Negenmaandenbeurs Joolz

Discussie in 'De lounge' gestart door loutjelou, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Is er iemand naar de negenmaandenbeurs geweest en heb je iets van een aktie bij Joolz gezien?

Ik las ergens op internet dat iemand haar Joolz op de negenmaandenbeurs met € 200,- korting had gekocht. Dat lijkt me de moeite waard voor een kaartje van € 18,-.

Kan iemand dit verhaal bevestigen? Dan zou ik morgen nog even kunnen gaan!

Alvast bedankt!!

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik ben vandaag op de 9 maandenbeurs geweest en ze hebben een gave special edition van Joolz echt super.
    ik heb nergens gezien of gehoord dat er 200 euro korting was maar je er wordt elke dag wel een Joolz verloot.
    de special edition is wel heel scherp geprijsd met voetenzak en luiertas voor 999 euro en dan mag je gratis ook nog een stoelverkleiner voor het zitgedeelte, een grote boodschappentas of een UV filternetje gratis uitkiezen. (maar dat uitzoeken is bij alle Joolz kinderwagens)

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Is dat soms die nautic versie tuttie?

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb geen antwoord op je vraag maar heb even die nautic gegoogled maar wat een gave kleur! Wij hebben deze:

Blue Badger: What's New With The Joolz Bloom

Ik ben helemaal fan van joolz en ze hebben altijd super gave kleuren! Hopelijk is het waar van die korting, altijd mooi natuurlijk.

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ja en hij is echt super.
    had al helemaal in gedachte dat wij voor een zwarte Bugaboo zouden gaan maar begin nu wel heel erg te twijfelen :D
    niet alleen om de kleur maar ook omdat wij allebei vrij lang zijn en de bugaboo wel laag vinden.
    maar gelukkig hebben wij nog even om een beslissing te nemen, eerst wordt het morgen een hele spannende dag

6. noukie89

noukie89 Niet meer actief

sorry maar als ik zie wat de prijzen zijn
    dan denk ik zijn we met elkaar helemaal gek geworden dat betaal je toch niet voor een kinder wagen

ik vind max 500 en dat geef ik er nog niet eens voor uit

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    klopt hij is wel aan de prijzige kant voor 999 euro maar daar zit de voetenzak en luiertas bij in.
    als je voor 19 maart een Joolz besteld (kan ook een Joolz Day van 699 euro) dan mag je er gratis een grote boodschappentas, een uv filterdoek of een zitverkleiner erbij uitzoeken.
    dan scheelt het niet zoveel als je een Day van 699 uitzoekt of een special edition (als die mooier vindt natuurlijk)

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland

Mee eens hoor!

9. Rono

Rono Niet meer actief

Hmm ik vind em erg lelijk vooral het bruine leer... En ik vind em meer voor een jongen dan een meisje!

Wij hebben de joolz day black frame en de rest silver besteld :)

10. tulip

tulip Niet meer actief

maar wat voor kinderwagen heb je dan beneden de 500 euro??

ts, wat een gave wagen, ben benieuwd of je hem nu nog gaat kopen vandaag.

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    tulip.. ik heb een mutsy.. 399 was ie.. alles erop en eraan :) dus het kan prima hoor.. voor onder de 500

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb ook een mutsy, maar die was echt niet zo goedkoop, wat voor 1 heb jij??? Ik een 4 rider.

13. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Idd! En op mp vind je ook vaak nog hele mooie voor een leuke prijs!

14. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik had laatst een joolz day gewonnen. Zandkleur met alles erop en eraan. Die heb ik verkocht voor 600. Helemaal nieuw in doos.

15. noukie89

nou een prima kinderwagen hoor met alles dr op een en aan
    ik vind het echt van zotte dat mensen zoveel geld uitgeven voor zo'n wagen daar kun je 3 gezinnen in afrika een jaar mee helpen

16. tulip

tulip Niet meer actief

ja dat snap ik een prima kinderwagen.;) Ik vroeg mij eigenlijk af welke dan, merk bv.

17. noukie89

18. tulip

tulip Niet meer actief

oke, daar had ik nog nooit van gehoord eigenlijk, van safety first.

19. noukie89

20. tulip

tulip Niet meer actief

maar niet elke wagen zal even goed zijn neem ik aan. Je zult ook wagens hebben die na een jaar misschien wel aan vervanging toe zijn.

Deel Deze Pagina