Hebben jullie dat ook ,dat als de luiers in de aanbieding zijn, ze altijd zo snel op zijn? Ik heb de Pampers Newbaby nodig maat 2, en was gelijk de eerste dag van de aanbieding in de winkel. Helaas.. op. Hebben we ze besteld, zouden ze vandaag komen, nee hoor weer niet. Is toch stom zulke acties? Ach dat wou ik even kwijt Mocht iemand een aanbieding weten voor de Pampers New baby, ik hou me aanbevolen
Bij ons bij de Etos lag een stapel oude verpakkingen. Misschien bij jullie ook? Scheelde wel wat euries .
3 voor 24,99 bij de Kruidvat. Aanbieding is er al een week of 3 nu en ik heb een STAPEL gehaald, daar zeg je 'u' tegen ! Zowel 1 als 2 en die waren beide ruim op voorraad!
In duitsland altijd goedkoop, ik heb nr 4 pampers zitten er 106 in voor 19.95 nummer 2 zitten er volgens mij 123 in voor dezelfde prijs.
ik kijk altijd op voordeelmuis.nl waar er een goede pampersaanbieding is. nu al een keer besteld bij bol.com en bij wekhamp. gratis thuisbezorgd. ideaal! op dit moment zijn ze idd bij kruidvat in de aanbieding en daar heb ik gisteren nog twee grote pakken weten te scoren.
Duitsland is voor ons wat ver weg, maar mochten we daar komen neem ik wat mee. Kruidvat ben ik bij 4 filialen geweest, overal alleen nog maar de grote maten.. Voordeelmuis ga ik ook in de gaten houden! Bedankt
bol.com heeft een aardige aanbieding. ik shop de luiers altijd online om te voorkomen dat ik met lege handen sta.
had ik toen de huggies voor 4 euro waren die 3 dagen. Snap niet dat de actie 3 dagen duurde want om 2 uur smiddags op de eerste dag waren ze al op. Blijkbaar moet ik voortaan voor de deur liggen.
Dan kun je een reclamecheque vragen. Kun je later terugkomen voor de actie. Etos eigenmerk is nu 5 euro per kak en ik vindt die luiers prima voor op de dag. Da's pas goedkoop. 12,5 ct per luier in maat 4. Veel pampers acties zijn niet zo goedkoop. Reken maar om naar de prijs per luier. Je schrikt je rot.
Als je via facebook de aanbieding van Wehkamp claimt krijg je een kortingscode van 10 euro korting bij een bestelling van 25 euro of hoger. Heb net een grote doos simlpy dry en een enkelpak simply dry besteld en moest uiteindelijk 17 euro nog wat afrekenen voor 106 luiers. Worden ze gratis thuisbezorgd. Je kunt ze natuurlijk ook op andere pampersoorten inwisselen.
Kijk, korting op korting, dat is interessant. Moet je maar net weten! Maandbox Babydry 4 voor 27,50 incl verzenden. 174 luiers. Net zo'n lekkere korting als LIHL. 15 ct per pampertje. Etos blijft goedkoper met 12,5 cent, maar voor de nacht zijn pampers fijn
Precies op maat 5 kwam ik uit op 19 cent per luier. De simply dry kost me nu 16 cent per luier (eigenlijk heb ik dat losse pak nu voor 0,19 cent)
Bol.com was geen actie op de kleine maatjes. Die van Facebook ga ik bekijken. Das een goede tip! Een reclamecheque kreeg ik niet bij de kruidvat, ze konden nog komen vandaag...