Valentijnsactie, wat vinden jullie hiervan?

Discussie in 'De lounge' gestart door LaVitaBella, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ja, ik ga straks thermea Son bellen.
    Die hadden vorige week vrijdag een Valentijnsactie, waarbij 3 harten die dag verstopt lagen op 3 verschillende locaties. 1 hint was ; Zoet van buiten en binnen.
    Ik donderdagavond meteen opgezocht hoelaat ijssalon en chocolaterie De Dames op gingen. Dus ik sta daar vrijdagmorgen braaf om 10.01 binnen, was de 2e klant.
    Meteen ging ik op zoek naar dat hart en vroeg aan het meisje achter de balie of er bij hun toevallig dat hart was verstopt. ...'Nee, wij weten van niks....wel een leuke actie trouwens!' Samen met mij heeft ze nog meegedacht over andere locaties, dus ben vervolgens nog naar 2 bakkerijen gereden maar daar wisten ze ook van niets.

Ach ja, jammer dacht ik.
    Zie ik gisteren op de Facebook pagina van de sauna dat er een hart gevonden is in de Dames, die ijssalon ?! Huh, hoe kan dat nou dacht ik meteen en heb de Facebook pagina van de sauna nog eens helemaal doorgespit...
    Ik gisteravond de sauna gebeld en kreeg een leuke vrouw aan de telefoon, zij heeft ze harten donderdagavond wel ingepakt maar haar collega zou deze gaan verstoppen.

Ben ik nu zo moeilijk?
    Ik vind dat deze harten VOOR de openingstijden verstopt hadden moeten worden en dus niet tussendoor. Dan hadden ze die aanwijzingen niet al op donderdagavond moeten geven maar vrijdag een keer overdag.
    Ik was als 2e klant bij die ijssalon en iemand anders loopt er (waarschijnlijk 's middags ofzo) mee weg....beetje jammer.
    Vandaag kon ik diegene bellen die daarover ging, dat ga ik dus ook doen.
    Nooit geschoten is altijd mis toch?
    Oja, de prijs was 30 dagen gratis sauna .
    Die hoef ik niet te winnen, maar een avondje gratis sauna met mijn vriend of een vriendin zou wel welkom zijn !

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Je hebt dus niet gewonnen, jammer. Maar er zaten toch geen voorwaarden aan het verstoppen? Dat mogen zij toch bepalen?

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tsja, het is inderdaad wel een beetje jammer... Maar helaas... Zou me er niet zo druk over gaan maken ;)

4. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik zou er inderdaad wel een sauna uit proberen te slepen. In feite was jij de eerste die daar was en ik zou inderdaad ook verwachten dat het er al had gelegen.
    Is hun eigen schuld dat het zo onduidelijk is toch?
    Succes ermee :)

5. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Oh, ik hoef niet perse te winnen hoor.
    Maar acties moeten wel duidelijk en eerlijk zijn, in mijn ogen was dit dus niet zo.
    Er waren in totaal 3 harten verstopt.
    1 persoon heeft er 2 'gevonden' ....vind ik persoonlijk ook een beetje verdacht... ;)

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik Vind ook dat als de winactieve van start gaat en er hints komen, moeten Ze er ook liggen en niet pas een tijdje erna.
    Ben het helemaal met je eens, gaat ook niet om de win, maar om het principe..

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik vind dat jij gelijk hebt.
    Op het moment dat ze hints gaan geven, dan moet de prijs al op locatie liggen.
    In principe ben jij gewoon de eerste.
    En het is toch zuur, dat iemand anders er dan met de prijs vandoor gaat ;).
    Best leuk, 30 dagen gratis sauna:D.

8. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Dan zouden ze aan mij een heel slechte hebben, zou hen daar zeker op wijzen:D.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    maar je weet alleen dat het hart daar is gevonden, niet door wie en wanneer.

Je schrijft ook dat je de tweede klant was, dus er bestaat een kans dat de klant voor je het hart heeft gevonden.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ze vroeg toch aan de medewerker of hun een hart hadden waarop hun zeiden: Nee, wel leuke actie trouwens

Neem aan dat als diegene voor haar dit had gewonnen dat ze dat wel hadden gezegd.

11. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Die 1e klant stond voor me en heeft alleen 2 doosjes chocolade gehaald ;).
    Ben nu aan het bellen, ben benieuwd!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben ook erg benieuwd, want deze actie klopt natuurlijk voor geen meter.

13. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik ben een beetje klaar met acties. Lokkertjes zijn het vaak.

Ik heb laatst via fb meegedaan aan een like en share actie. De desbetreffende prijs is totaal door 10 mensen geliked en geshared plus dat je vrienden moest worden.
    Het duurde al erg lang voordat de prijswinnaar bekend werd gemaakt.
    Na 3 dagen kwam er iemand uit die geen vriend was en ook niet tussen de delers stond.
    Bij de vraag hoe dat nou toch mogelijk was kreeg ik geen antwoord maar werd verwijdert ;) zegt genoeg.

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    agree

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    en??

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ben ook benieuwd!!

18. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Persoonlijk snap ik niet wat je hiermee wilt bereiken. Ja jammer dat ze het later hebben verstopt, maar kom op zeg.. ;);)

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit, het is een stom spelletje pff. Waar maken mensen zich toch druk om?

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tsja vind dat knap lullig..

Deel Deze Pagina