ik was er gisteren ook. Ik vond het best wel druk, je struikelde echt over al die tassen die mensen meenemen. Maar zeker wat leuke dingen gekocht. Ik heb ook een echo laten maken, bij echowonder, dit vantevoren geregeld. Alleen de kleine lag lekker dwars, op de buik met het gezicht naar mijn rug. De 3d kregen ze niet goed in beeld, daarom wel netjes geld terug gehad.
Ik vond het ook echt heel druk gisteren,poeh poeh! Natuurlijk ook de huishoudbeurs op geweest en in de hallen waar je dingen kon proeven was het 1 gekkenhuis. Ik vond het leuk om eens mee te maken maar ik heb al gemerkt dat ik er geen type voor ben. Die trolleys overal, ik dacht dat ik gek werd. Zoooo irritant!!
Ik was er gisteravond met 3 vriendinnen, de eerste hal was kokend druk, de tweede was goed te doen.. Helaas ben ik net te kort zwanger om echt dingen aan te schaffen of uit te proberen, dat komt nog wel. Leuker als je weet of het een jongetje of meisje wordt. Wilde wel een echo doen maar dat zat allemaal vol en kon gistermiddag ook niet meer reserveren, moest voor woensdag.
Dit dus haha. Ik vond het ook heel iritant, en die mensen liepen ook voor geen meter door En dan half tegen die trolleys aankomen haha.
De echo's waren al heel duidelijk bij mij. Van alle kanten gekeken en nergens was er iets te zien wat op een piemeltje leek. Wel "3 streepjes" te zien Ze zei dat ze nog geen 100% mocht zeggen, maar zeker wel 90% zeker. Weet je nog wie er bij jou de echo deed?
Wij zijn gister heen geweest, met 4 zwangeren. Vond het gezellig druk. Tuurlijk lopen er veel mensen. Lief en stoer had 50 % korting, maar de kleine maatjes wel veel weg. 74,80 86 in overvloed. ik vond het erg leuk!!
Ik heb vandaag 2,5 uur in de file gestaan om de auto kwijt te kunnen, waar een gekkenhuis! We zijn van ellende naar huis gegaan. Ik koop echt NOOT MEER een kaartje
Een vrouw met donker lang haar en een soort pony. Ze dacht een meisje te zien maar gaf geen zekerheid. Ze riep haar collega erbij, blond en beetje stevig, die zei steeds 'ik neig maar een meisje'. Ze zeiden ook dat ik Of maar niet alles roze moest shoppen Ze zagen twee platte streepjes? Ik had werkelijk geen idee waar ik moest kijken... Ik was voor de echo al wel nieuwsgierig, maar nu kan ik het haast niet houden! Overal aan het zoeken waar ik zsm een geslachtsbepaling kan laten doen, haha!
Vandaag geweest. Voor het eerst. Parkeren was drama!!! Pendelbussen vreselijk! ! Verder op de beurs viel het mij mee. Was indd ruim opgezet. Huishoudbeurs was gekkehuis daar ben ik maar niet naar toe gegaan. Wel vond ik de inhoud van de beurs tegenvallen. Ik bedoel dan dat als je naar een babydump gaat je ook alles al ziet wat ze nu aanboden. Ik miste heel erg de draagzakken...overal doeken maar geen zakken. Alleen van stokke...en die wil ik niet!! Ik had wel verwacht dat er iets met ergonomische draakzakken zou staan...dat vond ik jammer! Verder was de lief! Stand zooo druk dat de kasse rij drie stands verderop begon... ik ben maar niet eens gaan kijken. Hahaha Je hoeft er niet heen te gaan voor extra aanbiedingen. ..nu deed ik dat ook niet hoor....alles is zelfde prijs als in de winkels en online. Dus lief koop ik dan wel online. Woezel en pip vond ik wel erg leuk om te shoppen hahaha. Nijntje ook leuk...en de nijntjes koekjes waren daar dus wel als leuke aanbieding en heb ik dus voor me dochter ingeslagen...zij is er dol op haha. En de pyamapapjes van nestle waren ook spot goedkoop dus daar ook wat van ingeslagen..aangezien ze die ook elke dag drinkt. Leuk dat je een gratis trolly krijgt....ben blij dat ik het pas gekocht heb toen ik wegging want indd bij de uitgang begaf die trolly het al...en nee er zat verder niks in alleen die papjes...dus die heb ik meteen in de prullebak gegooid hahaha. Verder leuk dagje weg met als resultaat dat ik zo me bedje al in gaat. Baal wel echt nog van die draagzakken...had ze graag even gezien en gevoeld...via internet is dat zo lastig kiezen.
Bij babybij kan je draakzakken (en doeken) lenen om uit te proberen! Echt heel handig. En nu met linkje: Doekenbieb : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb
Wij waren er om 10 uur was heel erg druk maar wel super gezellig met de aanstaande oma's ( moeder van vriendin wat zwanger is en mijn moeder)
Bij mij was het die stevige blonde vrouw, Allison heet ze geloof ik, zij is de hoofdverantwoordelijke van 1 van hun vestigingen zei ze. Misschien omdat jij nog wat vroeger dan mij bent, dat ze het nog niet met zekerheid hebben kunnen zeggen. Ik moet zeggen dat wij ook over een paar weken opnieuw ergens een pret echo laten doen hoor! Just in case.. Hahah
Gister geweest.....eens maar nooit weer. Parkeren was duurder dan de kaartjes. Moesten ook met de bus heen en weer, parkeerplek rondom de RAI was vol. Wat een commercieel gedoe. En druk! Als zwangere had ik graag even ergens willen zitten tussendoor. Maar dat kon alleen daar waar je wat kunt eten of drinken. En tja, dat zat bomvol. De kraampjes kon ik niet bekijken omdat er zoveel mensen omheen stonden. Vreselijke gladde verkooppraatjes, bah. Wachtrijen voor de toiletten... Heel veel geklaag maar wat een vreselijke dag. Nee, nooooooit meer
O ja en wat ik ook verschrikkelijk vond waren al die pasgeboren baby's die massaal werden meegesleept naar zo'n hectische beurs. Arme kindjes...
Mee eens!!! Al die zielige kindjes....ik hoorde iemand zeggen dat haar baby net een week oud was ik dacht mijn god wat doe je hier...ga thuis genieten vanalles!!
Ik ben op een woensdag geweest. Ik vond het super leuk, veel folders en tijdschriften, dus lekker lezen. Wij gingen gewoon om lekker te snuffelen en producten te bekijken. Woensdag kon je goed doorlopen en alle kraampjes goed bekijken. Hartstikke leuke dag gehad!