Negenmaandenbeurs; een aanrader?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tacita, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik vond het erg tegenvallen. Vooral veel nieuwe producten en goedkoop is het ook niet. Geen leuke acties imo.

Ik was blij dat je met negenmaandenbeurs kaartje zo door mocht lopen de hhb in. Anders had ik het echt zonde van mijn geld gevonden.

Dus een antwoord op je vraag: een aanrader... nee

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ditte. Eens maar nooit weer ervaring! :cool:

3. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Ik vond het hartstikke leuk! Als het even kan, ga ik dit jaar ook weer :)

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik vind er niks aan. Ben één keer geweest (ruim 2 jaar terug), maar vond veel dingen best duur en ook veel reclame.

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Vond het juist helemaal niet druk, maar ben dan ook op een dinsdagochtend begin middag geweest.

6. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het scheelt, ik ben dan nog steeds heel pril zwanger (net binnen 1e trimester nog ), dus waggelen hoef ik nog niet. En mijn gezondheid is niet top maar daar moet ik het wel mee redden die ene dag ;) Alleen voor ons komt het reizen er ook nog bij (wonen helemaal in het oosten van het land), want ivm onze hond kunnen we er geen overnachting bij boeken ;)
    Mijn voordeel: VL is helemaal in de wolken en het type man dat normaal ook kledingwinkels enz mee in gaat. Dus vandaar dat ik dan toch mijn hoop nog een beetje gevestigd had op hem. En misschien is het voor hem wel leuk om mijn schoonzus en zwager mee te vragen, maar allemaal nog een ???
    Kreeg wel een vip aanbieding per mail binnen voor 49 euro: parkeerplaats bij entree, koffie /thee, lunch, een verrassing, vip garderobe enz. Dus vandaar dat ik het nu eens meer de overweging waard vond :p
    Maar vind het wel leuk om jullie reacties te lezen!

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja hoor superleuk!

Ben de eerste keer met mijn man geweest toen ik zwanger was van onze eerste. Veel spulletjes gekocht en gekregen.
    De tweede keer met een vriendin mee geweest die toen net bevallen was en toen vond ik het ook hartstikke leuk.

Dus ik zou zeggen... gaan!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ga ieder jaar ookal ben ik niet zwanger heeerlijk ! Maar mijn man meenemen? NOOOOOITTT!!! Veel te druk en hysterisch voor hem ;)

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik ga met de aanstaande oma's!
    Heb er echt zin in.
    We hebben de vip kaarten gekocht :)

Hebben er nog 1 over van de 2=1 actie dus als iemand 1 vip kaart nodig heeft kan ie pb sturen ;)

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.171
    113
    Never nooit meer :cool:

11. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    In 1 woord: VRESELIJK!!!!

Maar ik hou niet van drukte, voetje aan voetje lopen en al die onzin aanbiedingen. Daar zou ik mijn geld nooit meer aan uitgeven.

12. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb je pb gestuurd ;)

13. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ja leuk! Maar of het leuk is voor de as. papa.. Mijn vent zou het iig verschrikkelijk vinden! Heb je geen gezellige vriendin, (schoon)moeder of (schoon)zus die met je mee wilt? Vind het meer een vrouwenbeurs eerlijk gezegd.

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik hoop dit keer voor het eerst te gaan, samen met mn schoonzus! We schelen 3 weken in zwangerschap, dus das wel erg leuk! Mits we ons goed genoeg voelen om daar een hele dag te gaan slenteren natuurlijk :p

15. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Het lijkt me wel leuk, maar ik ben dan 36 weken in verwachting dus vraag me af of het verstandig is. Dames met ervaring hierin? (naar de beurs terwijl je zo'n 36wk zwanger bent)

16. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Echt veel te druk.
    Vreselijk al die trolly's
    Kan bijna nergens zitten!

17. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik vind het helemaal niets.... ik vomd het veel te druk en ga echt niet sjouwen met die aanbiedingen die je in de winkel vaak ook wel tegenkomt. Mijn man zou het er helemaal vreselijk vinden en alleen in de foodhal zijn:D

18. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik zou met een collega gaan, en toen werd ik zwanger. Ik ben dan 37 wkn zwanger en denk niet dat ik dat volhoud. Ik was graag gegaan..

19. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik ga nu dit jaar ook naar de 9 maandenbeurs en erna naar de huishoudbeurs.ben benieuwd hoe het is op de 9 maandenbeurs.onze dochter is dan 4 maanden.kijken of ze er wat leuks hebben. Babyspullen kijken vind ik nog steeds erg leuk. Vorig jaar de dag dat we naar de huishoudbeurs gingen had ik een positieve test, had er toen ook graag willen kijken op de 9 maandenbeurs maar ging met mijn moeder en die wist natuurlijk nog van niks! Maar dit jaar kunnen we samen gaan :D

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jahoor te doen ! Gewoon vaak zitten :)

Deel Deze Pagina