hee dames ik ga met mn vriendin na de negenmaandenbeurs. alle jaren Had je zon boekje. heeft er iemand zon boekje over? liefs x
Ben benieuwd wat er nu weer voor nieuwe dingetjes zijn haha! Als ik een boekje heb, laat ik het weten!
mandy laat je het weten? dj momo; klopt maar ik wil veel van te voren weten. in drukke ruimtes kan il door infarct niet heel goed onthouden etc.
Ik heb de Wij van deze maand uberhaupt nog niet binnen, dus misschien nog even wachten voor ie in de winkel ligt?
In de vorige WIJ stond dat het in de volgende editie er bij zou komen. Geen idee wanneer die editie uitkomt, maar hier is hij nog niet in de bus gevallen. Nog even geduld dus!
Mocht iemand een boekje binnen krijgen en er niks mee doen, zouden jullie dan misschien aan mij willen denken? Ik ga na de huishoudbeurs met een vriendin en dan kijk ik meteen ook even op de 9maandenbeurs voor me zusje die onverwachts zwanger is geraakt, en er alleen voor staat!
Ik hoop het dat ik er wat kan vinden voor haar, zou fijn zijn! Scheelt haar dan ook weer! Daarom hoop ik ook een boekje te vinden!
Zijn de boekjes eral in de wij magazine? Mijn meisje is al 1 dus krijg het boekje niet meer maar ben benieuwd of er toch leuke aanbiedingen in staan waar ik gebruik van kan maken