negenmaandenbeurs

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Me26, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vond het verschrikkelijk! Parkeren was vol dus moest met overvollr pendelbussen terwijl ik zwanger was. Ook de drukte en de chaos op de beurs trok ik niet. Al die hysterische vrouwen en dan die mannen die mee moeten en alleen maar in de weg staan. Heel eerlijk tezegd vind je er dezelfde producten als in een goede grote babystore. Maar je hebt wel een paar leuke aanbiedingen. Ik heb er zelf niet veel aan gehad toen. Maar misschien gewoon niet mijn ding. Beetje hetzelfde als shoppen in de stad op zaterdag als heel Nederland gaat is ook niks voor mij. Foutje van de beurs is dat het gelijkertijd valt met de huishoudbeurs. Misschien vooraf even kijken welke stands en merken er staan en waar je voor wilt kijken. En misschien en rustige dag tijd proberen te vinden. Good luck.

2. senta

senta Niet meer actief

Volgens mij is dat geen foutje maar bewust wordt al vanaf het begin gecombineerd ennjevkan ook beidrn op.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat is juist het leuke :D

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zat nog te twijfelen maar nu ik weet dat dan ook de huishoudbeurs is blijf ik echt ver weg van de RAI. Ik ben de 26ste uitgerekend dus het leek me eigenlijk ook al niet zo'n goed plan...

5. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0

Die beurstas is wel leuk, maar de inhoud vind ik niet bijzonder, zit vooral veel reclame in en een aantal bladen.. verder een paar proefdingetjes ofzo, toch neem ik hem wel elke keer, omdat ik het opzich wel leuk vind! :)

6. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Ik kijk tegen die tijd wel of ik het red om te gaan of niet. Moet dan nog 2 maanden. Vorig jaar had ik gratis avondkaarten via de kruidvat. Als je zo voordeelpas had van hun, kon je het gratis aanvragen!

Ik vond het veel fijner in de avond omdat het een stuk rustiger was (behalve bij de huishoudbeurs/food). Hopelijk heeft kruidvat dit jaar weer zo actie !

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Waar kan ik die nieuwsbrief aanvragen?

8. eline23

eline23 Niet meer actief

Heb al veel over de beurs gehoord, maar is het nou echt zo dat je er veel gratis dingetjes kan krijgen??

Ben nog niet zwanger, maar als blijkt dat ik eind deze maand toch zwanger ben,gaan we er waarschijnlijk wel heen.

Zijn er ook veel kortingen op bijv. Zwitsal en Pampers?

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind de huishoudbeurs juist wel leuk ook. Koop daar ook vaak vanalles. Lekker proeven en leuke aanbiedingen, ook schoonmaakspul enzo.

Enne ik maak me ook schuldig aan die irritante karretjes, maarja veel beter als sjouwen. ;)

Ik denk dat ik m'n kind thuis laat inderdaad. Het voordeel is dat je dingen aan en op je wagen kan hangen en leggen, maarja veel te druk en onrustig. Vind het zelf al mega vermoeiend, als ik dan ook eenmaal thuis met een onrustig kind zit word ik ook niet vrolijk van. ;)

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Eline: je kan best veel gratis krijgen! Zolang je maar van te voren aanvraagt bij al die fabrikanten, volgt vanzelf meer info over.

En ik heb vorig jaar pampers maat 1 en 2 samen voor 11 euro gekocht, en pampers doekjes 3 pakken + bewaardoos voor 5 euro.

Zwitsal aanb niet gezien volgens mij?

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Kruidvat heeft al jaren de actie dat je gratis avondkaart kunt krijgen.

12. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou wie weet loop ik hardstikke overtijd en haal ik mijn moeder over een avond te gaan! Rolstoel mee en de auto in de parkeergarage!

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Iemand enig idee welke dag je het beste kan gaan? Lijkt me dat in het weekend het harstikke druk is.

14. Melief

Melief Niet meer actief

Wij zijn afgelopen jaar geweest en ik vond het een verschrikking!
    Mijn moeder zat in een rolstoel en werkelijk waar hoe asociaal zijn mensen :$ Ik zou er dus ook nooit met een baby heen gaan...
    Gratis echo was wel leuk en heb ook wel wat leuke dingen gekocht maar ik ga er nooit meer heen ;)

15. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    In prencipe maakt het denk ik vrij weinig uit of je in het weekend of door de weeks gaat.. het is bijna elke dag wel hardstikke druk daar vanwege de huishoudbeurs.. Ik ben daar vaak ook door de weeks heen geweest maar omdat het zo populair is is het altijd wel druk.

Heel veel mensen nemen er ook vrij voor..:)

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Bladen zijn altijd welkom, is leuk om te lezen!:D

17. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vond het super leuk! Veel gratis dingen en mooie aanbiedingen! Ik zeg: trolley mee! ;)

18. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik ga er heen met een vriendin die afgelopen jaar moeder is geworden. Nu heb ik me aangemeld voor de nieuwsbrief, kreeg net een email voor de actie van de toegangskaarten. Haal er alleen niet zo snel uit of ik er mee naar de huishoudbeurs kan. En je kunt de hele dag met die kaart naar binnen?

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Maria: ja dat klopt. Er is 1 entree en dan kan je alle vloeren op. Dus ook huishoudbeurs. Eenmaal binnen is alles open :)

20. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    ik ga denk ik ook 2 kaarten bestellen voor de 9maandenbeurs is leuke aanbieden 2 voor de prijs van 1 :D

@ Maria1983.. Je kan daar ook gewoon mee naar de huishoudbeurs is 1 ingang en je kan er gewoon heel de dag blijven. ben zelf ook vaak op de 9maanden beurs geweest toen ik kwam voor de huishoudbeurs.

Deel Deze Pagina