Tip: bij de kruidvat kun je nu bij bepaalde actieproducten het tweede kaartje voor de huishoudbeurs gratis krijgen... En daarmee kun je ook de 9 maanden beurs bezoeken
Ik twijfel heel erg of ik moet gaan, weet niet of ik rond die tijd het volhoud om de hele dag op pad te zijn (is voor mij ook 2/2,5 uur reizen), en aangezien een middagje de stad in nu al zwaar is, denk ik niet dat ik mijzelf er echt een plezier mee ga doen. Hoor ook veel verschillende dingen, de een vind het echt vreselijk en de ander zegt dat het wel leuk is om te kijken (maar dan vind ik het niet echt de moeite waard denk ik).
Ik vind het helemaal niks haha. Ik ben vorig jaar geweest toen ik zwanger was. Ik vond de stands niet echt iets toevoegen (maar ja ik weet altijd heel goed wat ik wil wel wat dingetjes gekregen maar het meeste was foldermateriaal of in elk geval spul waar ik niks mee doe uiteindelijk en de huishoudbeurs.....dat vond ik echt VERSCHRIKKELIJK. Maar dat ligt waarschijnlijk eerder aan mij. Ik zougewoon gaan, dat heb ik immers ook gedaan. Ik was zwanger helemaal happy en ik wilde ook lekker naar de negenmaandenbeurs. Maar ik doe het niet meer. Ik ben geen beurzenmens veel te druk en onzin aanbiedingen. Oh nee mijn man zou het echt vreselijk vinden. Zelfs mijn zus (vrijgezel geen kinderen maar wilde graag met mij mee) vond het verschrikkelijk haha
Ik vond het echt super saaaai! Hoop reclame, druk en vol met te dure dingen die je toch niet nodig hebt
Ik ben de laatste 2 jaar geweest en ga komend jaar weer. Ben 3 jaar geleden 1 week voor de beurs bevallen en baalde dat ik niet heen kon. Als je in het weekend gaat is het stervens druk. De donderdag en vrijdag overdag vallen wel mee. Zitplek valt inderdaad tegen. Vorig jaar was ik 22 weken zwanger volgens mij en vond het wel slecht gesteld met zitplekken. Ben uiteindelijk bij de friso stand waar ik een gratis echo kon laten maken echt een half uur blijven zitten! Mijn man zou ik nooit meenemen, vindt hij helemaal niks! Je had zijn ogen moeten zien toen ik vroeg of hij vrij wilde nemen ivm de negenmaandenbeurs... hij keek zo verschrikt en toen ik expres daarna pa toevoegde dat hij vrij moest nemen zodat ik onze dochter niet mee zou hoeven nemen was hij als een kind zo blij! Aanbiedingen vielen mij overigens ook tegen. Al had de Lief! Kraam mooie aanbiedingen, pampers had ook mooie aanbiedingen en nog een paar. Maar was best teleurgesteld dat koeka o.a. maar 20% korting gaf, dat krijg je ook regelmatig bij reguliere winkels
Ik ga wel. Als mijn misselijkheid dan inmiddels wat is afgenomen. Ga samen met vriendin en we gaan dan altijd samen naar de huishoudbeurs en negenmaandenbeurs. Maken we echt een dagje uit van. Heel suf misschien, maar we gaan dan met zo'n busreis. Die zet je echt voor de deur af. Wij vinden het ideaal. En als je de chauffeur lief aankijkt, kun je met hem overleggen over bagage halverwege de dag even in de bus leggen of even rusten in de bus als je zwanger bent. Zie ik regelmatig gebeuren. Ben dit jaar benieuwd naar de flessenwarmer van Difrax en een babyfoon met camera. Volgens mij staan daar elk jaar wel stands van, dus dat gaat vast goed komen.
Ik vond het veeel te druk en verder niet heel veel toevoegen. Gezellig dagje uit met m'n moeder gehad, dat wel ! Best leuk om een keer meegemaakt te hebben hoor. Maar ik houd niet zo van hele erge drukte ben ik toen maar weer eens achter gekomen.. Ik zou niet nog een keer gaan denk ik.
Is het te doen met een kinderwagen met reiswieg erop? Ik wil er ook graag heen, maar sta op springen. De kleine zal dan dus ongeveer 1 maand oud zijn en nog afhankelijk van borstvoeding (als alles volgens planning gaat). Ik moet dus wel ergens kunnen voeden en overal met de kinderwagen kunnen komen zonder dat die omver gelopen wordt!
Ik snap werkelijk niet dat je met een pasgeboren baby naar zo'n beurs wilt gaan. Maar goed ik zou vorig jaar met mijn schoonzus gaan, alleen kreeg ik begin februari een miskraam dus we zijn thuisgebleven.
Ik twijfel ook heel erg hoor. Het wordt mijn 1e en geen idee of ze tegen die drukte kan. Misschien sta ik na 5 minuten weer buiten. Beursen die ik ken zijn altijd ruim opgezet maar waren altijd op andere locaties en niet zo druk. Als ik de verhalen hier lees, is het heel krap, daardoor waarschijnlijk erg warm en met kinderwagen niet te doen. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Als het door meerdere afgeraden wordt, ga ik ook zeker niet. Kindje is belangrijker, maar ik ben ook niet iemand die een paar maanden thuis blijft zitten, dus de zal snel gewend zijn aan regelmatig de deur uit.
Twinkle, ik denk dat je je kindje er geen plezier mee doet. Ik ben dus 1 keer geweest en wat had ik een medelijden met al die pasgeboren baby'tjes. Het is echt erg druk en veel mensen die voor je voeten lopen zeg maar. En het is warm door die mensenmassa, vond ik ten minste. En lekker erop uit trekken met je kindje, vooral doen! Maar dan lekker naar plekken waar er niet zo ongelooflijk veel prikkels zijn.
ik ga al jaren, ook een paar jaar tussendoor niet. vorig jaar ook niet, kon het niet opbrengen na mn mk.... dat we net samen woonde ging ml gewoon mee. die houd wel van shoppen en was zelfs een keer beledigd dat ik met vriendin ging hihihi. dit jaar ga ik met een vriendin waar ik al een aantal keer mee ben geweest. dit keer is zij zwanger van de eerste en is mijn kleine ventje 7 weekjes die gaat dus gewoon mee. op de 9 maandenbeurs zijn speciale voedingsplekken. ik denk alleen wel dat ik mn mn ons laat afzetten, ik vind de shuttle bussen maar naadje met een kinderwagen en hoewel ik de draagdoek denk ik ook meeneem is de wagen wel mooi makkelijk voor eventuele aankopen.