Negenmaandenbeurs: yay or nay?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Evi88, 14 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Toch fijn om te weten dat ik een tokkie ben o_O

Ik vond het wel leuk. 1x geweest toen ik zwanger was. Nog een gratis echo gehad :)
    Verder vond ik het wel meevallen met de drukte en de reclame enzo.

En vorig jaar naar de hhb geweest en nog kort rondje over de 9 maanden beurs.

Je moet van beurzen houden anders niet gaan. Ik had dit jaar ook willen gaan maar ja 21 februari uitgerekend :D dus lijkt me niet verstandig haha.

MLady vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hahaha nou de 9 maanden beurs is in elk geval nog een beetje hip. ;)

Op de ouders natuurlijk beurs zijn maar 750 kaartjes beschikbaar dus dat is ook alleen voor kleine merkjes interessant. Denk dat het grootste wat er staat Tula is. Misschien is jet best leuk om te gaan maar de organisatie is echt drama.

Ben wel benieuwd. Moet dit jaar voor het eerst met werk naar de 9maanden beurs. Gelukkig hoef ik niet in de drukte te staan want dat lijkt me drama.

3. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Ik vind de negenmaandenbeurs ook niet zo leuk. Heel erg druk, weinig vernieuwende producten en wat ze verkopen is niet zo mijn smaak. Misschien is het 'We are pregnant event' van Prenatal een alternatief is? Duurt nog wel even, want is pas weer in november 2018.

4. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    936
    577
    93
    Ik ben zelf nooit bij de negenmaandenbeurs geweest. Dit jaar lukt dat sowieso niet, want ik ben nu 34 weken zwanger. Maar we zijn wel bij de we are pregnant beurs geweest. Ik vond het echt heel leuk en mijn man ook. Het is overzichtelijk, leuke kramen en producten. Was toen iets van 22 weken zwanger, dus was ook het perfecte moment. We hebben daar het eerste pakje gekocht voor onze kleine.

Deel Deze Pagina