JAAAA moest nog kaas halen en MOEST dus ook maar negerzoenen mee wel echte van Buys die smaken het beste (zijn overigens nog goedkoper dan die van C1000 eigen merk beiden 1,29 en bij buys krijg je er 12 en c1000 maar 9... vreemd he) en die van buys heeft tegenwoordig minder calorieen (niet dat we daarop letten met onze zwangerschappen ) heb er nu 2 op en ga me nu beheersen.... hoop ik hmmmmmm zo lekker
ohhhwww lekker! Die heb ik al lang niet gehad! Bij de volgende boodschappen maar eens een pak meenemen! En voor jou, lekker van smullen dus!
uuuhm.. normaal houd ik niet eens van die dingen.. maar zal wel een zwangerschaps-ding zijn.. NU HEB IK ER OOK TREK IN! Mag dit topic gesloten worden om het gevaar voor extreem dichtgroeien voor zwangere lezeressen??? hahaha
hahaha, wat leuk om te lezen allemaal! Nou ik heb mijn pak ook alweer leeg,, Ben nu over gegaan op een zak spekkies, heb er een paar gehad maar leg het toch maar weer terug in kast.. De beeb zou er een suikerkick van krijgen hahaha!
Ik heb ze! Ik heb ze! Ik heb ze!! Dacht alleen dat manlief geen chocolade luste.. nou deze dus wel beetje jammer weer he??
NAH NAH hier ook istie verdorie niet misselijk naar 1 valt dat ff tege... groot nadeel, c1000 is hier mijn deur uit, linksafslaan dan zo een 10-12 huizen verderop en dan weg oversteken en TADAAA C1000... handig... maar ook soms niet handig je haalt te makkelijk ff iets op
haha, dat is wel jammer indd! Mijn partner is ook gek op chocolade alleen hij had nu het gevoel dat hij wat af moest vallen, dus hij heeft geen Negerzoen aangeraakt haha..