Ik heb aan de bevalling een aardig buikje en benen over gehouden. Nu heb ik een winkel gevonden die fitnessapparatuur verhuurt. Maar wat voor een apparaat kan ik nu het beste huren? Een roeiding een fiets?
Het beste is elke dag een half uurtje tot uurtje wandelen, maar dat is nu moeilijk met het weer daar. Kun je maar één apparaat huren? Anders zou je de ene dag kunnen roeien en de andere dag fietsen en zo om en om.
ik heb een crosstrainer , en ben er heel blij mee mijn buikje is al heel wat verminderd, en de kilo's gaan er ook gemakkelijk af
Ik heb zelf ook een crosstrainer Ik heb ooit gehoord dat je de eerste 20 minuten van je workout eigenlijk alleen maar suikers verbrand en daarna pas de vetten... Dus ik sta 40 minuten per keer op dat ding Of ik doe eerst 20 min fitness (wij hebben van die gewichten enzo) en dan ga ik daarna nog 20 min op de cross trainer... het gaat erom dat je hartslag omhoog gaat, dan ga je vet verbranden. Dus je kunt gaan fietsen, rennen wat je maar wilt... succes ermee iig!
Een crosstrainer is het meest effectief, en daarna flink veel sit ups doen! Alleen cardio heeft geen zin hoor.