wieltjes zullen vervangen moeten worden maar ze vallen heus niet naar een jaar uitelkaar hoor maar ga eens naar een babydump of iets dergelijks daar hebben ze genoeg op gebied van kinderwagens
Duur betekent ook niet automatisch beter hoor Ik denk dat het er ook heel erg vanaf hangt hoe vaak je de wagen zal gebruiken en welke eisen je stelt. Persoonlijk vind ik veel kinderwagens overpriced. Nu zullen sommigen zeggen 'maar ik wil het beste voor mijn kindje', en dat snap ik heel goed. Maar ik heb zelf heel erg het idee dat me een oor wordt aangenaaid met die dure kinderwagens. Je betaalt voor de naam/status. Mijn broer en schoonzus hadden een kinderwagen gekocht voor nog geen 250 euro, en hebben er 3 kindjes in gehad. Er is niets aan kapot gegaan, nooit iets hoeven vervangen, en reed fantastisch. Ik zou de wagen hebben gekregen, als ze hem niet net hadden weg gedaan voor ik wist dat ik zwanger was. Dus dat goedkoop(er) automatisch slechter is, ben ik het niet mee eens.
@Noukie69, prima dat jij er niet zoveel geld voor uit wil geven. Maar ik vind onze bugaboo echt elke cent waard. Een vriendin van mij heeft een goedkope kinderwagen en als je de bugaboo gewend bent dan loopt dat ding echt belabberd. Ach tja het is net hoeveel geld je hebt en je ervoor wilt uitgeven. Ik weet in iedergeval wel dat ik mijn bugaboo straks goed door kan verkopen.
Moest je daarom OOK nog even een ander topic openen om te vertellen dat je daar 3 gezinnen voor kan voeden in Afrika? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/258903-geef-jij-kinderwagen.html Wat is nu eigenlijk je punt?? Iedereen moet toch zelf weten wat ze er voor uitgeven. Please....................