Ik zit eraan te denken om eventueel met de aanstaande papa naar de negenmaandenbeurs te gaan. Nu ben ik benieuwd: zijn jullie hier al wel eens geweest en was het een aanrader (ook voor vaders in spe)?
Ik ben vorig jaar met mijn vriendin mee geweest. Zij was toen zwanger, in april uitgerekend net als ik dit jaar. Dit jaar zou zij met mij mee gaan omdat onze situatie precies andersom is, maar helaas ben ik met een hele domme smoes afgewimpeld door haar. (O sorry, negenmaandenbeurs brengt nu frustratie met zich mee haha) Maarr, het heeft wel een mooie wending gekregen. Manlief vond het zo vervelend dat hij zich 'opofferd' en met mij mee gaat! Ik vond het vorig jaar enorm leuk terwijl ik niet eens zwanger was! Ik denk dat ik het dit jaar helemaal leuk ga vinden. Of het voor manlief leuk is weet ik niet... Ik denk wel even een goede voorbereiding op alles. Even een dag helemaal ondergedompeld worden in de babywereld. Haha! Misschien leert hij dan nog wel het verschil tussen een kinderwagen en een buggy joh Ik kan het je aanraden! Ook leuk dat je meteen de huishoudbeurs over kan lopen. Vind ik ook altijd erg leuk!
Ja ik vind het geweldig 😃 ben 2 jaar geleden samen met m'n man geweest toen ik in verwachting was van ons zoontje. Vorig jaar met mijn beste vriendin.. En dit jaar ga ik weer met m'n man, we pakken er dam direct de huishoudbeurs bij.. I love it!
Ik denk dat het voor de meeste mannen geen aanrader is... Ik ben er geweest toen ik nog niet zwanger was en ik vond er niet zoveel aan. Erg druk, veel kinderwagens, kinderen die het (logisch) niet leuk vonden en een hoop reclame.
Ik vond het echt veeeeeel te druk Ik was ook gegaan voor de huishoudbeurs eigenlijk maar wilde de 9 maanden beurs ook wel even zien... Maar ik was er dus snel weg door de drukte.
Ik ben 2 keer geweest. 1e keer was ik zwanger en 2e keer was mijn zoontje een paar maanden oud. Ik vond het leuker toen ik zwanger was. Je kijkt je ogen uit. Er zijn leuke aanbiedingen (niet overal, let goed op!) en het is eigenlijk een leuke ervaring. Je kan er een echo laten maken als je op tijd bent en volgens mij ook een buikschildering. Je doet enorm veel inspiratie op qua geboortekaartjes en je kan neuzen tussen babykamers en wandelwagens. Ik vond het wel tegenvallen met zitplekken bij de eetgelegenheden, dus het is verstandig zelf wat boterhammen mee te nemen. Informeer even naar de p+r parkeren. Je zet de auto in de parkeergarage en moet dan verder met tram of bus. Kost vele malen minder! Alleen soms een stukje lopen naar de halte. Vergeet ook de gratis spullen niet, in ruil voor je gegevens kijk je de raarste en leukste spulletjes mee. Altijd handig die proefpakketjes. Dus vergeet een rugzak/shoppingbag/trolley niet. Met je kaartje kan je ook gratis oversteken naar de HHB en ook daar zijn proefpakketjes!
Ik ben in 2013 geweest toen ik zwanger was (april uitgerekend) samen met mijn man. Ik vond het opzich wel leuk om overheen te struinen. De kortingen op bekende merken vind ik niet zo speciaal, meeste 20% korting was je het hele jaar door wel ziet. Pampers pakket vind ik toen wel erg goedkoop. Net als de gratis op te halen goodies, ik hou van gratis. We hebben er ook wel wat ideeen opgedaan maar ik had bijna alles al in huis. Mijn man vond het vreselijk! Geslenter, waggelende/slome vrouwen, kinderwagens, buggy's en bijna allemaal blokkeren ze de doorgangen . Dit jaar ga ik met een vriendin die in april is uitgerekend en ik ben zelf in juni uitgerekend.
