Negenmaandenbeurs 22-26 februari 2012

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Romper, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net samen met mn vriend dus op de negenmaandenbeurs geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat het ons allebei een beetje tegenviel. Maar ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat dat vooral komt doordat ik nog niet zwanger ben. Als ik al zwanger was, dan had ik er waarschijnlijk van alles gekocht ;)
    Ik dacht dat we er over de kinderwagens zouden struikelen, maar dat bleek eerder bijna over de trolley's te zijn.....
    In ieder geval wel de beurstas van Woezel&Pip, een boekje van Nijntje en een Babystuff blad meegenomen. Dat laatste was ook nog zoiets leuks, mijn vriend was de bon kwijtgeraakt, dus konden we het blad weer betalen...
    Toch leuk om er een keer te zijn geweest, maar als je nog niet zwanger bent, mis je er niet zoveel aan. Alleen maar frustrerend om zoveel dikke buiken en baby's te zien ;)

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    romper wat jammer voor je dat t je zo tegen viel
    ik had ook nog een bon voor gratis spenen van de philips en gratis sokjes,ik vond t erg leuk ik vond idd ook erg jammer dat ik niks kon kopen daarom hoop ik volgend jaar om die tijd zwanger te zijn dan koop ik van alles haha maar al met al toch een x leuk om te zijn geweest.ik ging sowieso ook voor de huishoudbeurs,vond je dat dan ook tegen vallen??

3. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op de huishoudbeurs zijn we niet geweest of nouja, een paar stappen maar. Daar was het echt megadruk, dus daar hoefde ik niet zo heel nodig heen.
    Leuk dat je nog wat bonnen had, sem frummel! Als ik er zwanger heen zou kunnen, dan ga ik ook liever met een vriendin, denk dat ik dan sowieso meer de tijd ervoor neem ;)

Deel Deze Pagina