast ook veel info zou zijn en dat het ook handig was om alvast te hebben en weten. Succes en veel geluk aan iedereen met een kinderwens. En aan de vrouwen die ernaartoe gaan veel plezier.
Dag dames, ik ben pas zwanger, zie mijn banner en zelfs ik twijfel om te gaan ja of nee...het is allemaal nog zo pril..dan zie ik daar natuurlijk van alles wat ik wil kopen terwijl ik de eerste 3 mnd nog niet eens voorbij ben en er dus nog van alles mis kan gaan...wat vinden jullie?
gewoon gaan ik ben nog niet eens zwanger en ik ga ook als is maar voor info en gratis hebbe dingetjes of proefmonsters altijd leuk.en je zelf beheersen om spul te kopen
Hoi baby86 Ik zou gewoon gaan en als je leuke dingen tegen komt gewoon kopen! Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was ben ik ook naar de winkel gerend! Sommige mensen zeggen dan dat moet je niet doen het kan nog verkeerd gaan! Nu is het bij mij ook mis gegaan maar de volgende keer ren ik weer naar de winkels je moet doen waar je jezelf goed bij voelt
Hey meiden, Ik ben vorig jaar geweest, was toen zelf net 3 mnd zwanger en toen ging mijn zusje mee en dit jaar is het precies andersom! * ze vragen echt niet hoever je bent * er lopen genoeg vrouwen zonder dikke buik Het is gewoon leuk om daar rond te lopen en baby/ zwangerspulletjes te bekijken. Dus als je dat leuk vindt gewoon gaan.
hoi, ik ben vorig jaar geweest toen ik net een maand gestopt was en dit jaar ga ik weer, helaas nog niet zwanger. Maar je vindt er leuke en leerzame informatie. Je krijgt soms wel vragen als je ergens geinteresseerd ben hoelang je zwanger bent, maar als je zegt dat je hard bzig bent om het te worden is het ook goed en kijken ze je niet gek aan.
Helaas 5 jan miskraam gekregen. We wilden eigen al heen, maar toen ik de mk heb gehad wilde ik niet meer. Denk er nu heel anders over en wil gewoon heen en heb kaarten gekocht. Ga samen met mijn man, moeder, schoonmoeder, vriendin en haar man.
Ik ben er vorig jaar ook geweest. Net een maand met de pil gestopt maar ik wilde er zo graag heen. Mijn vriendin die mee ging heeft 2 kindjes dus die wilde er ook wel even kijken. Ik heb haar toen wel verteld dat we bezig waren (was ik toch al van plan) anders had ik het gevoel er rond te lopen zonder echt gericht informatie te kunnen vragen. Ik kon nu gewoon fijn veel informatie meenemen. Jammer inderdaad dat de 9maanden beurs er niet 2x per jaar is. Bij een van de kinderwagenfabrikanten werd mij trouwens wel gevraagd hoever ik was en toen heb ik gezegd dat ik de week erop kon testen. Niet gelogen want het was zo en toch zijn aandacht weten te houden door het laten blijken dat we met zwanger worden bezig zijn. Ik hoorde een meisje zeggen dat ze nog niet met kinderen bezig waren en de standhouder liep gewoon naar de volgende en had geen aandacht meer voor haar. Nu ben ik nog niet zwanger maar ga dit jaar niet naar de beurs. Ik hoop er volgend jaar wel heen te kunnen met een kindje wat thuis bij mijn man is.
Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest met een vriendin. Zij heeft een kindje en ik niet. Het was echt heel gezellig. En geen 1x de vraag gehad over kinderen o.i.d. Ik zat in een rolstoel toen omdat ik hele heftige pfeiffer had en gewoon heel snel moe. Maar wou er toch graag heen. Was ook bang dat mensen zouden vragen wat ik had, maar ook dat gebeurde niet. We zijn met handen vol weer naar huis gegaan, en ik was echt kapot daarna, maar het is echt de moeite waard. Zou dit jaar ook graag gaan, misschien ga ik nog wel, maar moet wel veel werken die week. :S
Wees wel voorbereid op erg veel drukte op de stands, met parkeren (P+R?!) en veel lopen (schoenen!) . Wel leuk om samen te gaan, want je sjouwt je ook een breuk aan alle informatie en spullen die je toch koopt (waarvan er nog ongebruikt bij mij in de kast staan....). Je kunt er een hele dag doorbrengen en ze hebben volgens mij ook een avondopenstelling. Have fun.
Wij gaan met de trein, maar ik ben ook niet van plan om er heel veel te gaan kopen. Iig neem ik wel de Woezel en Pip tas mee
A.s. vrijdag gaan wij er naartoe, ben heel benieuwd! Druk zal het vast zijn, daar ben ik geestelijk al op voorbereid
Nu ik deze reacties lees wil ik eigenlijk ook wel erg graag naar de beurs..het probleem is dat wij het aan niemand hebben verteld dat we het aan het proberen zijn. Mijn vriend gaat naar Schotland dit weekend dus samen gaan kunnen we niet en om nou alleen te gaan vind ik ook zo lullig haha.
@Wishing: wat jammer dat je niet met je vriend kunt gaan! Als niemand weet dat jullie voor een kindje bezig zijn, word het inderdaad lastig om iemand mee te nemen. In je uppie kun je natuurlijk wel gaan, maar ik kan me voorstellen als je dat niet zo leuk vind.
ben vandaag geweest erg leuk je krijg veel info en gratis dingetjes ,sommige dingen krijg je alleen als je daadwerkelijk zwanger bent veel plezier vast
Fijn om te lezen dat je het zo leuk vond, sem frummel! Leuk dat je ook gratis dingetjes krijgt! Ik ga het morgen zien