ik twijfel zelf niet voor de 9 maandenbeurs want dat is niks voor mij maar de huishoudbeurs lijkt me wel leuk maar weet niet of ik dat wel volhoud zolang te lopen/staan en nog even kijken of opa en oma willen oppassen want neem mijn zoontje echt niet mee
Ik baal ervan dat het voor mij zo ver weg is. Ik durf dat dan niet meer te gokken.. En weet ook niet of ik het volhoudt
Voor jezelf erg leuk! Vooral bij een eerste. Voor vaders in spe, ik had mijn man er echt geen plezier mee gedaan en ben dus met een vriendin geweest.
Ben jaren niet geweest, maar nu weer zwanger en ben wel van plan te gaan, ik houd van koopjes en babyspullensnuffelen! Man gaat echt niet mee, maar dochter van 8 vindt het prachtig om dingen uit te zoeken voor haar aanstaande broertje, dus wij gaan er een gezellig dagje van maken.Huishoudbeurs boeit me in principe niet, tenzij ik in een aangrenzende hal iets interessants tegen kom. Parkeren wel elders, stukkie met de metro en na afloop eerst ergens een hapje eten samen voor we weer naar huis rijden, anders stort ik in...
Ben nog nooit geweest maar een paar vriendinnen wel. Als ik de verhalen van hen hoor schat ik in dat het echt niets voor mij is veel reclame, veel drukte en maar weinig wat echt nuttig is.
Ik vond het afschuwelijk. Die drukte, super gierige mensen die alles gratisssssss willen. Kneiter veel informatiefolders die in je handen gedouwd worden. Nee ik ga wel gewoon naar een winkel. Voor de koopjes hoef je het ook niet te doen want zoveel vond ik het niet schelen met het kopen in de winkel.
Ik ben wel 2x bij de huishoudbeurs geweest. Dit jaar gaan manlief en ik naar allebei de beurzen. Benieuwd wat voor goodies we gaan vinden!
Wanneer is dat? Ik ben jaren geleden geweest en vond het niet super eigenlijk. En de huishoudbeurs is enkel duwen om wat te proeven en koopjes aan de haak te slaan, vond ik wel leuk op zich, maar ik hoef er zeker niet perse naartoe.
Ik ben er 7 jr geleden geweest met 33.2 Hele dag gelopen en pijn in mn buik (dacht van t lopen) Dag erna braken mn vliezen haha oeps. Liep daar dus met weeën. Dit jaar twijfel ik. Wil wel gaan maar met lopen krijg ik nu al zo pijn in mn buik
Ik ga wel, maar icm de huishoudbeurs. Zou manlief nooooooit hiermee naar toe nemen, hij wordt gillend gek Ga lekker met mijn moeder, zus en schoonzus
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest icm de huishoudbeurs. Was toen net 12 weken zwanger. Vond het erg leuk, maar zou mijn vriend er echt geen plezier mee hebben gedaan. We zijn nu met een groep meiden gegaan. Je moet er wel rekening mee houden dat het erg druk is, als je daar niet van houdt zal ik al niet gaan. Veel leuke dingen gescoord, en inspiratie opgedaan. Hoeveelheid dat je gratis krijgt valt wel mee, was vorig jaar niet erg veel in elk geval. Maar toch een aantal leuke dingetjes. Ook voor een klein bedrag (dacht 5 euro) een leuke kruidvat tas met spullen er in die echt handig zijn en nog meer van zulke dingen. Dit jaar ga ik weer, maar twijfel nog of ik dochter meeneem. Ik denk het wel aangezien we in het noorden wonen en ik dus echt een hele dag weg ben. Waarschijnlijk neem ik haar dus lekker mee in de draagdoek. Dit jaar zullen we vooral het deel van de huishoudbeurs doen, omdat er nu geen zwangeren zijn bij het groepje.